2021-03-29, 09:23
Medlem
Alex din jävla jättebebis åk hem om det inte passar din feta råtta man kan tro snubben är 13 år
2021-03-29, 09:25
Medlem
SodaFointains avatar
Nu ska Mergim in också. Det lär bli sura miner. Kul liksom för de andra om en ex deltagare skulle vinna
2021-03-29, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Madde vill ej sova bredvid taffsaren, och alex vill hunda efter madde men på distans... han är obehaglig den alex fittan

Fyfan..det är fan stalker-varning på äcklet! D:
2021-03-29, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumblebee
De slänger in tre st som har temperament, de vill ha mer drama i BB, dessa kändes naturlig att välja. Jasmine hade funkat med...
Absolut en viktig poäng i det de gör. Kanske har de läst våra böneord och tröttnat, som vi, på ett hus som inte vill festa eller, konflikträdda och allmänt pastellfärgstråkiga deltagare. Tror vi kanske inte ska döma ut deras beslut ändå så fort.
2021-03-29, 09:26
Medlem
htsolna08s avatar
De kan fan inte ta in 3 personer från förra säsongen som riktiga deltagare???

måste vara mullvader eller något..
som jocke förra säsongen.
2021-03-29, 09:27
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Ja vafan asså. Detta måste bara betyda att de har svårt att hitta sökande som passar (i deras tycke). Eller så är de bara lata och inte orkar casta och bara skiter i hela processen och kastar in gammal dynga istället. Men om det nu är en ny casting-ansvarig som VET att förra säsongen var SKIT så varför begå samma misstag? Det finns bara en förklaring och det är att TV4 vill bli av med konceptet BB och överlåta det till någon annan kanal helt enkelt.
Måste vara så, dom har gett upp helt enkelt!
2021-03-29, 09:28
Medlem
GaffelJannes avatar
Fan jag som hade bestämt mig för att sluta kolla, så fick jag höra att 3 nya skulle komma in i huset idag Spännande, måste fan kolla vilka det är iaf. Kanske äntligen blir lite bra TV

Edit: Såg nu vilka det är.. Vafan.
Senast redigerad av GaffelJanne 2021-03-29 kl. 09:33.
2021-03-29, 09:28
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Om Simon säger detta inne i huset så har han vetat det i snart 7 veckor, ganska klart det blir så då.
BB stängde ner när han skulle säga tredje namnet på liven...

Jag vill så förtvivlat gärna skjuta det i sank att de ska komma in. Mergim är bekräftad men ja.

Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tror faktiskt att en av de ryker redan på fredag, hoppas vi får bestämma då

Hoppas!

Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Ber till alla påhittade gudar att det endast är 5 dagar som gäller precis som med jockiboy

Ber med dig!
2021-03-29, 09:30
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
De slänger in tre st som har temperament, de vill ha mer drama i BB, dessa kändes naturlig att välja. Jasmine hade funkat med...

Tror tyvärr inte det, som någon annan skrev så är de väl medvetna om hur PK BB är och kommer agera därefter.
2021-03-29, 09:31
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Drama!? 😂

Audiovisuell jävla tortyr, snarare! 😉
2021-03-29, 09:31
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Nej men +1!!! Är på riktigt upprörd, haha.

Det här är inte hälsosamt

Ska erkänna att jag drömde om BB inatt. Det var sista finalkvällen mellan Nardos, Simon och Emelie. Tanja hade precis åkt ut och kom på fjärde plats. Hon fick makten att bestämma vem som skulle vinna i livetv och hon ville bara att alla skulle må bra och vara glada så hon kunde inte välja en vinnare och valde alla tre. Så det blev tre vinnare i BB. Jag var skitarg i drömmen på Tanja som var så rädd för konflikter att hon inte ens kunde utse en vinnare.

Så jag vaknade med den känslan. Och nu det här.
2021-03-29, 09:32
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Ber till alla påhittade gudar att det endast är 5 dagar som gäller precis som med jockiboy
👍 Eller en dag skulle räcka, och bli över.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in