2021-03-28, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Känns som Madde har pluggat in Adrian, hon säger verkligen saker som hon tror han vill höra
Ryktas ju att hon faktiskt hade kollat innan och hade siktet på Adrian ifrån människor som känner henne. Och jag tror på det, då hon var kär sen första dagen hon gick in. Och igår sa hon emot sig själv att hon kollade in han innan, och då borde hon fattat om Emelie. Nej, hon är en falsk jävel men spelar snäll och oskyldig!
2021-03-28, 17:30
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Nu vet man aldrig om det blir något mellan dessa människor, men Emelie och Adrian hade blivit en så mycket roligare par än Adrian och Madde. Adrian och Madde är alldeles för lika varandra, lite tråkigt par

Enligt mig får dom bli par hur mycket dom vill, så länge dom blir det utanför huset eftersom ingen av dom vågar göra nåt där inne.

Det enda jag accepterar är om Adrian säger att han vill ha två fruar, friar till båda och sover med dom varannan natt och blir en sexgalning utan dess like. Annars får det vara slut på deras "romanser" i huset.
2021-03-28, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Förra året funkade det att radera appen och sen rösta igen. Men om det är första eller andra rösten som räknas vet jag inte

Tack!

Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Vem råkade du rösta på? 😂

Råkade ta Kattis! Jag gillar dock Kattis men jag vill hellre rösta på AD denna gång.
Egentligen spelar det för mig ingen roll vem som åker denna gång. Jag ser gärna att alla fyra får stanna kvar.
De jag verkligen bryr mig om att få ut ur huset är (som nog hela tråden vet vid det här laget) Peddot och Oljudith före NÅGON annan. Sedan Alex...resten skiter jag i i dagsläget 😊
2021-03-28, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
de kmr it bli robinsson, skulle gissa på typ spökvecka för folk väntat så länge

Nä, tror inte heller de blir Robinson, tror dom ersatte de med Farmen denna säsongen. Men ska dom köra Robinson trots allt. Så är det nästa vecka som gäller annars blir de inte av. Ja, spök kväll och natt är ett bra förslag.
2021-03-28, 17:33
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Vad har vi för gissningar på nästa vecka? Teman etc. Är de dags för Robinson?
Påskveckan som förra året
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Hoppas inte skräckvecka, får känsla att Dennis skulle tycka att det skulle vara ännu mer barnprogram över BB och lämna huset.

Möjligt om Dennis är kvar efter liven imorgon. Tveksam till de dock
Medlem
Citat:
Känns som Madde har pluggat in Adrian, hon säger verkligen saker som hon tror han vill höra

Självklart hon kände det första hon ska äta när honom kommer ut va tacos 🌮 det har AD nämt att det är hans favorit mat 🤣🤣
2021-03-28, 17:34
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Okey inget som jag ser men det kanske kommer senare på Picuki då eftersom där kan man också se story och post men det brukar komma upp senare.

Åh, sorry, trodde vi pratade om Instagram. Vet inte ens vad Picuki är.
2021-03-28, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Påskveckan som förra året

Bra, grodan. Den tror jag på med.
2021-03-28, 17:35
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Bra, grodan. Den tror jag på med.

Den brukar vara ganska kul dessutom.
2021-03-28, 17:35
Medlem
Citat:

Verkligen. Exakt så. Han frågade henne här om dagen om hon brukar röka eller snusa. Hon sa nej. Hon har innan sagt åt andra vid flera tillfällen att hon festsnusar. Men hon säger det han vill han höra. Alltid
2021-03-28, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Tack!

Råkade ta Kattis! Jag gillar dock Kattis men jag vill hellre rösta på AD denna gång.
Egentligen spelar det för mig ingen roll vem som åker denna gång. Jag ser gärna att alla fyra får stanna kvar.
De jag verkligen bryr mig om att få ut ur huset är (som nog hela tråden vet vid det här laget) Peddot och Oljudith före NÅGON annan. Sedan Alex...resten skiter jag i i dagsläget 😊

Ingen skadad skedde , låt gamle Tamara stanna , behöver en som vågar säga emot alla där inne. Så länge det inte va madde

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in