2021-03-28, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Vet du varför? Nardos tog in honom till badrummet och sa att det går fram för hastigt och att Madde känner press på sig att "leverera" och ta sin chans för att bli räddad av tittarna och vi ska inte ge henne den chansen och han svarade med "okej" jävla pajas, AD alltså.

VAAAA?????? WHAT THE FUCK??? Nardos satt ju med mad och sa att hon hade insett att hon var en kockblocker och bestämt sig för att backa och att hon skulle säga till AD att det är ok om han sover med Madde.

Om det du skriver är sant har Nardos sjunkit jävligt lågt på min lista

edit: Fick reda på av andra att det personen skrev inte stämmer.
Senast redigerad av Nuroch123 2021-03-28 kl. 14:06.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Va oj detta har jag verkligen missat. Är det sant ? Sa han jävlas pajas till Madde ?

Fast rädda av tittarna sa inte Madde det va ju Nardos som sa det till henne , gör inget hastigt för du ska bli räddad av tittarna.

Så då har hon vänt det till AD att Madde sa det alltså ???

Nej hahaha det är it sant, hon sa till madde gör inget hastigt för att bli räddad. Inte till Ad
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vem/vilka är det Emelie är sur på som ska ha hetsat henne?
Tror inte det är någon specifik, utan gruppen överlag typ. Men hon fattar ju inte att hon bäddar för de här situationerna själv när hon dreglar öppet och framstår som att hon vill fria till varenda kille som kommer in.

Hon uttrycker sitt intresse efter en minut och blir sedan sur när någon uppmuntrar henne till att ta steget att faktiskt göra något. Var inte så jävla på då, om du nu inte är intresserad.
2021-03-28, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
VAAAA?????? WHAT THE FUCK??? Nardos satt ju med mad och sa att hon hade insett att hon var en kockblocker och bestämt sig för att backa och att hon skulle säga till AD att det är ok om han sover med Madde.

Asså va, detta stämmer inte. Jag var vaken tills alla somna vid 2. Nardos sa endast till madde att hon inte ska göra något hastigt för att endast bli räddad av tittarna. Hon sa inte det till Ad 🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️
2021-03-28, 14:03
Medlem
Tv4 visar mycket Emelie hela tiden och det blir tjatigt. Har redan tröttnat på henne. Hela tiden focus på henne själv och inte på hur alla andra mår. Omoget fjortis snack.
Medlem
Citat:

De e inte sant
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Va oj detta har jag verkligen missat. Är det sant ? Sa han jävlas pajas till Madde ?

Fast rädda av tittarna sa inte Madde det va ju Nardos som sa det till henne , gör inget hastigt för du ska bli räddad av tittarna.

Så då har hon vänt det till AD att Madde sa det alltså ???
Det är med pajas var minm åsikt om AD
Ja, de hade ju deep talk med Madde vid 20 tiden, där Madde sa "jag kommer förmodligen åka på måndag och vill ta min chans, och Nardos vände på det hela och ba "du ska inte tänka så, du kommer ändå inte åka på måndag så det lugnt, du ska inte jaga Adrian utan han ska komma till dig när han känner för det" sen vid 1 tiden innan läggdags så sa Nardos till AD att Madde menade egentligen inte det där med sova tillsammans, utan hon gör det av strategiska skäl för att "spice it up" och bli räddad.
2021-03-28, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
This. Låt oss heller inte glömma vilka som resonerade som människor igår, Steph, Tanja och framförallt AD.
Utan AD igår hade man knappt klarat följa skiten, gjorde ont i hjärtat faktiskt.

Steff började med nedrivningen av dennis karaktär?
Hon blev ju sårad av att han inte ville leka heta stolen i 2 timmar.
2021-03-28, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Men madde satt och pratade om adrian i sovrummet hela kvällen. Efter att bb censurerade stod alla i poolrummet. Efter en låt drog hon och pratade om adrian igen. Hon ville ha en fest där adrian skulle bli full och hennes. Men eftersom att pedram och adrian snackade så blev det inte så.

Hennes fest var självvald.

Ja hon hade tydligen gömt cider till han
Medlem
Emelie surar.

Ovanligt.
Medlem
Spajdors avatar
Citat:

Har 10 minuter av den konversationen på film när Nardos får nån uppenbarelse om att hon kanske har cockblockat 🤣
2021-03-28, 14:07
Medlem
Alltså Emelie är verkligen som varenda 14-årig tjej, vars enda fokus är killar. Hon har inte tänkt på eller pratat om någonting annat än olika killrelaterade saker sedan Adrian kom in. Manlig bekräftelse och uppmärksamhet verkar vara det största i hennes liv, att hon ältar minsta lilla situation som inte ens är en grej egentligen om och om igen när det inte kommer något nytt att diskutera. Precis som man gjorde på högstadiet, när killen i klassen över lagt sin hand på ens axel och man målade upp hur man skulle skaffa VVV med honom.

Vill bara säga åt henne att det finns annat i livet än killar.

Och att sluta vara en jävla surkuk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in