2021-03-29, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elime
Ja, jag har svårt att tro att alla tre kommer in som fullvärdiga deltagare, det känns som att det redan är för mycket folk där inne. De tre nygamla deltagarna får säkert tävla om vem som får vara kvar.

Exakt, jag är rätt hundra på¨det med. Då står det mellan Julia och Mergim som tar den platsen.
2021-03-29, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumblebee
Simon sa inne i huset för två dagar sen att han visste att Mergim och Julia från förra säsongen ska komma in, han känner nån som känner någon som läckte denna information långt innan Big Brother startade, så detta har varit klart länge. Victoria Klöfver är den tredje som det verkar, hon följer Big Brother slavisk och har corona testats.

Jag tror så här, 3 gamla deltagare går in, sen får de en vecka på sig att prestera, sen nästa måndag
åker två av dom ut.
Det blir för mycket folk inne i huset när snart halva tiden gått.

SOM jag hoppas att du har rätt! Har redan pulspåslag p.g.a irriterad över vad som komma skall...
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumblebee
Simon sa inne i huset för två dagar sen att han visste att Mergim och Julia från förra säsongen ska komma in, han känner nån som känner någon som läckte denna information långt innan Big Brother startade, så detta har varit klart länge. Victoria Klöfver är den tredje som det verkar, hon följer Big Brother slavisk och har corona testats.

Jag tror så här, 3 gamla deltagare går in, sen får de en vecka på sig att prestera, sen nästa måndag
åker två av dom ut. Det blir för mycket folk inne i huset när snart halva tiden gått.

Vill gärna ha en mer officiell källa än ryktesvägen. Hoppas och ber till alla makter att det är FEL! Det räcker med Mergim.

Hoppas också att de får börja nominera den här veckan!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Men hur tänkte TV4 här? De kan inte ta in mer deltagare än de skickar ut på den tiden det är kvar. Kommer bli helt knäppt. Ska 2-3 röstas ut samtidigt senare då eller?

"kul" att dom skriver tre NYA deltagare när dom borde skrivit tre GAMLA deltagare. Hade varit mer korrekt.
2021-03-29, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Finns så mycket jag vill skriva nu om vad jag tycker om produktionens beslut och hur jag känner. Men är så upprörd så tror jag håller det inom mig i några minuter till så jag hinner tänka igenom mina ordval...

Nej men +1!!! Är på riktigt upprörd, haha.
2021-03-29, 09:15
Medlem
Citat:
Men hur tänkte TV4 här? De kan inte ta in mer deltagare än de skickar ut på den tiden det är kvar. Kommer bli helt knäppt. Ska 2-3 röstas ut samtidigt senare då eller?

Mergim, Julia och Victoria får säkert bara en vecka inne i huset, nästa måndag så åker två av dom ut
så det blir en invärtes röstning mellan dom.
2021-03-29, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Vill gärna ha en mer officiell källa än ryktesvägen. Hoppas och ber till alla makter att det är FEL! Det räcker med Mergim.

Hoppas också att de får börja nominera den här veckan!

Om Simon säger detta inne i huset så har han vetat det i snart 7 veckor, ganska klart det blir så då.
BB stängde ner när han skulle säga tredje namnet på liven...
2021-03-29, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
"kul" att dom skriver tre NYA deltagare när dom borde skrivit tre GAMLA deltagare. Hade varit mer korrekt.
Ja vafan asså. Detta måste bara betyda att de har svårt att hitta sökande som passar (i deras tycke). Eller så är de bara lata och inte orkar casta och bara skiter i hela processen och kastar in gammal dynga istället. Men om det nu är en ny casting-ansvarig som VET att förra säsongen var SKIT så varför begå samma misstag? Det finns bara en förklaring och det är att TV4 vill bli av med konceptet BB och överlåta det till någon annan kanal helt enkelt.
2021-03-29, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Madde o Alex sover i vardagsrummet (på olika håll)..nån som vet varför?
Madde vill ej sova bredvid taffsaren, och alex vill hunda efter madde men på distans... han är obehaglig den alex fittan
2021-03-29, 09:21
Medlem
Citat:
Tror faktiskt att en av de ryker redan på fredag, hoppas vi får bestämma då
Medlem
Citat:
Ja vafan asså. Detta måste bara betyda att de har svårt att hitta sökande som passar (i deras tycke). Eller så är de bara lata och inte orkar casta och bara skiter i hela processen och kastar in gammal dynga istället. Men om det nu är en ny casting-ansvarig som VET att förra säsongen var SKIT så varför begå samma misstag? Det finns bara en förklaring och det är att TV4 vill bli av med konceptet BB och överlåta det till någon annan kanal helt enkelt.

De slänger in tre st som har temperament, de vill ha mer drama i BB, dessa kändes naturlig att välja. Jasmine hade funkat med...
Medlem
burialhexs avatar
Ber till alla påhittade gudar att det endast är 5 dagar som gäller precis som med jockiboy

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in