2021-03-28, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahahahah hade jag varit seriös hade det absolut funnits grund för besöksförbud. Kände mig faktiskt lite kriminell när jag stötte på honom på promenad ett par veckor efter BB. Som att jag stalkade honom på riktigt MEN DET VAR FAKTISKT EN SLUMP jag hade inte koll på var han var.

Hahah äh, ni hade kunnat vara hårdare. Pff, jag var mogen förra säsongen också, sluta lek. Vilka håller jag på den här säsongen då?

Åh, herregud! Gick du fram och bad om hans autograf?
2021-03-28, 15:24
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Wow, Gnome verkar ha haft en riktigt dålig dag, eller dagar. Heja Dennis, glatt humör, han är den som susen gör. Heja! Heja! Heja!
Nej! Gnome är ju alltid hård men rättvis!
Den som förtjänar skit får det. 😄
2021-03-28, 15:24
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Blir att stänga ner nu igen, fokus på svintonegern och hennes svamlande.

Tyvärr, händer som vanligt ingenting
2021-03-28, 15:26
Bannlyst
Citat:
Hahahahah hade jag varit seriös hade det absolut funnits grund för besöksförbud. Kände mig faktiskt lite kriminell när jag stötte på honom på promenad ett par veckor efter BB. Som att jag stalkade honom på riktigt MEN DET VAR FAKTISKT EN SLUMP jag hade inte koll på var han var.

Hahah äh, ni hade kunnat vara hårdare. Pff, jag var mogen förra säsongen också, sluta lek. Vilka håller jag på den här säsongen då?

Simon och Tanja 🙂
2021-03-28, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vet icke, det har väl varit på söndagar sista gångerna och det mönster har väl deltagarna insett. Det står inget om det på schemat så vi får väl se. Som vanligt planerar BB som arslen, står grill och plantering på eftermiddagen men de har precis ätit. Kan de inte någon gång säga till dem att de ska få grilla istället? Eller skicka in grillhelveten i tid?
Haha ja denna produktion verkar inte bestå av människor med doktorsexamen direkt. Inte för att det ska krävas en examen för planering och god framförhållning. Otroligt dålig framförhållning har det varit hela säsongen tycker jag.
2021-03-28, 15:27
Medlem
Mouchinos avatar
Men sluta prata i gåtor Pedram. Ut med språket!
2021-03-28, 15:27
Medlem
Citat:
Hahahaha jag vet knappt själv vad jag gjorde

Trollade lite för hårt att jag var kär i Lennie under hela säsongen, så när Sami vunnit och jag uttryckte min glädje över det fick jag det här:

https://www.flashback.org/sp71640493
https://www.flashback.org/sp71640917

Men käre värld, som Tanja skulle sagt.
Hahaha, alltså.. wow. 😶
2021-03-28, 15:28
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Misstänker att Pedram har ångest att han legat me Tanja, och fuckat upp med Tess som han egentligen gillade

Pedo: "jag har inte i stunden tänkt efter ordentligt om de här e rätt val, du vet" & "det jag gjort kan fucka upp grejer på utsidan och förstöra för mig ..."

Han har riktig ångest typ. Han sa till Nardos att de handlar om grejer som hänt i huset osv och att de handlar om "nån jag bryr mig om"

Nardos sa att hon fattar vad han försöker säga.
Nardos : "ja det kan va jobbigt för dig, eftersom den personen tycker om dig"
2021-03-28, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
SNÄLLA JAG BER ER LÅT OSS GÖRA DET HÄR!!!!!

Jag är på som fan.

DrPhil (Nardos) tar vi senare.
2021-03-28, 15:29
Medlem
Ridnes avatar
Vilken skräll att Peddot bestämt sig för att INTE lämna huset.. Han som sade igår att han skulle lämna till Adrians fördel. Han ville bara ha uppmärksamhet och drog till med att han var ledsen över något för att dölja att hans manlighet var krossad när Dennis äntrade huset.

Jag ogillar Rovjudith om möjligt ännu mer efter hennes moralpredikningar om Dennis beteende medan hon är helt blind över sitt egna beteende på fyllan. Och att hon idag höll käften och bara kom undan under mötet istället för att säga det hon sagt igår.

Alex är den största tönten. Han satt i nuggen och sade att Dennis är en idiot, att stämningen i huset var förstörd, att han tyckte det var sjukt att Adrian skulle lämna till fördel för honom (Dennis). Han och Judith kom undan väldigt lindrigt. Alex ska ut. Står inte ut med den lönnfete falske fan!!!
2021-03-28, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Varför? Vad hade de tänkt göra?

Plantera och grilla, enligt schemat.
2021-03-28, 15:30
Medlem
De pratar om tessan va?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto