2021-03-28, 13:50
Medlem
Kattis är just nu närmare Adrian än vad Madde kommit honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Nehe du, get your facts straight. Det du förklarade var i förrigår. IGÅR sa ADRIAN till EMELIE att han skulle sova med madde. Sen fick madde reda på det och fick upp hoppet och blev jätteglad. Sen när det väl var dags så la han sig bredvid Nardos igen.

Haha what!! Då tittade på två olika program igår kväll..det jag såg var att AD försökte värva Dennis till rosa sovrummet i köket, då passade Madde på igen o sa till AD ”då kan du o jag sova ihop” varpå han igen svarade kort ”ja” ELLER ”aa det kan vi göra” Minns inte exakt.
Därefter sa han till Emelie att hon kan sova med nya killen så sover han med Madde..sen blev det konstigt som fan! För Emelie ville inte sova med nya killen o sa till Nardos i sovrummet att hon sover hellre med henne..därefter började Nardos, Madde o Joel att snacka om AD o var han ska sova etc..
Medlem
Chollens avatar
Är de fyra som hänger löst nu?

Kattis, AD, Madde och Steph?
Medlem
Så vad tycker vi om han nya grabben? Någon man vill ha kvar länge eller ska han ut så fort vi får chansen?
2021-03-28, 13:51
Medlem
uardozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Vet du varför? Nardos tog in honom till badrummet och sa att det går fram för hastigt och att Madde känner press på sig att "leverera" och ta sin chans för att bli räddad av tittarna och vi ska inte ge henne den chansen och han svarade med "okej" jävla pajas, AD alltså.

Wtf??? Ogillar Nardos ännu mer nu
2021-03-28, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Madde & Officeren kommer bli räddade först AD sedan innan dem som ska in i rummet Madde, Sedan är det Katti som väljer kasta in handduken för man ser och hör hon har fortf ont och kan inte prestera....

Ber till gud att Katti lämnar, palla med en gnällig tant
2021-03-28, 13:52
Medlem
Det är bara Katti som får skeda AD
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BowlingGurun
Så vad tycker vi om han nya grabben? Någon man vill ha kvar länge eller ska han ut så fort vi får chansen?

Nej han ska va kvar ett tag till, tror han kan röra om i grytan. Dock är han tråkig idag så om han fortsätter så skickar vi hem honom
Medlem
Chollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BowlingGurun

Jag tror han är den som just BB skulle behövt sedan dag 1, men inte en minut för sen om du frågar mig.
Detta behövs, det är inget kärleksprogram detta som majoriteten därinne verkar tro-
2021-03-28, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Stackars stackars Dennis. Fyfan vilken tråkig fest han fick igår. Och stackars den som åker ut imorgon som fick en tråkig sista fest.

Men madde satt och pratade om adrian i sovrummet hela kvällen. Efter att bb censurerade stod alla i poolrummet. Efter en låt drog hon och pratade om adrian igen. Hon ville ha en fest där adrian skulle bli full och hennes. Men eftersom att pedram och adrian snackade så blev det inte så.

Hennes fest var självvald.
Medlem
HAHAHA EMELIE: "Det är typ mobbning mot maj, alla pekar ut maj"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Nehe du, get your facts straight. Det du förklarade var i förrigår. IGÅR sa ADRIAN till EMELIE att han skulle sova med madde. Sen fick madde reda på det och fick upp hoppet och blev jätteglad. Sen när det väl var dags så la han sig bredvid Nardos igen.

Att AD sa så är inget jag har sett igår och såg ganska mycket live igår tills dom somna. Men det va ifall Madde först som kom med idéen att då kan vi sova ihop , när Adrian vill att ny killen ska sova hos dom. Jag vet AD fråga E om hon skulle sova med den ny då andra hade sagt det .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in