Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-07-30, 20:48
  #1201
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fappy11
Saknar tiden då rapsverige dominerades av artister som Ken Ring, Fattaru, Petter, Fjärde världen osv Idag är fan allt gangsterrap, skjuta hit och dit, Ken framstår ju fan som en svärmorsdröm i jämförelse.


Ja verkligen. Ännu värre när kens egen son dissar han i sin nya låt.
Citera
2023-07-30, 21:42
  #1202
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
Ja verkligen. Ännu värre när kens egen son dissar han i sin nya låt.

Är det pr eller genuint?
Citera
2023-09-19, 05:35
  #1203
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Är det pr eller genuint?
Sannolikt på riktigt. Jag såg bara Ken en gång. Uppfattade honom som en riktig diva och stropp som njöt för fullo av uppmärksamheten från flickor som var 13-14. Tyckte instinktivt jävligt lilla om honom av att stå och se på. Intrycket var allt annat än bra. Till skillnad från det jag fick av Blues 😍 Ayo var också ett sådant där pundarstolpskott.

Man kan verkligen se Kens fula personlighet lysa rakt igenom hans avkomma. Generna var starka där Kan verkligen se vad jag själv såg i Ken när jag ser hans unges videor.

Äpplet faller inte långt från päronträdet. Men så går det när de i botten inte använder preventivmedel. En dag få han (Kelian) egna ungar som blir lika jävla kassa de också.

https://m.youtube.com/watch?v=GibiNy...tlbCBvZiBsaWZl
Citera
2024-03-01, 21:30
  #1204
Medlem
Nu väntar fängelse för Ken Ring.
Stoppa Pressarna kan avslöja att rapparen
fälls för bokföringsbrott. Nu väntar åtta
månader på kåken och dessutom får artisten
tre års näringsförbud.
https://stoppapressarna.se/svenskt/k...fter-ekobrott/

Var väl väntat, ringen har hittat cirkelns slut.
Citera
2024-03-01, 21:40
  #1205
Medlem
Han lever ännu alltså!??
Citera
2024-03-01, 21:44
  #1206
Medlem
Vad heter pojken till Ken som spelade fotboll. Hammarby -08 tror jag. Grabbens lag mötte dom i en cup för längesen.Ken satt brevid mig och såg matchen.
Citera
2024-03-08, 16:41
  #1207
Medlem
lunarluddes avatar
Någon som har FUP om ekobrottet?
Citera
2024-03-15, 12:06
  #1208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andywre
Söker Rapport inslaget från 1993-05-29 som gjordes om Ken Ring när han levde som gatubarn i tunnelbanan


Finns det att se någonstans?
Citera
2024-03-30, 12:28
  #1209
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Någon som har FUP om ekobrottet?

Ljudfiler från rättegången finns på youtube på primecrime kanalen.
Tydligen har tuffingen Ken försökt fiffla med en massa utläggskvitton och blivit så arg när hans revisortant sagt nej till detta att han börjat hota henne genom att skicka bilder på hennes 17 åriga son samt deras adressuppgifter till henne genom Mail. Hur kan man vara så smutsig att man hotar en tant på det sättet?
Tycker att han förtjänar ett längre straff än det han fick. Att hans egna son skriver en disslåt om hur usel han är bekräftar vad han är för typ av människa.
Citera
2024-03-31, 00:01
  #1210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Ljudfiler från rättegången finns på youtube på primecrime kanalen.
Tydligen har tuffingen Ken försökt fiffla med en massa utläggskvitton och blivit så arg när hans revisortant sagt nej till detta att han börjat hota henne genom att skicka bilder på hennes 17 åriga son samt deras adressuppgifter till henne genom Mail. Hur kan man vara så smutsig att man hotar en tant på det sättet?
Tycker att han förtjänar ett längre straff än det han fick. Att hans egna son skriver en disslåt om hur usel han är bekräftar vad han är för typ av människa.

Jag visste att Ken inte är världens smartaste men det här låter verkligen helt idiotiskt.
Citera
2024-04-02, 12:01
  #1211
Medlem
lunarluddes avatar
Har någon målnummer?
Citera
2024-04-02, 14:38
  #1212
Medlem
lunarluddes avatar
Laddar upp FUP sen, har den nu.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback