2021-03-29, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Tre nya deltagare idag kommer rucka dynamiken i gruppen rejält. Ska bli intressant at se.

Bör också betyda att risken finns att BB eventuellt skickar ut två ikväll... Vi får väl se hur det blir med det.

Tänkte också att det skulle vara intressant.

Men jag tror tyvärr att gruppen kommer kalla till stormöte och PRATA UT om allt inom 12h och sen allt kommer vara som vanligt igen

Edit: Den här tråden är hundra gånger roligare och ärligt anledningen att jag fortfarande bryr mig. Ni förgyller mina dagar era jävlar
Senast redigerad av nudelfan 2021-03-29 kl. 12:16.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Runkmaterial i badrumskameran nu!
Adrian befinner sig i gymmet och Dennis är i jacuzzin, så I'll pass.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
FÖRMIDDAG
- Väckning

- Luncha med BB kl 12.00
EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Packa era väskor

- Veckofinal kl 21.00
Tre nya deltagare går in i huset

Bara för att dom skriver deltagare betyder det inte att dom kommer stanna för att vinna .
Samma sak som Jocke föra året sa dom han var en ny deltagare . Finns inte en chans att folk som kom topp 4 och 5 föra året få komma in och få chans att vinna i år igen . Dom är mullvader BB skriver det inte så bara.
Exakt som förra året.

Skulle det verkligen vara så att nån vinner av dom från föra året . Då lär det bli KAOS över all medier
2021-03-29, 12:13
Medlem
Citat:
Tre nya deltagare idag kommer rucka dynamiken i gruppen rejält. Ska bli intressant at se.

Bör också betyda att risken finns att BB eventuellt skickar ut två ikväll... Vi får väl se hur det blir med det.
Intressant tänkesätt, jag väljer att tro som dig att det fuckar dynamiken. Hoppas det.

Jacqueline och Dennis som är riktigt nya borde slängts in samtidigt som dessa 3 så att det blev 5 nya. Det om något hade splittrat gruppen. Men tre stycken bör göra susen, hoppas dom håller sig till sig själva och rekryterar någon så att kumbayaligan känner att pakter finns oskrivet.
2021-03-29, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nu dög det att filma gymmet när narcos och bögen är där
Exakt, DC kameran är besatt av The predator.AD,Joel,Peddot. Har inte orkat kolla live senaste 2 dagarna. Spyr varje gång jag sätter på liven. Funderar starkt på sluta abb på cmore helt ärligt. Vill inte bistå till BB agenda då dom redan själva utnämnt vinnare i det dolda.
2021-03-29, 12:14
Medlem
lillaflippens avatar
Idag är första dagen jag inte stör mig på någon inne i huset, än så länge iaf.

Vad händer med mig?
2021-03-29, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
HAHAHAH skojar du

gud jag skäms
my attention span brister uppenbarligen

Skyller på att jag försöker jobba samtidigt och lyssnar inte så bra

Lika bra! Du bespara dig en stroke
2021-03-29, 12:15
Avslutad
hade verkligen behövt Nardos som min PT! på riktigt!
2021-03-29, 12:18
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Intressant tänkesätt, jag väljer att tro som dig att det fuckar dynamiken. Hoppas det.

Jacqueline och Dennis som är riktigt nya borde slängts in samtidigt som dessa 3 så att det blev 5 nya. Det om något hade splittrat gruppen. Men tre stycken bör göra susen, hoppas dom håller sig till sig själva och rekryterar någon så att kumbayaligan känner att pakter finns oskrivet.

Japp, en "vi och dom"-känsla kommer smyga sig in i gruppen och det i sin tur skapar slitningar och drama.
2021-03-29, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Hahaha mår redan dåligt
Och som lök på laxen:skrik-bögrim vs fjolljoel. Det kommer KOOUUUkaaa efter 3 röda sekunder! 😱😱😱
2021-03-29, 12:22
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Idag är första dagen jag inte stör mig på någon inne i huset, än så länge iaf.

Vad händer med mig?

Har du gått på flaskan?
2021-03-29, 12:23
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:

Du har rätt, det kan bli en intressant kväll det här. Vad kommer hända med gruppen? Splittras? Bli mer sammanhållna och pinka revir? Väntar med spänning!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in