2021-03-28, 15:36
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
hahahhah snälla dela med dig!
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja jag vill också se!!
Här kommer det eviga ältandet från igår kväll om Mössan ska sova hos Madde eller inte
Del 1
https://anonfiles.com/m4J5r2n7u5/InShot_20210328_151105444_mp4
Del 2 (2 minuter in så får Nardos en uppenbarelse om att hon kanske har cockblockat)
https://anonfiles.com/qaNfrdn4u8/InShot_20210328_151529887_mp4

Ursäkta mitt usla kameraarbete, men det är det här ni får dras med 🤣
Senast redigerad av Spajdor 2021-03-28 kl. 15:39.
2021-03-28, 15:37
Medlem
Mouchinos avatar
Inbillar han sig att om det nu är Tess han syftar på här,att hon skulle sitta och lipa sönder där hemma? Nu plötsligt är Pedram som helt personlighetsförändrad. Vafan håller han på med egentligen?
2021-03-28, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Hur lång tid har Peddot på sig att bestämma sig om att lämna eller inte?

Och vad sitter gamjäveln o ljuger om nu?!
Hur kan han ha betett sig så som han har gjort OM han har en brud på utsidan?! Stackars tjej asså!!
Om hon läser här.....SLÄNG HONOM ÅT HELVETE!

Han har ingen tjej på utsidan. I hans fantasi så är han och Therese tillsammans.
2021-03-28, 15:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Autograf? Jag gick fram, drog ner brallan på honom och sög av honom på plats.

Tanja, absolut! Men börjar tyvärr tappa Simon lite. Han måste step it up om jag ska fortsätta ha honom i topp. Han har varit lite tråkig och intetsägande på senaste imo. Har en annan favorit som jag aldrig kommer våga erkänna i tråden though

Judith???? 🤬🤬🤬

Håller med dig om Simon, han var svag igår när han kallade Dennis för douche. Det är väl så många hade beskrivit Simon.
2021-03-28, 15:39
Medlem
Citat:

Hur kan han ha betett sig så som han har gjort OM han har en brud på utsidan?! Stackars tjej asså!!

Men det ääär ju så gott att båda äta kakan och ha den kvar
Jag hoppas hon la alla sina ägg i någon annan killes korg så fort Peddot började limma på Tessan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Inbillar han sig att om det nu är Tess han syftar på här,att hon skulle sitta och lipa sönder där hemma? Nu plötsligt är Pedram som helt personlighetsförändrad. Vafan håller han på med egentligen?

Han nämnde även under Tess tid att han har någon på utsidan. Igår snackade han med AD om det. Han ska ha träffat denna tjej innan han gick in i huset
Medlem
Asså pedram, Han har ju tappat det? Hur fan ska någon i hela de där jävla huset förstå honom ifall han fkn inte kan prata. "Ja men duvet aa vill inte gå djupt men ja du vet asså du vet man vet inte va man vill ja du vet, jag har inte varit mig sjchölv duvet" Snälla han satt o hade sex me tanja igår typ 🤦🏽‍♂️ SNÄLLA JAG ÖYSSNAR HELLRE PÅ NARDOS "EYYYY OCH FÖRSCHRUUUU" ÄN DE DÄR BULLSHITEN
2021-03-28, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Men det ääär ju så gott att båda äta kakan och ha den kvar
Jag hoppas hon la alla sina ägg i någon annan killes korg så fort Peddot började limma på Tessan.

Det hoppas jag oxå!
2021-03-28, 15:41
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Han har ingen tjej på utsidan. I hans fantasi så är han och Therese tillsammans.

Om det är så, så blir det här genast en aning obehagligt då han i sin värld är tillsammans med Tess som i sin tur inte har någonting att säga till om. Stalker varning?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino

Han har riktiga problem då han utnyttjade Tanja när hon var tokfull. Oaktsam våldtäkt. Därför han och Tanja blev båda inkallade till bikten flera gånger på raken för förhör. Det hänger ihop med att han tror att han och Therese är ett par. I hans fantasi så har han då "sabbat det".
Medlem
Citat:

Och att dessutom entra bb som "husets casanova". Han har limmat på tjejerna sen dag ett. Nu när han insett att han inte lever upp till sin self-proclaimed slogan så försöker han låtsas som att det finns någon på utsidan. Tillåt mig skratta.
2021-03-28, 15:42
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Vilken skräll att Peddot bestämt sig för att INTE lämna huset.. Han som sade igår att han skulle lämna till Adrians fördel. Han ville bara ha uppmärksamhet och drog till med att han var ledsen över något för att dölja att hans manlighet var krossad när Dennis äntrade huset.

Jag ogillar Rovjudith om möjligt ännu mer efter hennes moralpredikningar om Dennis beteende medan hon är helt blind över sitt egna beteende på fyllan. Och att hon idag höll käften och bara kom undan under mötet istället för att säga det hon sagt igår.

Alex är den största tönten. Han satt i nuggen och sade att Dennis är en idiot, att stämningen i huset var förstörd, att han tyckte det var sjukt att Adrian skulle lämna till fördel för honom (Dennis). Han och Judith kom undan väldigt lindrigt. Alex ska ut. Står inte ut med den lönnfete falske fan!!!
Väl talat!

Hoppas att Pedrams brud på utsidan har blockat honom och förlovat sig med en annan när han kommer ut om några veckor. Dags att ångra sig nu när han kladdat på två olika tjejer i huset, crushat på en av dom och blött ner dicken med den andra. Jävla äckelsvin.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in