2021-03-29, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Det underliv som är fräschast är nog Kattis. Hon gräver något enormt där nere när hon duschar.

Hon håller efter Katlagrottan.
2021-03-29, 12:08
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
Är dom tre deltagarna som kommer in verkligen jokrar eller finns det en chans att dom bara är mullvader? 🤔 Vore ju trist om folk från förra säsongen kommer in som faktiska jokrar..
Tror och hoppas att det bara är ett enda stort aprilskämt och att de lämnar 1 april. Eller två kanske ryker redan i morgon i "kamp om en plats i huset", så lämnar den tredje som aprilskämtet.
2021-03-29, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Håller med så mycket om Steph. Det är så tråkigt att se henne gråta över Simon och jag tror att Simon skulle bli roligare utan henne. Om jag ska vara helt ärlig så tror jag till och med att han önskar lite att hon ska åka ut pga det.

Jag tror verkligen inte han vill att hon ska åka, han har ju sagt att hon påminner om hemma, så jag tror innerst inne han kommer bli väldigt ledsen om hon åker ikväll.
Tror båda två känner mer för varandra än vad de vågar visa, men vem vet☺️
Medlem
Där sköt ni er i foten kassa tv4 skicka in Mergim som en riktig deltagare.
Medlem
Expressens artikel om Mergim

Citat:
Hörde de av sig till dig eller var det du som gjorde det?

– De hörde av sig till mig!

Varför tror du att de ville ha med dig igen?

– Ärligt talat, jag gjorde bra tv, folket älskar mig för den jag är. Det känns faktiskt som att jag aldrig lämnade huset. Jag har levt ”Big brother” i ett år nu.

Intressant, hur många har produktionen hört av sig till nu då? Jag vet att MÅNGA PH deltagare blev tillfrågade det fanns en artikel i Aftonbladet om det när säsongen satte igång med rubriken "därför tackade så många ph-deltagare nej till Big Brother" men jag antar att Tanja och Jesper nappade på det.

Nardos ansökte förra året men blev tillfrågad till i år. Madde tror jag sökte in självmant va? Jacqueline vet vi ingenting om och inte heller Dennis. Suspekt att Dennis tagit bort sin Instagram iom entrén i huset. Kanske har han en relation till produktionen.

Men aja, tråkigt med ett halvt BB hus med deltagare som inte ens ansökte till programmet utan de blev tillfrågade.

Samtidigt är Jacqueline och Dennis bra rekrytering och Mergim är förhoppningsvis också bra. Hoppas att han bjuder på drama men förmodligen anpassar han sig till kulten likt alla andra.
Medlem
HHAHAHH nu är Nardos PT, det är så jävla kul för hon lever sig verklgien in sig sj i PT karaktären
Medlem
nu dög det att filma gymmet när narcos och bögen är där
Medlem
Svart-Skalles avatar
Tre nya deltagare idag kommer rucka dynamiken i gruppen rejält. Ska bli intressant at se.

Bör också betyda att risken finns att BB eventuellt skickar ut två ikväll... Vi får väl se hur det blir med det.
2021-03-29, 12:10
Medlem
Jag tror det kommer stå mellan Kattis och Steffi ikväll.
La min röst på att Kattis ska stanna bara för att jag inte kan lyssna på en enda konversation som "så-här-Steffi" har.
2021-03-29, 12:10
Medlem
1754s avatar
Runkmaterial i badrumskameran nu!
2021-03-29, 12:11
Medlem
xrlpyts avatar
Märkligt att måndagar har blivit dagen då alla flockas till gymmet, dagen innan det brukar vara lagtävlingar om immunitet.. Det hade ju varit rimligare att börja träna när man blivit säker.
2021-03-29, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Runkmaterial i badrumskameran nu!

HAHAHAHAHA GICK DIT I HOP OM ATT SE MADDE, EMELIE ELLER NARDOS SÅ SER JAH KATTEN O KLADDITH

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in