2021-03-28, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Usch kan tänka mig att hon gör det, hoppas AD går o lägger sig vid Nardos ändå

Hade han velat ligga i samma säng hade han gjort det redan dom gångerna svansen har frågat . Men nej han väljer att sova med Nardos .

Och vad som har kommit fram sen igår . Har Nardos sagt till AD att Madde bara vill sova med han för att få stanna kvar.
Då lär han inte sova med henne om detta är sant.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Ser oddsen ut så ??

Nån annan som vet hur oddsen ser ut imorgon ??
Han skrev gissar, hallå.
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
En från cmore appen och en från TV4 play appen

Åh tack! Nu ska jag in och rösta på Katti ännu en gång!!! 🤗
2021-03-28, 23:46
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
TV4 är inte konsekventa överhuvudtaget väldigt orättvisa i sina bedömningar. Säker på att dom gjorde så för att röra om i grytan för att ingen skulle känna sig säker.

Det är ju overkligt nu. Det kommer naturligtvis inte att bestraffas.
Vilka pajasar.
2021-03-28, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det är ju overkligt nu. Det kommer naturligtvis inte att bestraffas.
Vilka pajasar.
Det är ju en förkortning på samma ord. Det heter ju Downs syndrom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
så varför sitter han nu och putta burk med madde istället för att umgås med de andra. och varför smidern han planer på att pranka Alex (med madde) direkt efter att Alex gör närmanden på madde?

Det är typ första gången idag han är med Madde för idag. Alex har suttit hur länge som helst putt burk , han var väl sugen på att köra bara efter han kört med Nardos .

Alex Madde har umgås hela dagen , AD har ej bryr sig , hängt med alla andra hela dagen.

Nu är allt klart väljer han att sitta i soffan med alla andra igen.
Senast redigerad av SUKG 2021-03-28 kl. 23:50.
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ja både på cloes och tv 4 appen , så gå in rösta igen

Jag kan inte hitta röstningen i tv4appen 🙏
Medlem
Någon som vet ifall man kan rösta obegränsat antal gånger genom att bara skapa nya 2 veckor gratis på C-more?
2021-03-28, 23:51
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Hade han velat ligga i samma säng hade han gjort det redan dom gångerna svansen har frågat . Men nej han väljer att sova med Nardos .

Och vad som har kommit fram sen igår . Har Nardos sagt till AD att Madde bara vill sova med han för att få stanna kvar.
Då lär han inte sova med henne om detta är sant.
det tror jag inte har sagts?
2021-03-28, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag kan inte hitta röstningen i tv4appen 🙏

Har du fler konton ?? Jag brukar gå in på v 4 appen och sen min telefon och iPad och rösta
2021-03-28, 23:52
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Madde fick mina 2 röster,hon e fin att se i bikini Nä men ärligt AD verkar ha noll intresse för Madde,fast han nämnt att han kan tänka sig att dejta utanför,tror dock han är en spelare i huset och det grundar jag mig på något jag tagit upp förut och det var när han fick in brevet från sin syster"Glöm inte vår överenskommelse"
Dennis är fortfarande inte uppsatt som deltagare Antar då att han lämnar inom kort

Härligt!
Officeren vet man ju aldrig var man har. Det ligger i hans natur, men vem vet det kanske kan mjukas upp lite när han blir kvar i huset imorgon. Madde är ögongodis och är en härlig motpol till allt porrsnack eller berättelser om brakskitar. Dessa karaktärer måste ju finnas annars blir det bara PH och inte BB. Båda polerna måste finnas kvar.

Jaha, jag trodde att Dennis var en del av gänget nu. Men då kanske de gamla deltagarna som skall in som mullvadar kanske ta med sig honom när de själva lämnar
2021-03-28, 23:53
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Det är ju en förkortning på samma ord. Det heter ju Downs syndrom.
Tack. Jo, jag förstår. Samma ord, samma betydelse. En får autonominering den andre får det inte.
Pajas BB 2021.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in