Citat:
Ursprungligen postat av
Tutankhamon
Tro kan du göra i kyrkan som någon av dessa sa i förhören, förresten, har du ens kollat FUPen? Dem säger ju klart och tydligt att det antingen är vi eller dem.
Varför skulle dem annars vara så benägna att slösa så mycket tid, pengar, energi mm samt riskera sina liv och sin frihet?
Rädda face till vem, med en kommentar om att dem är alla rädda för sina liv eller för sina näras? Snälla svara mig inte ens du är så hjärndöd att min iq sänks bara av att läsa dina svar.
Det är Adrian som säger så Tutte putte, och när den andra sidan säger vi eller dom så är det mer för att ge polisen en bild på att dom inte hade något val, men ja, om du lägger ner tid på att sitta på röven och läsa igenom FUP så kommer du se att A-isarna bara leker runt i stan som om ingenting, de skrattar, chillar i hotell, här och där, köper skor och kläder, jag vet inte hur dom ser rädda ut där.
A falangen består av 10 gånger så mycket mer folk och du menar att man ska vara rädd då
Varför dom skulle riskera så mycket tid? Det är fan en lek för dom att dom samlas på en kyrkogård dom visste väl inte om att dom hade så mycket span, eller att encro skulle knäckas vid samma tidpunkt nästan.