2021-03-28, 12:43
Medlem
icons avatar
Alex har självmant lagt sig i skamvrån.
2021-03-28, 12:44
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag säger inte att det var fantastiskt. Jag tycker dock inte att han gjorde något fel i poolen. Tanja sade själv till honom efteråt att det bara var good vibes och Jaqi sade samma sak. Alla var med på allt.

Att Rovjudith predikar över det när hon själv beter sig vidrigt är det jag störde mig på. Hon har liksom ingen rätt att prata om sexuella ofredanden och närmanden mot personers vilja så som hon hållit på i
huset.

Katti och Alex framstod som tråkiga och dömande bitterfittor.
Men Stor-Dennis agerande i poolen VAR helt fantastiskt!! 🤣👌

Men vi är numera så vana att BB i en och halv säsong varit befolkat enbart av extremt patetiska pk-sopor som bara fjollar omkring och speglar sig oftare än kvinnorna och sitter och analyserar och ska "diskutera" varje jävla skitsak ner till atom-nivå, så när det kommer in en helt vanlig normal man som äntligen beter sig som man SKA i Big Brother blir vi helt chockade! 😄
Medlem
Jag hoppas att Katti får komma hem och vila upp sig innan en turné till Ullared där det ska inhandlas nya foppatofflor till jobbet på boendet.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Emelie... Hon har alltså tidigare sökt till till PH, men tycker inte om snurra flaskan och att det blir lite för mycket hångel i poolrummet.
Hon sökte även till "Bonde söker fru", men letar inte efter ett förhållande! 😂
2021-03-28, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Katti är 58 år gammal o tjatat hela tiden om att en 40 årig man ska komma in till henne..varför tror hon att en 40årig man skulle ha intresse för henne? Inte vanligt direkt att 40åriga män söker sig till 20 år äldre tanter? Eller har jag fel? 😅

Vet inte varför Katti tror att någon är sugen på henne. Hon har en kropp som en blandning mellan Michelin-gubben och en mosad säck potatis. Att killar i sina yngre dagar är kåta på äldre kvinnor är en sak, dock så är män i 40 års åldern mer inne på yngre tjejer istället.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Katti är 58 år gammal o tjatat hela tiden om att en 40 årig man ska komma in till henne..varför tror hon att en 40årig man skulle ha intresse för henne? Inte vanligt direkt att 40åriga män söker sig till 20 år äldre tanter? Eller har jag fel? 😅
Tänkt samma, vilken 40 åring vill ha en hes hostande haltande kärring med två ihopsatta kroppar, en orangutang överkropp med storkben, ointelligent och skitsnackare av rang?
Medlem
Citat:
Emelie... Hon har alltså tidigare sökt till till PH, men tycker inte om snurra flaskan och att det blir lite för mycket hångel i poolrummet.
Näää? Har hon på riktigt sökt PH? Det enda som görs är ju att snurra flaskan och hångla.
Medlem
Citat:

Haha, exakt. och även om det kommer in en 50-60 årig man lär han inte söka sig till henne. Sorry, no offense men Katti är väl inte direkt ett kap, oberoende av ålder? Äckligt ändå om det kom in en man i kattis ålder (hon är väl nästan 60)?
Och började mysa och hångla runt med Joel och de andra små tjejerna i 20-årsåldern?!?? kräks
2021-03-28, 12:46
Medlem
Citat:
Samtal mellan Steph och Dennis.

D:- Jag liksom ville liksom ha mer sprit liksom.
S: -förstår det, du är ny här såhär, så då ska du få öl såhär, det är sen gammalt såhär
D: mina polare är liksom sköna liksom, vi gillar öl hemmaliksom.
S: det är så hemma sähär, men ta det inte personligt sähär. Jag gick bara runt och rökte såhär. Jag fattade ingenting såhär

OMG klockrent !! alltså kan inte sluta skratta 😂😂😂 så jäkla bra skrivet 👏👏
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Alex har självmant lagt sig i skamvrån.
Där kan han ligga tills han röstas ut!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Alex ligger i sängen och tjurar.

Det ska han göra! Så sliskig, feg o patetisk som han är..ingen bryr sig om honom. Han är malplacerad o utstött. Bäst att han bara lämnar!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Mammagruppen på facebook.

Heter den mammagruppen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in