2021-03-28, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
jag skrattar högt! Men ja, hoppa kokosoljan är du snäll.
Allt för dig bäjby! Burken är härmed kastad.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Undrar samma. Såg du hur snabbt hon la sig i hans säng efter att han la sig där

Ja helt sjukt, känns som hon redan har planerat hela hennes framtid med honom
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
FAAAAAAAAAAN HELVETES jävla röv!
Jag tryckte fel i röstningen! Kan man ändra sin röst på nåt sätt?!?!

Förra året funkade det att radera appen och sen rösta igen. Men om det är första eller andra rösten som räknas vet jag inte
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Helt riktigt. Jag skrev engagemang. Det räcker inte med en blänkare.
Zara har väl också utländska följare och syns inte i rutan så ofta som Bianca. Det finns många parametrar man bör kika på.
Räcker bara med ca 15000pers röstar på dem båda så är dem safe iom då tillkommer röster från vanliga folket också, SÅ återstår att se men intressant faktor att väga in i det hela om vem som kommer sitta safe!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Asså det här m att Emelie inte vill "bli "influenser".
DET, deee-et är året lögn.

Hennes DRÖM är på att ngt vänster komma i kontakt m Bianca Ingrosso (lättare nu när hon är dokusåpa-KÄNDISZ!!!) och få bli inköpare för hennes sminkmärke och lära känna Lovisa och dom andra häftiga tjajorna i Stouuckhuuulllmmmmm!! Hur jävla genomskinlig är hon inte?

Hon sa ju rakt ut (på liven dock så man fick inte se i avsnitt ) till Nardos att hennes typ idol är Carolina Gynning och att hon vill bli som henne... haha. Nardos sa att hon kommer bli nya Gynning 😂😂😂😂😂😂😳😳😳
2021-03-28, 17:22
Medlem
lillaflippens avatar
Belöningen dom skulle få för att städa, var det att plantera blommor?

Kommer det hända något mer idag eller blir denna kväll lika torr som kommande fester? Middag och sedan nattinatti senast kl 23?
2021-03-28, 17:22
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Tråkigt. Madde hade aldrig haft en chans att överleva denna vecka annars.

Jag hatar influencers. Jag hoppas att det inte hjälper. Jag kommer inte orka titta på Adrian och Madde i 50 dagar.

+10000
2021-03-28, 17:23
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hahaha, kom att tänka på förra året när Jullan tröttnade och ville ha en ”hatrunda” när Frida försökte sätta den förbannade ”tacksamhetsrundan” i system.

Haha rätta takter!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tycker det är tråkigt med dessa instainfluencers som ska gå ut och promota deltagare.. Det blir liksom inte rättvist. Bianca och Rosanna som jobbat/jobbar inom produktionen går ut och uppmanar sina följare att rösta på Madde. Med andra ord så kanske folk som inte sett ett enda avsnitt går in och röstar för att de blir uppmanade att göra det. Tror inte att hon ryker nu utan att Steph eller Katti får lämna.
De som inte tittar på liven har inte sett hur jobbig hon är att titta på när hon svansar efter Adrian 24/7 och bara tjatar om honom hela tiden. Det är riktigt riktigt trist att titta på. Bättre om hon fick lämna så kunde hon sukta efter Adrian på liven hemma istället och så kan de dejta när han kommer ut.

När det kommer till röstningen jämför jag röstsystemet med de allmänna valen, och där tycker jag det bara är bra att kända personer engagerar sig i demokratin och uppmanar folk att rösta på vad de brinner för. Men i det här avseendet anser jag inte att alla ska rösta, för alla fattar inte kemin där inne.

Men det är ju priset för allmän rösträtt - att alla idioter också får rösta
Medlem
Jag saknar stämningen i gruppen som var innan Madde och dom andra deltagarna hade gått in
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
FAAAAAAAAAAN HELVETES jävla röv!
Jag tryckte fel i röstningen! Kan man ändra sin röst på nåt sätt?!?!

Vem råkade du rösta på? 😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fuck. Dags att sluta med kokosoljan då...

Haha Moder! Jag skrattar ofta högt åt dina inlägg! Tack för att du förgyller mina gråa distra dagar.
Det gör även flera godingar här i tråden!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in