2021-03-28, 22:48
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Ja, det instämmer jag helt i. Med betoning på Alex.

Verkligen.. en kränkt mansbebis. Pinsam.
2021-03-28, 22:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Är du på allvar? så jävla obehagligt

Men vad tror du, vill nte ligga med nån i huset, Kattis är -45 på 1-10 skalan 🤢🤢🤢
2021-03-28, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Hur kommer det sig att det är bara JAG som har avslöjat vem jag röstat på? Är de flesta här fortfarande osäkra kring vem de vill rädda?

Alltid Steffi.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
När Kattis sitter så med t-shirt utan bh, vem kan inte låta bli att dra i snorren då 🍆🍆💦💦
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Okay och den bästa är Steph. Jag skriver under på att en del är mjuka och lugna men hur i helvete man lägger en röst på fimprutan är mig helt omöjligt att förstå. Jag kontrar redan innan du svarar med att jag prioriterar Officeren men han ger åtminstone underhållning i tävlingar. Men fimprutan? Vad tillför hon någonstans någonsin. Alla väljer naturligtvis som de vill.

Adrian kan få stanna för min del.. Men han kommer redan få så mycket röster så finns ingen anledning att lägga den på honom. Det är bättre att vara taktisk och rösta på Steph för att förhoppningsvis få ut Madde. Jag gillar Madde som person..jättefin och go men tråkig och som du vet är jag SÅ utled på svansandet, tjatandet och sovplatsgagget nu så hoppas att hon får åka hem.
Står mer ut med Steph gråtandes i rökrutan än Madde som smider planer på varje fest med Joel om hur hon ska få Adrian som sängkamrat.
2021-03-28, 22:52
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Jag! Livrädd för om Katti åker. Huset är i balans om damen är inne

Precis min vän! Rädda Katti och ut med Madde!
2021-03-28, 22:53
Medlem
Adrian verkar ju fullt obrydd i att det kan vara sista kvällen med Madde iallafall
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Men vad tror du, vill nte ligga med nån i huset, Kattis är -45 på 1-10 skalan 🤢🤢🤢
you got me for a second!
Men det stämmer ju inte, du har ju tidigare sagt att du skulle tänka dig fuck Nardos.
Medlem
nu är takida kung när han har madde och emelie för sig själv
2021-03-28, 22:54
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Adrian kan få stanna för min del.. Men han kommer redan få så mycket röster så finns ingen anledning att lägga den på honom. Det är bättre att vara taktisk och rösta på Steph för att förhoppningsvis få ut Madde. Jag gillar Madde som person..jättefin och go men tråkig och som du vet är jag SÅ utled på svansandet, tjatandet och sovplatsgagget nu så hoppas att hon får åka hem.
Står mer ut med Steph gråtandes i rökrutan än Madde som smider planer på varje fest med Joel om hur hon ska få Adrian som sängkamrat.
Fast tror du inte att Simon skulle få det roligare i huset om Stephanie lämnar? Jag upplever att Stephanie håller Simon i mentala kedjor.
2021-03-28, 22:55
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Morgondagens måndagsfinal är den med minst "nagelbit" i. Finns ingen man innerligt hoppas ska åka ut samtidigt som det inte finns någon man gärna vill ska stanna.

Alla tre som legitimt sitter löst utan auto får gärna åka imorgon, samtidigt. Dvs alla utom Adrian.

Ge mig en måndagsfinal med lite rysare i nästa måndagsfinal. Kanske en Judith, en Tanja och så kanske Pedram. Det vore en rysare, man vill ha ut Judith men hon står en liten chans mot Pedram och på något mirakulöst sätt kanske Tanja åker som en chock.

Om allt är i sin ordning imorgon så åker Madde, hon är tråkig och väldigt ny och om många känner likt mig så får gärna den tråkiga och nyaste deltagaren åka eftersom den originella deltagaren Steph förtjänar att stanna kvar över henne. Men om Bianca har inflytande så åker Steph men det är inte någon big deal. Huset rensas på någon som inte bidrar till något och allt fortsätter som vanligt.

Vadå Bianca? 😯
2021-03-28, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Hallå Vi Måste Rädda Katti! 😬

Absolut! Katti får mina två röster

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem