Satt i soffan. Iklädd i enbart kalsonger och en urtvättad T-shirt från Camp Sweden. Tröjan med fettfläckar och smulor av chips. Där och då insåg jag hur mycket jag hatar David. Programmet i sig är rätt så sömnigt därav somnade jag.
Nej vet ni vad. När jag var liten fanns ett program på lördagsmorgnar som hette 100 kg godis. Thomas gylling som nu är radiopratare. Jag tror banne mig det kan vara han som är godisautomaten!jobbat som DJ också så passar bra att han stod "i disken"
Senast redigerad av Dukanva85 2021-03-28 kl. 20:26.
Haha folk i början av denna tråd skrev "Skitprogram" och "Största floppen någonsin" men helvete vad konspirationer programmet skapar. Väldigt lyckad programidé.
Haha folk i början av denna tråd skrev "Skitprogram" och "Största floppen någonsin" men helvete vad konspirationer programmet skapar. Väldigt lyckad programidé.
Godisautomaten skulle kunna vara Orup. Guldgrävare stämmer in på GES och när vi gräver guld från 1994 och han sjöng i globen när han fyllde 60 bla, verkar även passa rent kroppsmässigt. Vet inte riktigt hur godiset passar in dock
Godisautomaten är Daniel Norberg, och det säger jag enbart pga rösten. Vet dock inte riktigt hur ledtrådarna passar in på honom. Gold digger skulle kunna handla om Idol, där man i början tävlar om en guldbiljett.
Sjöbjörnen är Bagge, utan tvekan.
Senast redigerad av BaronVonHelsing 2021-03-28 kl. 21:14.