Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Jag vet inte om vi kan säga säkert hur många som eventuellt förlorat luktsinnet helt då pandemin fortfarande pågår och folk tillfrisknar eftersom.
Läste någonstans att 98% är helt återställda efter 3 månader även om man tillfälligt tappat lukt och smak.
Vad jag vänder mig emot är den överdriva hypokondrin som råder och att folk läser statistiken som fan läser bibeln.
0,003% av landets befolkning ligger på iva med covid och folk spårar ur fullständigt med sin överdriva hypokondri.
Du jag fattar att restriktionerna är jobbiga för dig, det är de för oss alla. Det kryper mer och mer in på en.
Du skriver väldigt många inlägg, men du tillför diskussionen nästan inget. Du satt här om kvällen och skrev, jag vet inte hur många inlägg som alla handlade om att det var dåligt att vara fet, lite mer variation i inläggen skulle ju vara önskvärt.
Mitt fetade: folk spårar ur fullständigt med sin överdriva hypokondri.
Men vilket gnäll. Var gör folk det? Om du menar här i tråden, så är det nog bra så att många är fullständigt covid nördar och blivit helt uppslukade av ämnet. Här luftas alla tänkbara åsikter och nya rön, artiklar och statistik och myndigheter synas i sömmarna. Är informationen spännande, så diskuteras de ännu mer, betyder ju inte att folk spårar ur fullständigt med sin överdriva hypokondri, tvärt om, denna tråd är inget för hypokondriker.
Menar du ute i samhället? Där delar jag inte heller din åsikt.
Den som verkar vara hypokondriker är väl du som lägger ner så mycket vikt vid fetma. Jag får ju intrycket att fetma är något du spenderar hela dagar med att tänka på och nojas över.