2021-03-28, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Ska knappen aktiveras idag? Nardos har försökt få knappen i flera veckor så hoppas att hon får den. Förra veckan skulle Joel vänta in Nardos så båda kunde trycka men så kom Judith springandes likt en noshörning så Joel fick trycka på den själv.

Judith borde inte ens få gå nära den knappen iom fiaskot sist hon tryckte på den.
Vet icke, det har väl varit på söndagar sista gångerna och det mönster har väl deltagarna insett. Det står inget om det på schemat så vi får väl se. Som vanligt planerar BB som arslen, står grill och plantering på eftermiddagen men de har precis ätit. Kan de inte någon gång säga till dem att de ska få grilla istället? Eller skicka in grillhelveten i tid?
2021-03-28, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Varför är ni så jävla negativa mot Emelie?

Är ju helt underbart med någon som kan gnälla öppet och höra grodorna flyga ur munnen på henne.

Mina favoriter:
Emelie, Simon, Tanja och Dennis

Imorgon hoppas jag Steffi eller Madde åker men helst Steffi. Befria Simon.
Efter igår kan fan Katti ryka också. Kanske läge för BB att plocka ut två.

Sedan hoppas jag Joel, Pedram och Alex sitter nästa vecka.

Jag har samma topp 4
2021-03-28, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Shitlist:
Alex: Han som kladdat på flera, skryter att han aldrig använt kondom, kan se på en tjej om hon har en könsjukdom och stolt över att han tittat på porrfilm så han lärt sig om blommor och bin beskyller Dennis på fullaste allvar att han har stånd och kladdar på Tanja. Vilket litet as, ut med honom i arbetslöshet för någon skola ska han inte arbeta på, äckelgubbe.

Katti: Snackar ständigt skit, var den första i huset som tog någon på kuken, fast hon visste att Jesper hade ett förhållande, fick vanföreställningar att Jesper var kär i henne. Hon är den sista att moralpredika, övertygad att hälften av WT-gubbarna i Bromölla satt på henne i foppatofflor.

Emelie: Bräker dagligen om en hunk, in kommer hunken blir då bindgalen och ylar över att alla ska para ihop henne med Dennis, det är ju fel i huvudet på henne.

Joel: Den lilla falska råttan som tjyvlyssnar, hetsar andra med sitt skitprat, spelar förnärmad/äcklad över sexprat när äcklet stolt berättar att han knullar äldre män som han träffat på nätet.

Judith: Lågbegåvad, tycker det är vidrigt att Dennis klatschade Jackie på röven under lapdancen när hon själv sliter av Tanja trosor, tvångshånglar och fått två varningar för sitt översexuella beteende.

Pedram: Gråter när det kommer in en man och håller med om att Dennis gått för långt när han själv tagit strypgrepp på redlösa Tanja, tvingat sig på Tess och fått varningar.

Dessa ovan är svin personifierade, åt helvete med dem.

Blir gråtfärdig så vackert skrivit.
2021-03-28, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Det som gör mig TOKIG är att hon klagar över hur hon inte får en chans att försvara sig (??) eller att folk lägger ord i mun på henne och känslor i kroppen på henne. TILLÅT MIG ATT SKRATTA. Varje gång hon får chansen att förklara eller prata om varför hon reagerar och/eller agerar på ett visst sätt så ska hon minsann "inte behöva göra det inför alla kameror". Hon kan ju bara inte vara så puckad att hon inte förstår att sättet hon beter sig på är ytterst förvirrande för alla.

Jag har faktiskt inte stört mig allt för mycket på Emelie som vissa andra har gjort, men börjar tröttna rejält. Fortsätter det såhär så är jag definitivt redo att bidra till att hon får åka hem till sin Fritzlinspirerade boning i UUUEESTAD.
Men jaaaaaa. Plus att folk i princip bara säger det hon redan sagt, men hon tycker ändå det är att LäGgA oRd i MuNnEn pÅ HeNnE. Och hon har väl varit den som fått försvara sig MEST där inne?

Jag stör mig också så jävla mycket på att hon hela tiden måste påpeka att hon är jeeettekräuusen SOM ATT INTE ALLA KVINNOR idag är kräsna, för att män fan blir sämre och sämre och har mer och mer att leva upp till. Och är sådan JÄVLA pick me-tjej, som försöker framstå sig själv som så udda och speciell hela tiden men är definitionen av basic.

Det kommer GARR fortsätta såhär, det är såhär hon är.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Det Är ett tecken. På vad vet jag inte än. Är personen med sugkuk-namnet en kille? Är det hans kuk som ska sugas? Eller är det bara en uppmaning till mig att plinga på hos nån random granne och erbjuda mina tjänster? Eller är det Dennis kuk jag ska attackera?

VEM vet?
Om du plingar på en granne kan du ju redovisa resultatet här. Vill veta om det blir kalabalik som med Dennis (ickebefintliga) stånd. Fick mitt igår så klarar mig ett tag till.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Har den nya tjejen varit med i nått annat program?
Har sett henne förr men kan inte komma på var.
Malmskillnadsgatan?
Nån random tjack-kvart?
2021-03-28, 14:49
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Har den nya tjejen varit med i nått annat program?
Har sett henne förr men kan inte komma på var.

Kanske varit med i någon av Polisens realityprogram, där dom hittade henne nerknarkad på gatan?
2021-03-28, 14:49
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Den ståndaktige och högreste ölhävaren från Solna kommer leverera.. Jag är säker!
Mycket skön snubbe!

Jag hoppas!

Tycker det var kul igår att alla blev chockade över hans beskrivning om vad han vill göra om tio år. "ekonomiskt oberoende, Bo utomlands och dricka bärs med grabbarna".

Måste alla ha samma mål och ambitioner om barn och familj? För ingen menade väl att det var konstigt att han vill bo utomlands och vara ekonomiskt oberoende? Det var just att dricka bärs med grabbarna som stack folk i ögonen.

Alla vill inte ha barn. Han vill satsa på att bli rik och leva livet. Jag har flera polare som är äldre än honom som inte har barn och vill inte ha. Men antar att om man kommer från en liten stad är det otänkbart att inte vilja ha villa, Volvo, vovve.

Jag har själv barn men tycker inte det är chockerande att andra inte vill, men det kanske är för att jag känner många som inte har och aldrig kommer skaffa.
2021-03-28, 14:50
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Adrian den enda med både hjärna och sunt förnuft gällande gårdagen, ska aldrig kalla honom syltrygg mer.
Alex den fege lille kraken, annat program han har väl sliskat om någon sedan han kom in.

Puss
Medlem
Citat:
Det Är ett tecken. På vad vet jag inte än. Är personen med sugkuk-namnet en kille? Är det hans kuk som ska sugas? Eller är det bara en uppmaning till mig att plinga på hos nån random granne och erbjuda mina tjänster? Eller är det Dennis kuk jag ska attackera?

VEM vet?

Haha, jag avlider! Du präntade ner alla mina tankar. Något eller någon ska sugas, det är en sak som är säker
Medlem
Citat:

VEM vet?
Börjar nästan bli en Moder-Lennie-situation här

Akta så du inte blir lynchad av Gnome i slutet av säsongen bara.
Medlem
Mouchinos avatar
Tycker bara att de som hjälpt till med att städa ska ha en belöning, resten av slapptaskarna kan få in några täckande löv att skyla sina skrev med. Blir väl skönt när det är varmt på Sommaren?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in