2021-03-25, 21:47
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Vad tror folk om situation i Biskoosgården i fortsättningen? Ingen av det gamla gänget är väl ute nu?
Kommer tonåringar försöka ta "makten" i området nu och allt bli värre med en massa skjutande?
För ingen tror väl att Rasmus skulle bli en ny Jobe? Visserligen skulle nog hans mamma och systrar bli stolta om han blev det🤣, men Rasmus är väl inte typen som leder direkt?
Allt handlar om kranen från forna Jugoslavien. Utan honom som uppenbarligen tjänar pengar på fotfolket har de inget.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglife187
Du kan väl inte komma och påstå att wisemen är något att hylla jämfört med backaboysen och deras stabilitet?
Nejnej menade bara att han hänger med Wiseman för det finns endast en Eritrean som gör det så folk inte blandar ihop med jag syftade på.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglife187
Vadå att det är eddie eller bebben som skriver?

Eddie sitter i fucking bunkern på Kumla så hur menar du att det ska vara Eddie som skriver i encron?
Jag pratar om förra fupn när hans horungar åkte fast, 3 år sen tro jag det var. Att det fanns meddelande men de kunde inte bevisa att det var han
Citera
2021-03-25, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveBiskop
vem är Irf4n??
LOL lovebiskop och du vet inte vem Irf4n är komigen nu en bosnier från norra pundare. Hänger inte med någon utan pundar endast ses ibland I Kungälv.
Citera
2021-03-25, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cisco121
LOL lovebiskop och du vet inte vem Irf4n är komigen nu en bosnier från norra pundare. Hänger inte med någon utan pundar endast ses ibland I Kungälv.

Någon som vet hur det kommer se ut med publik imorgon?
Citera
2021-03-25, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveBiskop
kan nån säga vad D3ntin har för Encro namn??va han inte aktiv på Encro elle??vad heter han på Encron?

Enligt Protokoll Encrochat heter Dentin-Ace
Citera
2021-03-25, 22:04
Medlem
Citat:
Enligt Protokoll Encrochat heter Dentin-Ace
Dentin hade ingen encro endast ghost Ace är hans smeknamn.
Citera
2021-03-25, 22:10
Medlem
Citat:

Det står i handlingarna. Menar du att polisen har fel?
Citera
2021-03-25, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Allt handlar om kranen från forna Jugoslavien. Utan honom som uppenbarligen tjänar pengar på fotfolket har de inget.

Kranen från forna Jugoslavien? Menar du han som fick tio år tidigt på -10 talet för X antal kg amfetamin, etc? Han var från södra och har en bror som blev skjuten för ca. 10 år sedan. Han var faktiskt barndomsvän med A.Can också. Pratar vi om samma person?
Citera
2021-03-25, 22:13
Medlem
Citat:

Citat:
Det står i handlingarna. Menar du att polisen har fel?
Var exakt kan absolut ha missat det men har för mig att de endast hittade 2 mobiler ena i hans garderob och ghosten som föll när han skulle av bilen.
Citera
2021-03-25, 22:22
Medlem
Citat:
Var exakt kan absolut ha missat det men har för mig att de endast hittade 2 mobiler ena i hans garderob och ghosten som föll när han skulle av bilen.

Du har helt rätt, jag hade fel.
Det stå Smeknamn och namn på misstänkta som används i EncroChat.
Citera
2021-03-25, 22:33
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hipsterkaffe
Kranen från forna Jugoslavien? Menar du han som fick tio år tidigt på -10 talet för X antal kg amfetamin, etc? Han var från södra och har en bror som blev skjuten för ca. 10 år sedan. Han var faktiskt barndomsvän med A.Can också. Pratar vi om samma person?
Nej då vet jag inte. Nase* menade jag inte. Kranen är efterlyst vad jag vet. En av dem andra som ordna är mördad.
Senast redigerad av Pandalina4 2021-03-25 kl. 22:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in