2021-03-28, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tycker bara att de som hjälpt till med att städa ska ha en belöning, resten av slapptaskarna kan få in några täckande löv att skyla sina skrev med. Blir väl skönt när det är varmt på Sommaren?

Vilka har inte hjälpt till med att städa? Har själv röjt lite hemma så har inte sett.
2021-03-28, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Skönt att veta att jag inte är ensam

För egen del så börjar jag undra om det är ett tecken... haha

Tecken på att ni vill suga hahahah 🤩🤣
2021-03-28, 15:02
Medlem
Svart-Skalles avatar
Städar inte Pedram? Har han nånsin städat?
2021-03-28, 15:03
Medlem
Fick de in något mer att dricka igår efter kl 23?
2021-03-28, 15:04
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Den mest solklaraste analys jag någonsin läst Grodan var det där!
Godmorgon Putte, Jovisst
Börjat titta precis men söndagen är ju bara tråk.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambivalent006
Fick de in något mer att dricka igår efter kl 23?

Nej
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Och när Simon frågade honom om hans sämsta egenskap svarade han bara : "Vem fan tänker på sånt? Då har man ju dåligt självförtroende "! 😂

Fantastiskt! 🤣

Va det missade jag!

Tycker dom kan utnämna Dennis till borgmästare nu!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Brukar Adrian hjälpa till med städningen?

Nej han har ej hjälp till , efter maten gick han och träna
2021-03-28, 15:06
Medlem
Den blicken och det leendet skojar man inte bort. Adrian gjorde det rakt in i kameran ba’!

Ful är han då inte.
2021-03-28, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag hoppas!

Tycker det var kul igår att alla blev chockade över hans beskrivning om vad han vill göra om tio år. "ekonomiskt oberoende, Bo utomlands och dricka bärs med grabbarna".

Måste alla ha samma mål och ambitioner om barn och familj? För ingen menade väl att det var konstigt att han vill bo utomlands och vara ekonomiskt oberoende? Det var just att dricka bärs med grabbarna som stack folk i ögonen.

Alla vill inte ha barn. Han vill satsa på att bli rik och leva livet. Jag har flera polare som är äldre än honom som inte har barn och vill inte ha. Men antar att om man kommer från en liten stad är det otänkbart att inte vilja ha villa, Volvo, vovve.

Jag har själv barn men tycker inte det är chockerande att andra inte vill, men det kanske är för att jag känner många som inte har och aldrig kommer skaffa.
Det är så vanligt. Jag har inga barn och vill egentligen inte ha heller. OM jag skulle träffa någon kille som verkligen vill som jag vill vara med så kanske jag skulle kunna ändra mig. Jag vill inte ens ha kille just nu och det verkar en del bli så sjukt provocerade av. Varför fattar jag inte då jag inte lägger mig i om de vill ha barn och sånt skit.
2021-03-28, 15:07
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahahaha is this true

jag känner att jag är farligt nära att bli en sådan Flashbackare som gnäller på allt en person gör

men alltså Emelie ÄR

ja

hon är
Ja, hon gjorde det!
2021-03-28, 15:08
Medlem
Lobbaaans avatar
Stör mig typ på alla i huset. Mesligan drar ner de stökiga i huset så alla är tråkiga att titta på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in