2021-03-28, 17:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 09GR
Men i mina ögon låter det fortfarande drastiskt att skjuta 4 pers för att de skäller? Eller folk kanske är lättkränkta jag vet faktiskt inte.
Självklart är det så!

Den andra sidan må säkert vara lättkränkta negrer, men saken är att dessa Kastratis ständigt höll på med att hota, när vanligt folk hela tiden leker sig till något dom inte är, gång på gång på gång, så blir andra som verkligen vill göra business i den branschen otåliga. A falangen gjorde i alla fall cash, så kastratis var alltid i vägen.

Det är i fall lite saker av vad jag vet,sen så tror alltid dessa jugoslav bögar att dom är bäst, det finns mycket jag själv inte vet och skulle vilja veta, vad som kan vara orsaken mer till att dom var hatade.

Men det sägs att Blerim skulle avslöja vem som låg bakom bilbomben i Torslanda osv...
Citera
2021-03-28, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeRuttnarBort
Självklart är det så!

Den andra sidan må säkert vara lättkränkta negrer, men saken är att dessa Kastratis ständigt höll på med att hota, när vanligt folk hela tiden leker sig till något dom inte är, gång på gång på gång, så blir andra som verkligen vill göra business i den branschen otåliga. A falangen gjorde i alla fall cash, så kastratis var alltid i vägen.

Det är i fall lite saker av vad jag vet,sen så tror alltid dessa jugoslav bögar att dom är bäst, det finns mycket jag själv inte vet och skulle vilja veta, vad som kan vara orsaken mer till att dom var hatade.

Men det sägs att Blerim skulle avslöja vem som låg bakom bilbomben i Torslanda osv...

Enligt tidigare inlägg, så hade Adrians storebror ingenting med kriminalitet att göra. Varför skulle de då döda även honom?
Citera
2021-03-28, 19:18
Medlem
Citat:
Självklart är det så!

Balkan folk lever på gamla rykten, 80-90 tal hit och dit, det fanns inte många konkurrenter som det finns idag. Förortsgäng var inte så som dom är idag.

Balkan folk är kända för att samarbeta med polisen, stora fiskar som små och detta gäller i hela Sverige och det har alltid varit så.

Det är inte många från Balkan som gata på riktigt, dom är bra skådespelare dvs jargong och snacket o.s.v. men när det kommer till kritan så är det mycket snack och lite verkstad.
Citera
2021-03-28, 22:20
Medlem
Tutankhamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamon123
Balkan folk lever på gamla rykten, 80-90 tal hit och dit, det fanns inte många konkurrenter som det finns idag. Förortsgäng var inte så som dom är idag.

Balkan folk är kända för att samarbeta med polisen, stora fiskar som små och detta gäller i hela Sverige och det har alltid varit så.

Det är inte många från Balkan som gata på riktigt, dom är bra skådespelare dvs jargong och snacket o.s.v. men när det kommer till kritan så är det mycket snack och lite verkstad.
Om du tror det bara är balkaner som samarbetar med polisen så måste du svarting-kuk för långt ner i halsen för att tänka klart. Alla golar på ett sätt från toppen till botten, oavsett härkomst.
Det ser man ju bara genom att läsa om denna konflikten, båda sidorna har samarbetat svart på vitt med polisen.

Du verkar ha något specifikt problem med balkaner, jag ska lära dig något lilla du. Majoriteten av dem här lallarna oavsett härkomst är egentligen fisar och leker mer än vad dem faktiskt gör, vill du inbilla dig annat, be my guest. Om vi ska prata om vilka som faktiskt presterat mest på gatan bland nationaliteterna så råkar det faktiskt vara just balkanerna.
Citera
2021-03-28, 22:25
Medlem
Tutankhamons avatar
Citat:
Självklart är det så!

Dem här vart bästa vänner och haft ”krig” i över 5 år, den ena sidan har varit rädd för att bli uppäten av den andra och därav har de alla kört på levnadsinstinkter. Idiotiskt att dem inte haft bollarna till att begrava konflikten (samt att vissa horbarn sett till att elda på ännu mer), det hade sparat mycket blod, tid och pengar för alla. Nu kommer det tyvärr bara fortsätta och ni Flashbackhorer kmr fortsätta spekulera med skitsnack.
Citera
2021-03-28, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tutankhamon
Dem här vart bästa vänner och haft ”krig” i över 5 år, den ena sidan har varit rädd för att bli uppäten av den andra och därav har de alla kört på levnadsinstinkter. Idiotiskt att dem inte haft bollarna till att begrava konflikten (samt att vissa horbarn sett till att elda på ännu mer), det hade sparat mycket blod, tid och pengar för alla. Nu kommer det tyvärr bara fortsätta och ni Flashbackhorer kmr fortsätta spekulera med skitsnack.
WELL SAID !
Citera
2021-03-28, 23:53
Medlem
Citat:
Om du tror det bara är balkaner som samarbetar med polisen så måste du svarting-kuk för långt ner i halsen för att tänka klart. Alla golar på ett sätt från toppen till botten, oavsett härkomst.
Det ser man ju bara genom att läsa om denna konflikten, båda sidorna har samarbetat svart på vitt med polisen.

Du verkar ha något specifikt problem med balkaner, jag ska lära dig något lilla du. Majoriteten av dem här lallarna oavsett härkomst är egentligen fisar och leker mer än vad dem faktiskt gör, vill du inbilla dig annat, be my guest. Om vi ska prata om vilka som faktiskt presterat mest på gatan bland nationaliteterna så råkar det faktiskt vara just balkanerna.

Mördare är de som har störst respekt på gatan så vilka är dessa lallare och fisar du syftar på?

Gatan glorifierar mördare!

För att definiera en person som är av tung kaliber på gatan så är han antingen en tung rånare eller en mördare ingenting annat. Tunga Rånare och mördare är de som har störst respekt på gatan.

Dagens Balkan presterar inte ett skit...
Citera
2021-03-29, 00:33
Medlem
Jamesbergsjons avatar
Måste hålla med att Balkan folket har gjort sitt i kriminella spelfältet.
Kan bero på att dom har gjort sitt och gjort pengar och skyddar sina egna nu och jobbar lagligt med företag etc .

Kan hålla med när det kommer till goleri oxå så har Balkan folket LÄTTARE för sej att prata med polisen än övriga

Men Mellanöstern folk pratar oxå en del jag skulle påstå att dom är vad Balkan folket va innan dvs med goleri

Men negerar pratar minst det bara kolla på denna utredning ....
Citera
2021-03-29, 01:18
Medlem
HomelessGs avatar
Vart är bilden på han skjutna i tilläggsprotokoll 2 hittar den inte
Citera
2021-03-29, 01:50
Medlem
HomelessGs avatar
Såg bilden när han förs in i ambulansen dock. Varför ”monterar” dom armarna i sådan ställning vad hjälper det till? Någon insatt doktor här
Citera
2021-03-29, 02:03
Bannlyst
Citat:

Intressant.

Kan du förklara vilka dessa horbarn är? som eldat på mer tänker jag...

när du säger att ena sidan varit rädd antar jag att du menar b falangen? ja jag kan också tycka att det är konstigt att dom inte haft det.. det kanske är ett tecken på feghet eller liknande om man försöker lägga ner en konflikt.

//Pannsvett
Citera
2021-03-29, 02:33
Medlem
Tutankhamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamon123
Mördare är de som har störst respekt på gatan så vilka är dessa lallare och fisar du syftar på?

Gatan glorifierar mördare!

För att definiera en person som är av tung kaliber på gatan så är han antingen en tung rånare eller en mördare ingenting annat. Tunga Rånare och mördare är de som har störst respekt på gatan.

Dagens Balkan presterar inte ett skit...
Det krävs inte mycket för att trycka av. Gatan glorifierar inte mördare, rapmusik kanske gör det men folk på gatan snackar skit och är rädda.
Finns mycket fler faktorer som definierar ”någon av tung kaliber på gatan” än att vara en rånare eller mördare, vadå ingenting annat? Isåfall skulle alla gatu-marockarner o afghaner vara av tung kaliber.

Nähä gör dem inte de ditt mähä? Säg mig varifrån kom den killen som ganska nyligen sågs på efterlyst (och nämnts här i tråden innan) som försedde stora delar av Göteborg och fler delar av landet med narkotika? Du ignorerar ju fakta eller följer inte nyheterna/verkligheten, bara för att dem inte har samma grepp om Göteborg som för 20 år sen pga olika faktorer betyder inte det att dem inte är bland de topp ”tungaste” gubbarna.

För övrigt, fyfan vad patetiskt att behöva gå in i en kukmätning med dig gällande det här asså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in