2021-03-28, 16:52
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Anden sade

Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tusstusstuss
Bianca Ingrosso uppmanar att man ska rösta på Adrian och Madde. Blir nog inte Madde som åker imorgon.
Någonstans så ligger nog det still så ja för gissar får Bianca igång sin samling av fans på intsagram då sitter båda bombsäkert hur länge som till en final, Man ska inte underskatta det stödet som hon kan få igång Bianca!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahahaah KäNn HuR CiRkElN äR SlUtEn

någon har kollat på alla flummYoutubers hon kommit över innan BB

och tagit med sig sina TARÅTTkort för att sluta sin egen cirkel av påklistrat flum

Haha oh ja. Gillar att hon ville ha in rökelser i huset också. Omg nu när jag skrev det sa hon det igen.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Bianca Tomatkrosso har lagt ut om att rösta på Adrian och Madde

edit: oj trea på bollen

🤣🤣
2021-03-28, 16:53
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Anden sade

LOL
Medlem
xrlpyts avatar
Emelie har tydligen fått komplimanger om att hennes fiffi smakar kokos. Där ser man.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag hoppas!

Tycker det var kul igår att alla blev chockade över hans beskrivning om vad han vill göra om tio år. "ekonomiskt oberoende, Bo utomlands och dricka bärs med grabbarna".

Måste alla ha samma mål och ambitioner om barn och familj? För ingen menade väl att det var konstigt att han vill bo utomlands och vara ekonomiskt oberoende? Det var just att dricka bärs med grabbarna som stack folk i ögonen.

Alla vill inte ha barn. Han vill satsa på att bli rik och leva livet. Jag har flera polare som är äldre än honom som inte har barn och vill inte ha. Men antar att om man kommer från en liten stad är det otänkbart att inte vilja ha villa, Volvo, vovve.

Jag har själv barn men tycker inte det är chockerande att andra inte vill, men det kanske är för att jag känner många som inte har och aldrig kommer skaffa.

Men var inte det sjuka att han sa det efter att han hade skitit på folk som inte söker efter ett stabilt förhållande? Sen gick han på någon lite gaphalsig monolog om TRYGGHET där han pekade med hela handen och frågade folk "vad är det DU vill ha..?" där man inte fick svara ngt egentligen om man inte höll med honom.

SEN lägger han grejen om hans framtid med snubbarna i Miami. Liksom jahopp? Tror btw det var Nardos som först sa att ekonomiskt oberoende var det hon värderade högst över "tryggt förhållande" om tio år.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Bianca Ingrosso dela nyss att man ska rlsta på Madde och Adrian. 1,2 miljoner följare har hon

Fan va trött man blir.
Kan inte Bianca bara berätta för alla vem som ska vinna i år. Då kan ju alla skita i att titta pp resten av säsongen.

Fyfan vad tråkigt!
2021-03-28, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Haha tror du hon hade blivit inplockad annars? Med sin gråa personlighet?

Hon känner hälften av influenser-sverige, jobbat som stylist på tv4 med bl.a idol! O nu har Rosanna Charles som tydligen varit rekryterare för säsongen, gått o bett folk rösta för att rädda Madde!

Det är sant. Jag såg det på hennes story. Hon uppmanade folk att gå in och rösta kvar Madde. Med anledningen att ”man vill ju se vad som händer mellan henne och AD”
2021-03-28, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nya tjejen försöker vara sPiRiTuElL och HiPpIe lite för hårt. Blir så CRINGE.

För hårt? Det är för fan sånt här jag tittar på BB för. GULD.
Medlem
Jag har svårt att avgöra om hon är real eller om det där är något som hon nyligen lärt ifrån youtube för att ha något gemensamt med favoriten Tanja.

Jag väljer att tro henne. Hon kanske är halvt spirituell. Hon kunde grejen med stjärntecken, månar, solar, osv sånt som Nardos är insatt i.

Jag vill veta mer om Jacqueline, hon nämnde igår eller dagen innan att hon satt på en gunga och råkade röka spice. Hon har en tjack-aura, elakt sagt av mig men hon har redan lagt första kortet iom att hon nämnt droger så det är klart att man spekulerar.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Emelie har tydligen fått komplimanger om att hennes fiffi smakar kokos. Där ser man.

Aj aj aj. Klarar inte kokos efter all Malibu man spytt ut i sina dagar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in