2021-03-29, 02:38
Medlem
Tutankhamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pannsvett
Intressant.

Kan du förklara vilka dessa horbarn är? som eldat på mer tänker jag...

när du säger att ena sidan varit rädd antar jag att du menar b falangen? ja jag kan också tycka att det är konstigt att dom inte haft det.. det kanske är ett tecken på feghet eller liknande om man försöker lägga ner en konflikt.

//Pannsvett
Intressant hur jävla trög du är. Båda sidorna är minst lika rädda antingen för sina egna eller för sina nära o käras liv. Känns som att du behöver öva lite på läsförståelsen och förnuftet, kanske mer än lite.
Citera
2021-03-29, 03:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tutankhamon
Intressant hur jävla trög du är. Båda sidorna är minst lika rädda antingen för sina egna eller för sina nära o käras liv. Känns som att du behöver öva lite på läsförståelsen och förnuftet, kanske mer än lite.
Tack tack, mycket intressant. Fortsätt så Tutte putte.

nä, jag tror inte att A-isarna var så rädda för kastratis, speciellt inte om man spanar på dom efter ett mord...

Du försöker kanske rädda lite face för dom?
Senast redigerad av Pannsvett 2021-03-29 kl. 03:09.
Citera
2021-03-29, 03:37
Medlem
Tutankhamons avatar
Citat:
Tack tack, mycket intressant. Fortsätt så Tutte putte.

nä, jag tror inte att A-isarna var så rädda för kastratis, speciellt inte om man spanar på dom efter ett mord...

Du försöker kanske rädda lite face för dom?
Tro kan du göra i kyrkan som någon av dessa sa i förhören, förresten, har du ens kollat FUPen? Dem säger ju klart och tydligt att det antingen är vi eller dem.
Varför skulle dem annars vara så benägna att slösa så mycket tid, pengar, energi mm samt riskera sina liv och sin frihet?

Rädda face till vem, med en kommentar om att dem är alla rädda för sina liv eller för sina näras? Snälla svara mig inte ens du är så hjärndöd att min iq sänks bara av att läsa dina svar.
Citera
2021-03-29, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeRuttnarBort
Självklart är det så!

Den andra sidan må säkert vara lättkränkta negrer, men saken är att dessa Kastratis ständigt höll på med att hota, när vanligt folk hela tiden leker sig till något dom inte är, gång på gång på gång, så blir andra som verkligen vill göra business i den branschen otåliga. A falangen gjorde i alla fall cash, så kastratis var alltid i vägen.
Efter att ha läst Can så tycker jag nästan synd om han medan ni kallar han gör golbög. Vad hade han för val där och då? Förstår han mycket väl. Det är nästan så han om han har tur klarar sig undan längre fängelsestraff.

Många nedvärderar GMs och kallar dom för apor vilket dom iof är men att folk som inte klarat grundskolan har kunnat organisera detta välplanerade är jävligt imponerande. Hur många grupper kan ordna fram mycket folk, vapen, hyrbilar för omfattande spaning, följebilar etc etc på ganska kort tid. Inte många i Sverige... Dom gjorde det ni andra inte skulle klara av eller våga göra så snacka inte så mycket.
Citera
2021-03-29, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanligman
Efter att ha läst Can så tycker jag nästan synd om han medan ni kallar han gör golbög. Vad hade han för val där och då? Förstår han mycket väl. Det är nästan så han om han har tur klarar sig undan längre fängelsestraff.

Många nedvärderar GMs och kallar dom för apor vilket dom iof är men att folk som inte klarat grundskolan har kunnat organisera detta välplanerade är jävligt imponerande. Hur många grupper kan ordna fram mycket folk, vapen, hyrbilar för omfattande spaning, följebilar etc etc på ganska kort tid. Inte många i Sverige... Dom gjorde det ni andra inte skulle klara av eller våga göra så snacka inte så mycket.

”Välplanerat” va väl lite att ta i. Då hade varenda jort varit på fri fot o levt vidare som ingenting.
Citera
2021-03-29, 09:33
Medlem
ACHOOOOOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanligman

Håller med om att det är lite synd om AC.

Gällande resten... De åkte ju ändå fast? Så att så himla imponerad blir jag inte.
Citera
2021-03-29, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 19A
Vår krog såldes redan efter att åtal väckts angående Atilas missöde med kokset. Drivs sedan 1/1 av nya ägare.
Utgår från att något liknande har hänt med restaurang Faro också.
Bögge restaurangerna är stängda kan ju inte vara öppet när en golbög går lös.han tror väl han ska få rabatt
Citera
2021-03-29, 11:07
Medlem
Ang. encrochat. Kan man inte få tag på kommunikation längre bak tiden? Eller kan de bara få tag på chatt från tiden avkrypteringen gjordes och framåt?

Tänker på om Sebbe o co riskerar kunna kopplas till anstiftan på andra mord man vet södra ligger bakom. Tänker framöver allt på mordet 16-åriga Elias och den oskyldiga 24-årigen i Biskop som sköts november -18
Citera
2021-03-29, 13:58
Medlem
Det är några punkter jag har missat efter att läst delar av FUP:en och det gäller Volvon JNT. Man får ju en ganska bra bild av vilka som satt i vilken bil under spaningarna på macken, lägenheten och senare vid gripandet. Men vem körde JNT under själva mordet? Vilka är skyttarna tror ni? Jag tänker Al* Ha* och K*ramo
Senast redigerad av TGWEI 2021-03-29 kl. 14:11.
Citera
2021-03-29, 14:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tutankhamon
Tro kan du göra i kyrkan som någon av dessa sa i förhören, förresten, har du ens kollat FUPen? Dem säger ju klart och tydligt att det antingen är vi eller dem.
Varför skulle dem annars vara så benägna att slösa så mycket tid, pengar, energi mm samt riskera sina liv och sin frihet?

Rädda face till vem, med en kommentar om att dem är alla rädda för sina liv eller för sina näras? Snälla svara mig inte ens du är så hjärndöd att min iq sänks bara av att läsa dina svar.
Det är Adrian som säger så Tutte putte, och när den andra sidan säger vi eller dom så är det mer för att ge polisen en bild på att dom inte hade något val, men ja, om du lägger ner tid på att sitta på röven och läsa igenom FUP så kommer du se att A-isarna bara leker runt i stan som om ingenting, de skrattar, chillar i hotell, här och där, köper skor och kläder, jag vet inte hur dom ser rädda ut där.

A falangen består av 10 gånger så mycket mer folk och du menar att man ska vara rädd då

Varför dom skulle riskera så mycket tid? Det är fan en lek för dom att dom samlas på en kyrkogård dom visste väl inte om att dom hade så mycket span, eller att encro skulle knäckas vid samma tidpunkt nästan.
Citera
2021-03-29, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TGWEI
Det är några punkter jag har missat efter att läst delar av FUP:en och det gäller Volvon JNT. Man får ju en ganska bra bild av vilka som satt i vilken bil under spaningarna på macken, lägenheten och senare vid gripandet. Men vem körde JNT under själva mordet? Vilka är skyttarna tror ni? Jag tänker Al* Ha* och K*ramo

Kwame hade väl tändsparkpartiklar eller vafan det händer på händer när han greps vilket betyder att han skjutit med vapen nyligen... så han borde vara en av dem.

Sen är det väl ganska självklart att en av de som tog på sig att utföra mordet BORDE vara en av skyttarna oxå
Citera
2021-03-29, 15:17
Medlem
Citat:
.... läsa igenom FUP så kommer du se att A-isarna bara leker runt i stan som om ingenting....

Verkar som du inte läst hela fuppen min vän.
En av A-falangen fick stryk i Lerum, Dentin och en annan var med. Vad gjorde tuffingarna medans deras vän fick stryk av en i Frölunda? Jo, INGENTING.
Sprang för sina liv som fega råttor. Medan deras vän blev misshandlad.
Det är vad dom är, fega när dom är ensamma eller när de är 2-3 st.
Men när dom är 20 st, då jävlar är dom minsann tuffa.
Är det de du kallar för bollar av stål?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in