Citat:
Ursprungligen postat av
Ridne
Tycker det är tråkigt med dessa instainfluencers som ska gå ut och promota deltagare.. Det blir liksom inte rättvist. Bianca och Rosanna som jobbat/jobbar inom produktionen går ut och uppmanar sina följare att rösta på Madde. Med andra ord så kanske folk som inte sett ett enda avsnitt går in och röstar för att de blir uppmanade att göra det. Tror inte att hon ryker nu utan att Steph eller Katti får lämna.
De som inte tittar på liven har inte sett hur jobbig hon är att titta på när hon svansar efter Adrian 24/7 och bara tjatar om honom hela tiden. Det är riktigt riktigt trist att titta på. Bättre om hon fick lämna så kunde hon sukta efter Adrian på liven hemma istället och så kan de dejta när han kommer ut.
När det kommer till röstningen jämför jag röstsystemet med de allmänna valen, och där tycker jag det bara är bra att kända personer engagerar sig i demokratin och uppmanar folk att rösta på vad de brinner för. Men i det här avseendet anser jag inte att alla ska rösta, för alla fattar inte kemin där inne.
Men det är ju priset för allmän rösträtt - att alla idioter också får rösta