Citat:
Ursprungligen postat av
Ridne
Adrian kan få stanna för min del.. Men han kommer redan få så mycket röster så finns ingen anledning att lägga den på honom. Det är bättre att vara taktisk och rösta på Steph för att förhoppningsvis få ut Madde. Jag gillar Madde som person..jättefin och go men tråkig och som du vet är jag SÅ utled på svansandet, tjatandet och sovplatsgagget nu så hoppas att hon får åka hem.
Står mer ut med Steph gråtandes i rökrutan än Madde som smider planer på varje fest med Joel om hur hon ska få Adrian som sängkamrat.
Ja jag blir nästan illa till mods att hon snart är en 34 årig kvinna som så desperat försöker få en man att sova med henne. Vart är hennes värdighet? Jag kan förstå att man blir kär och vill ha personen man förälskat sig i. Men har aldrig tidigare sett beteendet hon har, att som en kvinna i hennes ålder försöka "lura" en man att sova i samma säng och springa efter honom dygnet runt.
Tänk så hon svansar efter honom nu när hon vet att han inte kan vara någon annanstans än i huset. Tänk om dom blir ett par utanför. Kommer hon ringa honom hela tiden för att kontrollera vart han är? Hon är nog snäll men alldeles för osäker. Hade hon varit 20 år hade jag förstått det mer.