Du är ju den enda i hela tråden som är inläst och fortfarande försvarar EA.
Alla andra begriper vad det handlar om. Dvs. EA får rättfärdigad skit för sitt vidriga beteende.
EA är ett psykfall som falskeligen anklagat 3+ män för våldtäkt. Samma tillvägagångssätt varje gång. Ljudfiler som det klipps och klistras med, EA vaknar upp av GM som har sex med henne och viktigast av allt - Åklagare och advokater tar hål på EA's historia. Varje gång.
Nu har det istället visat sig att det är EA som är GM. EA går upp i domstol mot förtal och ev. falsk tillvitelse 8 april för första gången. Därefter kan vi invänta mer stämningar mot EA.
Kommer du fortsätta försvara EA med näbbar och klor även när hon är dömd juridiskt för sina brott?
3+ män?
Vilka förutom PA, DU och GL?
Det var alltså inspelning med åtföljande klippning även av fallet med PA? Det har jag i så fall missat, visa källa på det tack.
Det finns många som okynnesanmäler orosanmälningar av barn till socialtjänsten, ett mycket effektivt sätt att hämnas på. Det blir många gånger en mycket jobbig utredning av det, men anmälaren behöver inte ens delta i utredningen.
En mycket bra vinkel också!
För några år sedan fick jag på nära håll följa ett fall med en orosanmälan som uppenbart gjordes för att jävlas med den som anmäldes. Anmälan gjordes anonymt, saknade helt grund, men togs på största allvar av chefen på socialkontoret. Jag rörde mig då mycket mellan olika arbetsplatser, diskuterade detta och skrämdes av att det oftast fanns någon eller några som kände till anmälningar som gjorts enbart för att använda socialtjänsten som ett verktyg mot någon man ville jävlas med. Det som skrämde mig var att begreppet "kännedom" hade en speciell betydelse i socialtjänstlagen. En anonym anmälan, även om den var lögn eller hörsägen, räknades som "kännedom" och resulterade i en utredning.
Kanske har våldtäktslagstiftningen gått i samma riktning?
Om det är så att våldtäktslagstiftningen och tillämpningen av denna fått en form så att den enkelt och godtyckligt kan användas för angrepp på en person eller för att få ekonomisk vinning, så är det olyckligt. Inte minst för dom som våldtas och kommer att få det svårare att bli tagna på allvar, men också för dom som blir felaktigt anklagade.
EA och GL har hjälpt oss att sätta fokus på att det finns en problematik här. Det var tur att det var GL som anklagades. Någon annan, "vanlig dödlig", hade inte uppmärksammats av media.
Baserat på vad vi vet om EA och GL så bedömer jag GL som långt mer trovärdig än EA. GL har agerat olämpligt, och vet det, men han har troligen inte agerat brottsligt.
( h*n kan bara svar med motfråga "hur kan du vara säker på att det inte utförts våldtäkt")
- För att ärendet kastades i soptunnan?
- För att EA gjort samma sak förr?
- För att hon manipulerat ljudfilerna?
- För att hon verkar ha diverse psykiska diagnoser?
- För att ärendet kastades i soptunnan?
- För att EA gjort samma sak förr?
- För att hon manipulerat ljudfilerna?
- För att hon verkar ha diverse psykiska diagnoser?
Så, svara på min fråga nu.
Ey - jag skrev vad jag trodde mig veta att Amatroll skulle svara. Inte vad jag själv tycker.
Det var alltså inspelning med åtföljande klippning även av fallet med PA? Det har jag i så fall missat, visa källa på det tack.
Kommer du fortsätta försvara EA när hon är inspärrad på hispan och blir tvångsmedicinerad minst två gånger per dag?
Personligen tror jag det är positivt för EA. Psykfall mår ju bra av fasta rutiner och struktur i vardagen. EA's flängande i Dubai med araber som bajsar på henne osv. kan omöjligt varit optimalt för EA's psykiska välmående.
Det är ju dessutom positivt att domarna mot EA sammanfaller i samband med att EA's ägg börjar gå förlorade. Troligtvis kommer hon ut runt 35-40 år gammal efter flera år på starka mediciner. Vi kan nog räkna kallt med att EA inte kommer få några barn.
Det värmer mig inombords att häxan inte kommer sprida sina gener vidare.
Såvida inte stackars Göran råkat göra EA på smällen. Det håller jag dock som osannolikt.
Senast redigerad av Vaxad 2021-03-29 kl. 13:45.
För några år sedan fick jag på nära håll följa ett fall med en orosanmälan som uppenbart gjordes för att jävlas med den som anmäldes. Anmälan gjordes anonymt, saknade helt grund, men togs på största allvar av chefen på socialkontoret. Jag rörde mig då mycket mellan olika arbetsplatser, diskuterade detta och skrämdes av att det oftast fanns någon eller några som kände till anmälningar som gjorts enbart för att använda socialtjänsten som ett verktyg mot någon man ville jävlas med. Det som skrämde mig var att begreppet "kännedom" hade en speciell betydelse i socialtjänstlagen. En anonym anmälan, även om den var lögn eller hörsägen, räknades som "kännedom" och resulterade i en utredning.
Kanske har våldtäktslagstiftningen gått i samma riktning?
Om det är så att våldtäktslagstiftningen och tillämpningen av denna fått en form så att den enkelt och godtyckligt kan användas för angrepp på en person eller för att få ekonomisk vinning, så är det olyckligt. Inte minst för dom som våldtas och kommer att få det svårare att bli tagna på allvar, men också för dom som blir felaktigt anklagade.
EA och GL har hjälpt oss att sätta fokus på att det finns en problematik här. Det var tur att det var GL som anklagades. Någon annan, "vanlig dödlig", hade inte uppmärksammats av media.
Baserat på vad vi vet om EA och GL så bedömer jag GL som långt mer trovärdig än EA. GL har agerat olämpligt, och vet det, men han har troligen inte agerat brottsligt.
–
Jaa, jag håller helt med.
Citat:
Ursprungligen postat av mrsteve2
EA verkar vara upptagen med att rensa hennes namn från internet, även oskyldiga saker som gamla photoshoots.
Jaa, E.A. Har haft bråda dagar, eller så får hon hjälp. Det finns företag som städar nätet åt en....
Om hon har så dåligt minne kanske borde hon inte jobba kvar i de arbetsuppgifter hon har nu?
Därtill vore det EXTRA viktigt att noga anteckna och spela in allt - hon vet ju att hon inte kommer ihåg något i efterskott.
Skandal att sådana här agenda-poliser får fortsätta att driva sina kampanjer istället för att göra sitt jobb.
Att kvinnliga poliser med defekt syn på det manliga könet handhar ärenden avs, våldtäckter är jäv och borde inte få förekomma. Dvs, kvinnor som söker tjänster där dom kan hämnas män för sitt trasiga känsloliv. Det gäller i högsta grad även Adv, Åkl etc. Det inre trycket och drivkraften att utelämna och frisera verkligheten blir dom övermäktig.
Kvinnorna IK, EA och AA ingår i ett kluster som sätter rättsäkerheten ur spel vilket häktningen av Lambertz tydliggör. Det är ett unikum att häktas på sannolika skäl för våldtäckt och släppas fri 2 veckor senare. Synd och skam att den kvinnliga Åkl mörkar varför. I det får mediakåta Lambertz vara våra ögon..
Senast redigerad av 90510 2021-03-29 kl. 13:48.