2021-03-29, 08:56
Medlem
elimes avatar
Finns det något annat än BB spoilers eller vad dom nu heter som tyder på att det är tre gamla deltagare som ska in ikväll? Jag har sett att tre nya ska in, men det där instakontot har ju tex flera gånger under säsongen hävdat att Anty ska in vilken dag som helst.. Verkar ju inte direkt ha koll på läget.

Edit: Ok, såg nu att expressen skrivit om att Mergim ska in. Rip biggan
Senast redigerad av elime 2021-03-29 kl. 08:59.
2021-03-29, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jaha, men dåså, är det så blir valet att sluta titta lätt! Fyfan! Sätter han inte igång och TOKbråkar med allt och alla så är det klart!
Ja, just TOKbråka och TOKskriksjunga är vad som erbjuds av bögrim. HUVVA...😡
2021-03-29, 08:59
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Yep, Fuck This Shit.

"Jag är ett år äldre. Det kommer inte vara samma Merrrrrgim som går in i huset som var där förra året" jo, vi får väl se. KAN bli intressanta matbråk med Nardos... Vickan kan ju vara så jävla jobbig så förhoppningsvis ryker hon ihop med Nardos eller Jacki.
Men det suger och är inte särskilt kul för de icke kända deltagarna i huset. Snacka om uppförsbacke! Sen om de är riktiga deltagare och sitter säkert nästa måndag blir det ju OG:s som röstas ut. Ogillar skarpt!
2021-03-29, 09:00
Medlem
Blaisens avatar
Är det bekräftat med Julia och Vickan? Var står det i så fall?
2021-03-29, 09:02
Medlem
Det här är helt sjukt! Vicky och Mergim
Måste ut lika fort som de kommer in.

Jag kan garantera er redan nu att Vicky KOMMER att vara pk, hon KOMMER göra exakt som Filip Dikmen hade gjort, hon KOMMER ta Nardos i försvar alla gånger och hon KOMMER tro att hon är bäst på BB.

Hon måste ut fortast av alla och jag undrar redan hur fan vi ska lyckas med det
2021-03-29, 09:06
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
🤮
Älskar Julia, men dom andra två är ju fullständigt outhärdliga.

Håller med. Hur fan ska mitt svajjiga humör och heta temperament fixa mergim och Vicky där inne?
2021-03-29, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Är det bekräftat med Julia och Vickan? Var står det i så fall?

Simon sa inne i huset för två dagar sen att han visste att Mergim och Julia från förra säsongen ska komma in, han känner nån som känner någon som läckte denna information långt innan Big Brother startade, så detta har varit klart länge. Victoria Klöfver är den tredje som det verkar, hon följer Big Brother slavisk och har corona testats.

Jag tror så här, 3 gamla deltagare går in, sen får de en vecka på sig att prestera, sen nästa måndag
åker två av dom ut. Det blir för mycket folk inne i huset när snart halva tiden gått.
2021-03-29, 09:11
Medlem
Om Adrian blir kvar kommer han alltså med största sannolikhet bli snutteperson/terapihund åt ytterligare en person.

Det som oroar mig mest är dock just det som Mergim själv ska ha sagt ”jag är ett år äldre, det kommer vara en annan person som går in i huset”. De är så medvetna om hur de togs emot förra året både i och utanför huset vilket gör att de kommer spela teater än mer, och inte på ett bra sätt. Inom något dygn så sitter väl alla, inklusive Jullan, i ring och gråter tillsamman av lycka över livet och hur UnDErBAr dErAS LilLLa BB-FamILj är. 😤

Jag kan förstås ha fel. Hoppas på det!
2021-03-29, 09:11
Medlem
Madde o Alex sover i vardagsrummet (på olika håll)..nån som vet varför?
2021-03-29, 09:12
Medlem
elimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumblebee
Simon sa inne i huset för två dagar sen att han visste att Mergim och Julia från förra säsongen ska komma in, han känner nån som känner någon som läckte denna information långt innan Big Brother startade, så detta har varit klart länge. Victoria Klöfver är den tredje som det verkar, hon följer Big Brother slavisk och har corona testats.

Jag tror så här, 3 gamla deltagare går in, sen får de en vecka på sig att prestera, sen nästa måndag
åker två av dom ut. Det blir för mycket folk inne i huset när snart halva tiden gått.

Ja, jag har svårt att tro att alla tre kommer in som fullvärdiga deltagare, det känns som att det redan är för mycket folk där inne. De tre nygamla deltagarna får säkert tävla om vem som får vara kvar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
FÖRMIDDAG
- Väckning

- Luncha med BB kl 12.00
EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Packa era väskor

- Veckofinal kl 21.00
Tre nya deltagare går in i huset
Men hur tänkte TV4 här? De kan inte ta in mer deltagare än de skickar ut på den tiden det är kvar. Kommer bli helt knäppt. Ska 2-3 röstas ut samtidigt senare då eller?
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Eller hur, det här var droppen!
Av alla jävla usla beslut den här sk "produktionen" gjort, tar detta priset!

MEN, man blir ju samtidigt inte förvånad tyvärr.

Finns så mycket jag vill skriva nu om vad jag tycker om produktionens beslut och hur jag känner. Men är så upprörd så tror jag håller det inom mig i några minuter till så jag hinner tänka igenom mina ordval...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in