2021-03-29, 08:48
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Gäller att bunkra upp för ikväll: popcorn, spyhink, gråtservetter funkar lika bra som skrattservetter, skämskudde, skott- och sparksäker tv-skärm, ljudisolering sist men inte minst stark stark lugnande medicin.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Nu är det nog officiellt att Julia Mergim och virran går in. Bb la precis ut att tre nya deltagare går in i huset. Nya, lol.
🤮
Älskar Julia, men dom andra två är ju fullständigt outhärdliga.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Fick just en jävla chock! TRE nya deltagare in ikväll? Ni skriver om Mergim? Inte är det väl deltagare från förra året? Snälla, snälla SÄG ATT DET INTE ÄR DET???
Förra säsongen lämnade Mergim Feka ”Big Brother” efter 97 dagar.

I år gör han comeback i tävlingen och satsar på att vara sista deltagaren som lämnar huset dag 100.

– Jag är så taggad. Jag är glad att jag får en ny chans att visa vem jag är, säger Mergim Feka.
2021-03-29, 08:49
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Fy för helvete så fruktansvärt. Bögrim, seriös, i år IGEN??? Ja, mitt gratis-abonnemang löper ut i morgon och det skall inte förlängas. Det var droppen. Det är plågsamt skrik och gap redan i huset. 🤬🤬🤬
Du kommer förlänga det.
2021-03-29, 08:50
Medlem
Conny63s avatar
Tror så här om det stämmer att dom skall in att TV4 produktionen har förstört BB så mycket så detta är absolut sista säsongen dom kör o sin casting av årets deltagare har havererat totalt. Nu förstör dom programmet totalt nu.så Olga nu kör vi om det verkligen stämmer👍
2021-03-29, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Det finns 16 sängplatser i huset, så det får plats.
Sen lär ju någon känslig sova i soffan eller där sami brukade sova i början pga snark och fniss etc
2021-03-29, 08:51
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Fy för helvete så fruktansvärt. Bögrim, seriös, i år IGEN??? Ja, mitt gratis-abonnemang löper ut i morgon och det skall inte förlängas. Det var droppen. Det är plågsamt skrik och gap redan i huset. 🤬🤬🤬
Eller hur, det här var droppen!
Av alla jävla usla beslut den här sk "produktionen" gjort, tar detta priset!

MEN, man blir ju samtidigt inte förvånad tyvärr.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-29 kl. 08:53.
2021-03-29, 08:51
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jo tyvvärr så är det mergim världsvana vicky och julia som ska in ikväll efter liveändningen

Men fyfan! Är det så dåligt ställt med sökande så kan de lika gärna lägga ner skiten! Hoppas de går in som Jocke förra året, bara för att röra om och sen går.

Joel kommer svimma tror jag.
2021-03-29, 08:52
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Gäller att bunkra upp för ikväll: popcorn, spyhink, gråtservetter funkar lika bra som skrattservetter, skämskudde, skott- och sparksäker tv-skärm, ljudisolering sist men inte minst stark stark lugnande medicin.
10 000 mg Valium och en älgstudsare mot tinningen.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-29 kl. 08:55.
2021-03-29, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Du kommer förlänga det.
Jävligt tveksamt... Möjligen för att uppleva då samtliga nuvarande deltagare i samlad trupp hoppar av i ren moralpanik efter Jullan gjort sitt, samt Joel och Mergim= Big no no! Där kommer det ”koooooka”. 🤣🤣🤣
2021-03-29, 08:54
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Förra säsongen lämnade Mergim Feka ”Big Brother” efter 97 dagar.

I år gör han comeback i tävlingen och satsar på att vara sista deltagaren som lämnar huset dag 100.

– Jag är så taggad. Jag är glad att jag får en ny chans att visa vem jag är, säger Mergim Feka.

Jaha, men dåså, är det så blir valet att sluta titta lätt! Fyfan! Sätter han inte igång och TOKbråkar med allt och alla så är det klart!
2021-03-29, 08:56
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jaha, men dåså, är det så blir valet att sluta titta lätt! Fyfan! Sätter han inte igång och TOKbråkar med allt och alla så är det klart!
Yep, Fuck This Shit.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in