2021-03-28, 22:57
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Oskuld-Alex är ju nästan obehaglig. Han härmar alltid adrians röst och raggar sönder på madelene...

Innerst inne önskar han säkert att han var Adrian 🤓
Medlem
Att ta in 3 gamla deltagare är så jävla värdelöst. Skicka hem 3 imorrn då.

Är det för att rädda kvar madde på något sätt?

Julia kan ju ge oss tv, förlåt jag menar Olga, men vafan hönde med att om mab har röstats ur så får man inte komma in igen?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
you got me for a second!
Men det stämmer ju inte, du har ju tidigare sagt att du skulle tänka dig fuck Nardos.

Ha, du har koll din jävel, stämmer, men då måste hon va tyst hela tiden ✊🏿
2021-03-28, 22:58
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Vadå Bianca? 😯
Bianca Ingrosso har gått ut på sin Instagram och uppmanat tittarna att rösta kvar Adrian och Madde.
2021-03-28, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Oskuld-Alex är ju nästan obehaglig. Han härmar alltid adrians röst och raggar sönder på madelene...

Vem fan vill inte vara det? Eller on det?
2021-03-28, 22:59
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Fast tror du inte att Simon skulle få det roligare i huset om Stephanie lämnar? Jag upplever att Stephanie håller Simon i mentala kedjor.

Jo det tror jag.. Hon kan få åka nästa Måndag om hon sitter
2021-03-28, 22:59
Medlem
Mouchinos avatar
Tänkte på en grej, har Pedram pratat med Tanja om detta med tjejen på utsidan och att han då inte vill hålla på med henne? Eller ska Tanja lösa ännu en av hans gåtfulla tugg?
2021-03-28, 23:00
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Adrian kan få stanna för min del.. Men han kommer redan få så mycket röster så finns ingen anledning att lägga den på honom. Det är bättre att vara taktisk och rösta på Steph för att förhoppningsvis få ut Madde. Jag gillar Madde som person..jättefin och go men tråkig och som du vet är jag SÅ utled på svansandet, tjatandet och sovplatsgagget nu så hoppas att hon får åka hem.
Står mer ut med Steph gråtandes i rökrutan än Madde som smider planer på varje fest med Joel om hur hon ska få Adrian som sängkamrat.

Ridne, jag vill ha kvar Madde med alla medel, jag vill se Simon och Gamnacken 2.0 lida och dregla över henne medan Officeren är likgiltig. De kommer lipa och bli förbannade. Det blir en nerv. Gamnacken 2.0 säger ju sig vara 3'a snyggaste i huset jag vill se honom i ett dränkt täcke av tårar och ett gap fullt av snor. Simon skiter i Steph. Han har henne som en backup för han får inget annat och måste om natten lipa sig till sömns med Annette i tankarna. Steph är en fimpruta. Ingen drömmer om henne eller dras till henne inte ens den 3'e snyggaste i huset. Hon tillför noll 0 noll. Vad mer kan jag tillägga.
2021-03-28, 23:00
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Absolut! Katti får mina två röster

Bra där! Men va? Jag har alltid bara röstat en gång.... kan man rösta två gånger??? 😃
2021-03-28, 23:01
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Adrian kan få stanna för min del.. Men han kommer redan få så mycket röster så finns ingen anledning att lägga den på honom. Det är bättre att vara taktisk och rösta på Steph för att förhoppningsvis få ut Madde. Jag gillar Madde som person..jättefin och go men tråkig och som du vet är jag SÅ utled på svansandet, tjatandet och sovplatsgagget nu så hoppas att hon får åka hem.
Står mer ut med Steph gråtandes i rökrutan än Madde som smider planer på varje fest med Joel om hur hon ska få Adrian som sängkamrat.

Ja jag blir nästan illa till mods att hon snart är en 34 årig kvinna som så desperat försöker få en man att sova med henne. Vart är hennes värdighet? Jag kan förstå att man blir kär och vill ha personen man förälskat sig i. Men har aldrig tidigare sett beteendet hon har, att som en kvinna i hennes ålder försöka "lura" en man att sova i samma säng och springa efter honom dygnet runt.

Tänk så hon svansar efter honom nu när hon vet att han inte kan vara någon annanstans än i huset. Tänk om dom blir ett par utanför. Kommer hon ringa honom hela tiden för att kontrollera vart han är? Hon är nog snäll men alldeles för osäker. Hade hon varit 20 år hade jag förstått det mer.
2021-03-28, 23:02
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON

En psykopat som aldrig använt kondom, då han aldrig haft sex.

Svendom-auran formligen glöder runt honom.
2021-03-28, 23:02
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Jo det tror jag.. Hon kan få åka nästa Måndag om hon sitter

Jag gav också mina röster till Steph så får man se hur det ser ut nästa gång.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in