2021-03-28, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KukLuxLars
Omg Emelie påminner mig så jävla mycket om någon jag känner. Hon kämpar för att hålla inne ALLA sina känslor, och när hon misslyckas och hennes känslor blir uppenbara blir hon jättedefensiv.

Jag tyckte det var jävligt obv att hon blev lite purken av att Dennis fick lapdance av jacqueline. Inget fel med det, alla har väl fan känt så på fyllan? Hon trycker absurt mycket på att hon inte kände Dennis sen innan, men vafan, alla kan väl bli intresserade av någon direkt? Sen klarar hon inte av att prata om det i efterhand, i själva verket för att hon känner sig osäker. Dock har hon ett superförsvar! Här nere på skånska slätten är det många som lär sig att det bästa försvaret är ilska och allmän surhet. Funkar för gamla tjocka snickare och vaktmästare, "entreprenörer" från Vellinge, och för 20-nånting-åriga "tjajjor".

Det mest absurda är hennes motivering att inte gå att förklara sig för Dennis. "Vaddeå, va ska ja sajja? Att alla trodde ja va tjaaahhrr i dajj å ja tyckte de va stelt ellorr?!" Ja? EXAKT det kan du väl säga? Vad är det som är så jävla skumt med det? Och FAAAAAN vad hon maler det.

Det är som när man var 12 och var anklagad för något som var sant, och man tänkte "nu måste jag upprepa hur mycket det här inte stämmer i varje mening jag säger idag, då kommer folk nog sluta misstänka mig!"

Hon gör sig inte direkt någon förtjänst för någon potentiell chans till ett förhållande på utsidan. Alla killar som kollar på detta är redan avtända bara av att höra på hennes skit.
2021-03-28, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Helt off topic men ditt namn mindfuckar mig, läser ’sug kuk’ varje gång jag ser dig i tråden Hej och förlåt!

Hahahaha ok 🤣🤣🤣
2021-03-28, 14:29
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Vem fick egentligen sämst välkomnande första dagen, Martin förra året eller Dennis? 🤔
Definitivt Dennis.
2021-03-28, 14:29
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Jag dricker inte till maten. Dricker efter maten.

Sätter du inte i halsen ofta då? + att det är godare att dricka till maten OCH efter maten.

Stel stämning vid bordet idag.
2021-03-28, 14:31
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KukLuxLars
Omg Emelie påminner mig så jävla mycket om någon jag känner. Hon kämpar för att hålla inne ALLA sina känslor, och när hon misslyckas och hennes känslor blir uppenbara blir hon jättedefensiv.

Jag tyckte det var jävligt obv att hon blev lite purken av att Dennis fick lapdance av jacqueline. Inget fel med det, alla har väl fan känt så på fyllan? Hon trycker absurt mycket på att hon inte kände Dennis sen innan, men vafan, alla kan väl bli intresserade av någon direkt? Sen klarar hon inte av att prata om det i efterhand, i själva verket för att hon känner sig osäker. Dock har hon ett superförsvar! Här nere på skånska slätten är det många som lär sig att det bästa försvaret är ilska och allmän surhet. Funkar för gamla tjocka snickare och vaktmästare, "entreprenörer" från Vellinge, och för 20-nånting-åriga "tjajjor".

Det mest absurda är hennes motivering att inte gå att förklara sig för Dennis. "Vaddeå, va ska ja sajja? Att alla trodde ja va tjaaahhrr i dajj å ja tyckte de va stelt ellorr?!" Ja? EXAKT det kan du väl säga? Vad är det som är så jävla skumt med det? Och FAAAAAN vad hon maler det.

Det är som när man var 12 och var anklagad för något som var sant, och man tänkte "nu måste jag upprepa hur mycket det här inte stämmer i varje mening jag säger idag, då kommer folk nog sluta misstänka mig!"
Från egna erfarenheter så tycker jag att detta låter vettigt. Uppväxt med att ilska är den känsla som ligger närmst till hands. Men sen om det skulle vara en skånsk lärningsmetod eller bara något dysfunktionellt i min familj låter jag vara osagt 🤣

Angående Emelies skeva handlingar så tror jag hon är fast i en 17-årings mindset.
Det var runt den åldern som hon skaffade pojkvän och som hon sedan var tillsammans med i 7 år.
Hon har troligen inte utvecklats särskilt mycket under det förhållandet och nu som singel går tillbaka till sånt som fungerade i tonåren för hon vet inte bättre.
2021-03-28, 14:31
Medlem
Har en fråga.
Vilka kan Nardos slå ut? Vi vet iaf nu att hon slår ut katti, steph och madde. Men vem mer?
Är det bara Tanja och Simon som kan köra ut henne?

(Vill inte ha ut nardos, hon får gärna stanna ett tag till hoppas bara hon slutar aöga EYYY)
2021-03-28, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Sätter du inte i halsen ofta då? + att det är godare att dricka till maten OCH efter maten.

Stel stämning vid bordet idag.
Håller med, måste ha något att dricka medan jag äter och när man är klar. Förstår inte heller varför Simon (fler därinne som äter på samma sätt) som jagar runt maten med kniven. Hade han använt både kniv och gaffel hade det gått betydligt mycket enklare.
2021-03-28, 14:32
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Stort tack för ett mycket upplysande och informativt inlägg! Skönt för mig, som råkade somna.

Wtf hahah fy fan vilka rövhål! De säger ju ingenting när Simon får stånd (vilket man kan få om någon dansar sexuellt, nära ens könsorgan). De accepterar Simon, men den nye killen får skit direkt. Han ska inte få vara lika igång och party. Fy fan. Hur ska BB fixa detta?

Vilka jävla töntar till killar som flyr för att det blir en sexuell situation. BB får be deras morsor pumpa ut den sista bröstmjölken och skicka in.

Att Joel var en skvallerkärring visste man och de övriga ogillade jag redan. Det enda var ju att jag i början hade hopp om Alex. Kan meddela att det hoppet är förlorat.

Kolla! Ni ser att Nardos är bra som fan! EYYYYYYY

De har blivit totalt skadade därinne..Inget sexuellt får förekomma utan bara kramar och platonisk kärlek. Simons stånd verkar däremot vara allmänt nöje för folk att diskutera och känna på.

Nardos är bra.. ibland ;D Igår lös hon och var schysst mot den nye!
2021-03-28, 14:33
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Judith är den sista därinne som ska snacka om sånt, visst om dom hon hånglar upp och tafsar på är med på det, men hon tvingar ju dom att gå med på de. Så hon ska bara hålla käften. Var hon på Jaqueline igår och försökte också

Jag vet faktiskt inte.. men det förutsätter jag nästan att hon var eftersom det är Judith vi snackar om :S
2021-03-28, 14:34
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Jag är bara nyfiken på att se Dennis rub his dick, could care less about other bitches in the house.

Ja det vill vi se såklart
2021-03-28, 14:35
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Har en fråga.
Vilka kan Nardos slå ut? Vi vet iaf nu att hon slår ut katti, steph och madde. Men vem mer?
Är det bara Tanja och Simon som kan köra ut henne?

(Vill inte ha ut nardos, hon får gärna stanna ett tag till hoppas bara hon slutar aöga EYYY)
Tror faktiskt hon slår ut dem flesta utom Tanja
2021-03-28, 14:35
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Många kloka observationer som vanligt, men dom androgyna megafjantarna Alex och Peddot MÅSTE ju vara kvar så vi kan njuta när Stor-Dennis trycker ner deras obefintliga manlighet ner i avgrundsdjupen! 😂

Paradoxalt kan ju deras nemesis Dempa, samtidigt vara deras räddning att få vara kvar i huset då det bäddar för underbar förnedrings tv av högsta klass.😁

Haha exakt.. Jag älskar att se deras självupplevda manlighet tyna bort till en liten fläck på golvet <3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in