2021-03-29, 09:34
Medlem
Kan någon signalera till produktionen att permanent sänka Eritreas mikrofon till 50% volym, och sedan Mergims i förväg? Tack. /Min hörsel
2021-03-29, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Fyfan..det är fan stalker-varning på äcklet! D:
Ja den fittan ska ut med huvudet före när chansen finns lita på de
2021-03-29, 09:36
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
😳
WTF?

Så ni känner att ni kommer bli fisnödiga, går in på toa och stoppar toapapper bak på rumpan ifall ni ska fisa om en stund !?

Snacka om att gå över ån för vatten, varför fes ni inte på toan när ni ändå var där ???? 🤔

Och framförallt, vem fan bryr sig?

Hahaha nej. Hon sa att om man är på toa hemma hos någon man inte känner och inte vill att fisen ska låta så kan man hålla toapapper mot så låter inte fisen lika mycket när man sitter på toa

Anledningen till att vi diskuterar detta måste ju vara att det inte händer så mycket i huset som är värt att kommentera

Du har rätt, vem bryr sig. Jag tar på mig skulden för denna diskussion, ber om ursäkt och släpper det
2021-03-29, 09:37
Medlem
Gutis avatar
Jag har inte varit på live under helgen. Rätt så skönt faktiskt. Får se hur länge jag pallar kolla idag. Tror det blir fruktansvärt segt

Första stora viktiga analysen/feågeställningen: Har Stephi har gått upp i vikt? Hon ser lite större ut i ansiktet. Eller är det bara ”morgonsvullen”?
2021-03-29, 09:38
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Hahaha nej. Hon sa att om man är på toa hemma hos någon man inte känner och inte vill att fisen ska låta så kan man hålla toapapper mot så låter inte fisen lika mycket när man sitter på toa

Anledningen till att vi diskuterar detta måste ju vara att det inte händer så mycket i huset som är värt att kommentera

Du har rätt, vem bryr sig. Jag tar på mig skulden för denna diskussion, ber om ursäkt och släpper det
😂
Tack för klargörandet Flippen!

Edit. Har nu i en timmes tid funderat på vad ni gjorde med toapapperet efter ni fisit!? Drygt att gå omkring med toapapper hängandes i rumpan! 😁
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-29 kl. 09:44.
2021-03-29, 09:39
Medlem
Vad hände med Eritrea igår kväll/natt? Hon låg ju och sov halva dan så måste ha varit uppe när de andra sov?
2021-03-29, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Jag har inte varit på live under helgen. Rätt så skönt faktiskt. Får se hur länge jag pallar kolla idag. Tror det blir fruktansvärt segt

Första stora viktiga analysen/feågeställningen: Har Stephi har gått upp i vikt? Hon ser lite större ut i ansiktet. Eller är det bara ”morgonsvullen”?
Hon sa själv igår att hon hade gått upp i vikt och inte fick på sig byxorna längre. Sedan är hon pillersvullen i ansiktet. Inte oväntat då hon äter som en gris och aldrig rör på sig.
2021-03-29, 09:41
Medlem
Ska Mergim in i huset?! är det verkligen 100% sanning?

Nu är Dennis tillagd i appen också, så nu behöver man inte spekulera mer. Men fortfarande något skumt över honom och hans medverkan
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2021-03-29 kl. 09:45.
2021-03-29, 09:41
Medlem
Blaisens avatar
Men vänta nu! Sov Pedram med Tanja inatt iaf? Han satt ju och grinade med Nardos och snackade om att köpa ring till tjejen utanför yada yada
2021-03-29, 09:43
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti

Har inte reflekterat på om hon gått upp i vikt men med tanke på att hon jobbar som cyklande brevbärare utanför och nu inte rör på sig så mycket så kan det ju vara så.

Men jag brukar vara "morgonsvullen" i ansiktet innan jag sköljt av mig och piggnat till så kan ju vara det också.
2021-03-29, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ska Mergim in i huset?! är det verkligen 100% sanning?

https://www.expressen.se/noje/mergim-feka-gor-comeback--i-big-brother-sa-taggad/
2021-03-29, 09:44
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Hon sa själv igår att hon hade gått upp i vikt och inte fick på sig byxorna längre. Sedan är hon pillersvullen i ansiktet. Inte oväntat då hon äter som en gris och aldrig rör på sig.

Kollar typ aldrig när dom äter. Har bara sett att alla småäter väldigt ofta. Äter hon mycket mat generellt?

Nej, den enda rörelsen är ju till rökrutan fram och tillbaka. Hon kanske går mest i hela huset ändå? 😅

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in