2020-08-07, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av one4two
::
Va ska man säga ..
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/9vy16l/ring-kommer-vara-storst

Går inte säga något.

Saknar ord... (för hur korkat det låter - klart som f-n han inte kan bli fotbollsagent. Krävs t ex licens. Och kunskaper)
Citera
2020-10-19, 21:54
Medlem
benderboys avatar
Citat:
Den 41-årige artisten har flera domar bakom sig gällande bland annat rattfylleri, drograttfylleri och olovlig körning. Han har också släppt flera album och även medverkat i en rad TV-program.

När han nu stoppades på Vätövägen visade han upp ett utländskt körkort som hade gått ut år 2016. Dessutom var bilen han körde belagd med användningsförbud.

Mannen, som är skriven i Norrtälje kommun, har nu åtalats på nytt för grov olovlig körning. Han nekar till brottet och menar att hans körkort är giltigt.

https://www.norrteljetidning.se/artikel/kand-artist-atalad-for-nya-trafikbrott-stoppades-pa-vatovagen-med-ogiltigt-korkort
Citera
2020-12-25, 05:53
Medlem
Hans villa på Nybodavägen i Rimbo, Norrtälje kommun, är till salu.
https://www.hemnet.se/bostad/villa-11rum-rimbo-norrtalje-kommun-nybodavagen-15-17065305
Citera
2021-02-12, 10:31
Medlem
Ringhals3s avatar
Han är gäst hos Malou nu på TV4, bor kvar utanför Norrtälje och har börjat tala nästan ren svenska igen, jag skriver igen för han klasskamrater från grundskolan har vittnat om att han talade 100% utan ghettobrytning när han gick i skolan.
Hoppas han har styrfart på livet, man är alltid lite bekymrad och oroligt när man ser honom.
Citera
2021-03-28, 14:25
Medlem
Giant Squids avatar
Hur har Kens status som tuffing i rap världen förändrats nu med alla nya hårdingar, spaghettisomalierna tex,? Svårare och beckna och så? Måste ju sakna helt material för nya låtar, inga tuffa beefs, hämta på dagis och så. Har han snart hamnat i samma fack som Petter Just D och Markoolio
Citera
2021-03-28, 19:27
Medlem
Hur går det för Ken Ring? Med Afrikaplanerna? Är det Kenya eller Tanzania han byggt resort i? Båda?
Hur går det med agentlivet i fotbollen?

Vilka kriminella är det KR hänger med? Såg en bild med KR och Rickard Nordstrand i Afrika någonstans, hur känner dessa varandra? RN ryktas ju åtminstone hänga mycket med kriminella och VBC har ju mycket samröre med kriminella, åtminstone tidigare i historien.
Citera
2021-03-28, 19:45
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Hur går det för Ken Ring? Med Afrikaplanerna? Är det Kenya eller Tanzania han byggt resort i? Båda?
Hur går det med agentlivet i fotbollen?

Vilka kriminella är det KR hänger med? Såg en bild med KR och Rickard Nordstrand i Afrika någonstans, hur känner dessa varandra? RN ryktas ju åtminstone hänga mycket med kriminella och VBC har ju mycket samröre med kriminella, åtminstone tidigare i historien.

Vilken seriös kampsportsklubb har INTE kriminella?

Annars kan jag bara tillägga att Ken alltid varit en skön lirare som gått sin egna väg, trotts alla blåsväder han hamnat i.
Citera
2021-03-28, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Vilken seriös kampsportsklubb har INTE kriminella?

Annars kan jag bara tillägga att Ken alltid varit en skön lirare som gått sin egna väg, trotts alla blåsväder han hamnat i.
Han verkar fullständigt körd i huvudet.

VBC är väl något utöver det vanliga, med kopplingar både till HA och Milan Sevo historiskt.
Citera
2021-03-28, 21:20
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Han verkar fullständigt körd i huvudet.

VBC är väl något utöver det vanliga, med kopplingar både till HA och Milan Sevo historiskt.

Förstår inte riktigt vad du vill ha ut av ditt inlägg?
Kom ner på klubben och presentera ditt nick på Flashback, så lovar jag att ta hand om dig
Citera
2021-03-28, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Förstår inte riktigt vad du vill ha ut av ditt inlägg?
Kom ner på klubben och presentera ditt nick på Flashback, så lovar jag att ta hand om dig
Ha, ha ha. Nej tack, det är bra. Jag håller mig gärna undan dylika sammanhang.

,Men du får gärna presentera dig själv här. Vem av VBC-idioterna är du?
Senast redigerad av totalattack 2021-03-28 kl. 22:45.
Citera
2021-03-28, 22:48
Medlem
Ken Ring skryter ofta i media om sitt nyblivna Afrikaimperium, hade han inte en 1000% ökning på sin investering på typ 10 år? Alla med förstånd förstår ju att KR är dum i huvudet, en pundare, så vad ligger bakom ökningen av investeringen? Chanserna att KR tvättar kriminella pengar i Afrika ör nog lika med 100%.
Citera
2021-04-04, 21:59
Medlem
GormDenGamles avatar
Den mest spektakulära värvningen i Ettan 2021? Förmodligen Ken Ring, som tagit rollen som PR- och
marknadsansvarig i Linköping City.
– Jag vill bli en av de största fotbollsprofilerna svensk fotboll någonsin haft inom tio år, säger den tidigare rapparen som gick från att vara gangster och royalisternas värste fiende till att bli en folkkär mjukisbadboy i ”Så Mycket Bättre” – för att sedan lägga ner musiken.

https://skanesport.se/2021/04/04/ken-ring-drommer-stort-jag-vill-bli-en-av-de-storsta-fotbollsprofilerna-svensk-fotboll-nagonsin-haft -inom-tio-ar/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in