2021-03-29, 11:31
Medlem
xrlpyts avatar
Peddi verkar inte våga sig in i gymmet när Dennis och Adrian tränar, han cirkulerar runt soffgruppen i stället.
Bannlyst
Adrian vs Pedram såklart.
Adrian är skyhög favorit att vinna ikväll och Pedram kommer antingen lämna frivilligt snart lr så åker han ut första gången han hänger löst.
Adrian kan bara åka ut mot Simon och Tanja och eftersom Adrian är så bra på tävlingar så kommer han klara sig länge.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Finns ett bättre.
Vinner Nardos mot Emelie?
Medlem
herpesvårtas avatar
Hoppas innerligt att Madde åker ikväll, jag orkar inte höra hennes ältande om Adrian dygnets alla timmar när hon inte springer efter honom. Fyfan vad tråkigt.

Som väntat kommer trion in ikväll, känns otroligt märkligt om de skulle vara fullvärdiga deltagare med tanke på vilken fördel de kommer in med, blir riktigt orättvist mot de andra deltagarna där inne. Jag känner för att bojkotta skiten men jag är för svag.

Uppenbart dock att Vicky och Mergim kommer bli team Nardos så hennes klan växer och växer där inne
Senast redigerad av herpesvårta 2021-03-29 kl. 11:35.
2021-03-29, 11:33
Medlem
Ser inte alls fram emot att det kommer 3 nya deltagare och speciellt då det är stor sannolikhet att det är gamla deltagare
2021-03-29, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ludetplommon
Ska madde träna för att Ad tränar nu?

Såklart. Har du någonsin sett henne där förutom de gånger hon suttit och glott när han tränat. Fan så pinsam
2021-03-29, 11:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning

50/50 tror jag, men betway har 15.00 i odds på nardos som vinnare, det är ett överodds.
Dom har alltså Nardos som näst sist.
2021-03-29, 11:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Såklart. Har du någonsin sett henne där förutom de gånger hon suttit och glott när han tränat. Fan så pinsam

Det är så det funkar när man gillar nån och kanske umgås sista dagen, är ni födda igår lr🤷🏻‍♂️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning

De oddsen är inte ens sanna. De tror att Stephanie kommer komma 3a. Nardos ligger näst sist. Tror inte Nardos ligger näst sist. Nardos är nog top 4 eller 5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Simon sa precis i rosa rummet "Nu pratat vi om adrian"

MADDES svar var direkt "NEJ det gör vi inte"

Nardos svarar då "Varför??"

Madde blir helt blyg och ba "ty...tycker inte vi borde prata om människor"

Skulle kunna vara ett samtal tre småbarn emellan. En scen tagen direkt ur vardagen på valfritt dagis.
2021-03-29, 11:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Ser inte alls fram emot att det kommer 3 nya deltagare och speciellt då det är stor sannolikhet att det är gamla deltagare

Kan inte bli sämre än det redan är!
2021-03-29, 11:37
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Många vill ha kvar Stephanie, men ingen kan förklara varför 🤷🏻‍♂️
Hoppas att hon åker. Jag gillade henne verkligen i början, hon kändes lite vrickad på ett roligt sätt och verkade väldigt genuin. Men jag har mer och mer insett att det enda hon bidrar med är att gråta, röka, prata svengelska och älta om att hon inte ska ge Simon mer uppmärksamhet (för att i 5 minuter senare hångla med honom).

Hon är absolut inte värst i huset, långt ifrån, men av de 4 som hänger löst är hon den som bidrar med minst enligt mig. Madde är ett sömnpiller, men även hon kan säga något vettigt ibland och det behövs någon riktigt snygg tjej som de utsvultna pojkarna (läs Simon & Alex) kan dregla på. Katti är i mångt och mycket en äldre Steph (minus gråtandet) men hennes närvaro ger en balans i huset. Utan henne blir det ännu mer fritidsgård av huset. AD åker knappast så honom behöver jag inte ens ta upp.

Summa summarum, min röst går till vem som helst förutom Stephanie.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in