2021-03-28, 14:07
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Nej han ska va kvar ett tag till, tror han kan röra om i grytan. Dock är han tråkig idag så om han fortsätter så skickar vi hem honom

Inte så konstigt va? Kommer säkert ta ett par dagar innan han vågar släppa loss igen, just nu tänker han förmodligen på varenda litet steg han tar i dårhuset.
2021-03-28, 14:07
Medlem
Citat:
Asså va, detta stämmer inte. Jag var vaken tills alla somna vid 2. Nardos sa endast till madde att hon inte ska göra något hastigt för att endast bli räddad av tittarna. Hon sa inte det till Ad 🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️

Jo. Jag såg det på liven. Nardos, Madde och joel satt i rosa rummet. Efter samtalet kommer Emelie och berättar att nya killen fått bånge
2021-03-28, 14:08
Medlem
Citat:
Asså va, detta stämmer inte. Jag var vaken tills alla somna vid 2. Nardos sa endast till madde att hon inte ska göra något hastigt för att endast bli räddad av tittarna. Hon sa inte det till Ad 🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️
Vid 20 tiden, sen strax innan läggdags så berättade Nardos hennes konversation med Madde till AD.
Du kollar säkert bara på DC, man kunde följa konversationen mellan Nardos och AD BARA från badrumskameran, alltså inte DC.
2021-03-28, 14:08
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Alltså Emelie är verkligen som varenda 14-årig tjej, vars enda fokus är killar. Hon har inte tänkt på eller pratat om någonting annat än olika killrelaterade saker sedan Adrian kom in. Manlig bekräftelse och uppmärksamhet verkar vara det största i hennes liv, att hon ältar minsta lilla situation som inte ens är en grej egentligen om och om igen när det inte kommer något nytt att diskutera. Precis som man gjorde på högstadiet, när killen i klassen över lagt sin hand på ens axel och man målade upp hur man skulle skaffa VVV med honom.

Vill bara säga åt henne att det finns annat i livet än killar.

Och att sluta vara en jävla surkuk.

Och att det finns mer i livet än
Jag Jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag
2021-03-28, 14:09
Medlem
MEN FÖR FA-AN, DÅ KAN DU VÄL BARA SLUTA SITTA OCH ÖPPET PRATA OM HUR MYCKET DU VILL HA IN EN VISS TYP AV KILLE??? Vad i helvete är problemet?

Vill bara springa rakt in i huset och rädda Madde nu, hon satt för ett par timmar sedan och bad om att få en positiv dag då hon riskerar att lämna imorgon. Klipp till att hon ligger och agerar psykolog till Emelie med hennes bitterfitterier.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Har 10 minuter av den konversationen på film när Nardos får nån uppenbarelse om att hon kanske har cockblockat 🤣

hahahhah snälla dela med dig!
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Jo. Jag såg det på liven. Nardos, Madde och joel satt i rosa rummet. Efter samtalet kommer Emelie och berättar att nya killen fått bånge

Härligt att ledaren av kärleksklanen är här o berättar för undersåtarna hur fan det ligger till egentligen. Säg till dom, Nuroch. Jag har full tillit till att du är den som vet bäst i AD/Madde/Emelie-gate
2021-03-28, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Och att det finns mer i livet än
Jag Jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag
Vi kan skicka henne och Nardos på samma kurs

"Lär dig allt om hur allting inte kretsar kring dig"

7,5hp

eller det kanske är för mycket begärt att de ska skaffa sig hp
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:

Ja jag vill också se!!
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Håller på att ladda upp Men tar en liten stund.
Sen är det ett manuellt kameraarbete av mig som kan vara lite kasst 🤣
2021-03-28, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Härligt att ledaren av kärleksklanen är här o berättar för undersåtarna hur fan det ligger till egentligen. Säg till dom, Nuroch. Jag har full tillit till att du är den som vet bäst i AD/Madde/Emelie-gate

följer de slaviskt.

Fan jag har problem
2021-03-28, 14:13
Medlem
lillaflippens avatar
Kan dom där inne bara släppa skiten som hände igår? Jag vill läsa nåt annat här i tråden nu, snart kommer detta vara som diskussionerna om vem ad gillar/tittar på/petar på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in