Citat:
Jag gillar också Katti, men tycker att hon hycklar i det här fallet. Hon har redan uttryckt att hon inte gillar nya tjejen, och deklarerade ganska hårt att det handlade om att Dennis kom in och var bufflig och tog plats snarare än själva lapdancen/hånglet i sig. Hon har sagt massor av gånger att hon inte tycker det är roligt när allt handlar om hångel och sex.
Hon har också sagt att hon inte vill vara med på alla lekar som snurra flaskan osv för att det alltid handlar om samma saker.
Hon har däremot aldrig sagt att de andra inte får göra det.
Att hon ibland inte går iväg är ju kanske inte så konstigt om man bor på samma plats och är med i själva festandet.
Sen behöver man ju inte alltid reagera på samma sätt över saker.
Nu såg ja själv inte händelsen igår men förstår de hon säger.
Även att det skulle kännas konstigt att någon som just kommit in i huset börjar strula rund.
De var min första tanke när Cyckelvurpan kom in härom dagen. De gick ett par timmar och sen körde hon på som om hon varit där i flera veckor. De är inte kanske helt normalt, i min värld.
De är ingen nyhet att jag gillar Katti. Men de är just för att ja tycker att hon är ärlig med vad hon tycker.
Allt hångel tex är tydligen de folk vill se på tv, dom andra skapar tv för att bli intressanta medan hon väljer att stå utanför det och säga vad hon tycker. Många andra sitter och biter sig i tungan eller snackar skit bakom varandras ryggar.
Hon har också sagt att hon inte vill vara med på alla lekar som snurra flaskan osv för att det alltid handlar om samma saker.
Hon har däremot aldrig sagt att de andra inte får göra det.
Att hon ibland inte går iväg är ju kanske inte så konstigt om man bor på samma plats och är med i själva festandet.
Sen behöver man ju inte alltid reagera på samma sätt över saker.
Nu såg ja själv inte händelsen igår men förstår de hon säger.
Även att det skulle kännas konstigt att någon som just kommit in i huset börjar strula rund.
De var min första tanke när Cyckelvurpan kom in härom dagen. De gick ett par timmar och sen körde hon på som om hon varit där i flera veckor. De är inte kanske helt normalt, i min värld.
De är ingen nyhet att jag gillar Katti. Men de är just för att ja tycker att hon är ärlig med vad hon tycker.
Allt hångel tex är tydligen de folk vill se på tv, dom andra skapar tv för att bli intressanta medan hon väljer att stå utanför det och säga vad hon tycker. Många andra sitter och biter sig i tungan eller snackar skit bakom varandras ryggar.
Sedan är det ju inte upp till henne att avgöra vilken stämning det är, och huruvida det är okej eller inte för de nya som kommer in att hångla med varandra i poolen? Gillar inte att hon försöker styra andras handlingar på det sättet hon gör, speciellt när det inte gäller alla utan bara specifikt utvalda personer som hon inte råkar gilla.
Jag gillar också hennes ärlighet, men tycker inte nödvändigtvis att hon alltid har rätt när hon är ärlig. I det här fallet tycker jag inte ens hon var helt ärlig, eftersom det i grund och botten handlar om att hon inte gillar de två nya och inte själva hånglet i sig.