2021-03-28, 14:36
Medlem
Nu ska Alex fortsätta sova med Madde
Medlem
Madde gör allt för att stanna, minns att hon sa att hon aldrig skulle trycka för att AD sa det. Nu i sovrummet 2 vill hon helt plötsligt trycka på knappen
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Helt off topic men ditt namn mindfuckar mig, läser ’sug kuk’ varje gång jag ser dig i tråden Hej och förlåt!

Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Hahahaha ok 🤣🤣🤣

Samma här, läser alltid "sug kuk". Fast det säger kanske mer om mig än vad ditt nick egentligen står för
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Men Stor-Dennis agerande i poolen VAR helt fantastiskt!! 🤣👌

Men vi är numera så vana att BB i en och halv säsong varit befolkat enbart av extremt patetiska pk-sopor som bara fjollar omkring och speglar sig oftare än kvinnorna och sitter och analyserar och ska "diskutera" varje jävla skitsak ner till atom-nivå, så när det kommer in en helt vanlig normal man som äntligen beter sig som man SKA i Big Brother blir vi helt chockade! 😄

Dennis är trea för mig redan hahaha.. Älskar snubben <3 Så nöjd att han faktiskt är en deltagare eftersom han är med i appen nu. Var rädd att han var mullvad eftersom han verkar normal
2021-03-28, 14:37
Medlem
Nu ska Madde vara wild and crazy och trycka på knappen. Hoppas någon annan hinner först.
2021-03-28, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Samma här, läser alltid "sug kuk". Fast det säger kanske mer om mig än vad ditt nick egentligen står för
Du är inte ensam. Tänkte att det kanske var för att jag gillar att suga kuk och ser vad jag vill se.
2021-03-28, 14:38
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Är med släkten, inte kunnat se något på hela helgen ? Vad är det som hänt? Har folk varit elaka mot nya killen? Vad konkret är det dom gjort? Har alla varit elaka?
2021-03-28, 14:38
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Sätter du inte i halsen ofta då? + att det är godare att dricka till maten OCH efter maten.

Stel stämning vid bordet idag.

Jag dricker aldrig till maten. Om det inte vankas vin förstås.
2021-03-28, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Vid 20 tiden, sen strax innan läggdags så berättade Nardos hennes konversation med Madde till AD.
Du kollar säkert bara på DC, man kunde följa konversationen mellan Nardos och AD BARA från badrumskameran, alltså inte DC.

Jag va vaken tills alla fick och la sig och nardos har inte sagt det du skriver för du vrider på det eller så missförstod du.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
MEN EXAKT SÅ. Hon fattar ju inte att hon själv är högst ansvarig för de andras hetserier, genom att inte göra någonting annat än att prata om killar och vad hon vill ha.

Kan vi göra en kollektiv insats för att rädda Madde från Emelie? Eller rädda alla (inklusive oss) från Emelie? Typ genom att RÖSTA UT EMELIE?

Det som gör mig TOKIG är att hon klagar över hur hon inte får en chans att försvara sig (??) eller att folk lägger ord i mun på henne och känslor i kroppen på henne. TILLÅT MIG ATT SKRATTA. Varje gång hon får chansen att förklara eller prata om varför hon reagerar och/eller agerar på ett visst sätt så ska hon minsann "inte behöva göra det inför alla kameror". Hon kan ju bara inte vara så puckad att hon inte förstår att sättet hon beter sig på är ytterst förvirrande för alla.

Jag har faktiskt inte stört mig allt för mycket på Emelie som vissa andra har gjort, men börjar tröttna rejält. Fortsätter det såhär så är jag definitivt redo att bidra till att hon får åka hem till sin Fritzlinspirerade boning i UUUEESTAD.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen

Skönt att veta att jag inte är ensam

För egen del så börjar jag undra om det är ett tecken... haha
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu ska Madde vara wild and crazy och trycka på knappen. Hoppas någon annan hinner först.
Ska knappen aktiveras idag? Nardos har försökt få knappen i flera veckor så hoppas att hon får den. Förra veckan skulle Joel vänta in Nardos så båda kunde trycka men så kom Judith springandes likt en noshörning så Joel fick trycka på den själv.

Judith borde inte ens få gå nära den knappen iom fiaskot sist hon tryckte på den.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in