Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
MEN EXAKT SÅ. Hon fattar ju inte att hon själv är högst ansvarig för de andras hetserier, genom att inte göra någonting annat än att prata om killar och vad hon vill ha.
Kan vi göra en kollektiv insats för att rädda Madde från Emelie? Eller rädda alla (inklusive oss) från Emelie? Typ genom att RÖSTA UT EMELIE?
Det som gör mig TOKIG är att hon klagar över hur hon inte får en chans att försvara sig (??) eller att folk lägger ord i mun på henne och känslor i kroppen på henne. TILLÅT MIG ATT SKRATTA. Varje gång hon får chansen att förklara eller prata om varför hon reagerar och/eller agerar på ett visst sätt så ska hon minsann "inte behöva göra det inför alla kameror". Hon kan ju bara inte vara så puckad att hon inte förstår att sättet hon beter sig på är ytterst förvirrande för alla.
Jag har faktiskt inte stört mig allt för mycket på Emelie som vissa andra har gjort, men börjar tröttna rejält. Fortsätter det såhär så är jag definitivt redo att bidra till att hon får åka hem till sin Fritzlinspirerade boning i UUUEESTAD.