2021-03-28, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Hon har sagt massor av gånger att hon inte tycker det är roligt när allt handlar om hångel och sex.
Hon har också sagt att hon inte vill vara med på alla lekar som snurra flaskan osv för att det alltid handlar om samma saker.
Hon har däremot aldrig sagt att de andra inte får göra det.
Att hon ibland inte går iväg är ju kanske inte så konstigt om man bor på samma plats och är med i själva festandet.
Sen behöver man ju inte alltid reagera på samma sätt över saker.

Nu såg ja själv inte händelsen igår men förstår de hon säger.
Även att det skulle kännas konstigt att någon som just kommit in i huset börjar strula rund.
De var min första tanke när Cyckelvurpan kom in härom dagen. De gick ett par timmar och sen körde hon på som om hon varit där i flera veckor. De är inte kanske helt normalt, i min värld.

De är ingen nyhet att jag gillar Katti. Men de är just för att ja tycker att hon är ärlig med vad hon tycker.
Allt hångel tex är tydligen de folk vill se på tv, dom andra skapar tv för att bli intressanta medan hon väljer att stå utanför det och säga vad hon tycker. Många andra sitter och biter sig i tungan eller snackar skit bakom varandras ryggar.
Jag gillar också Katti, men tycker att hon hycklar i det här fallet. Hon har redan uttryckt att hon inte gillar nya tjejen, och deklarerade ganska hårt att det handlade om att Dennis kom in och var bufflig och tog plats snarare än själva lapdancen/hånglet i sig.

Sedan är det ju inte upp till henne att avgöra vilken stämning det är, och huruvida det är okej eller inte för de nya som kommer in att hångla med varandra i poolen? Gillar inte att hon försöker styra andras handlingar på det sättet hon gör, speciellt när det inte gäller alla utan bara specifikt utvalda personer som hon inte råkar gilla.

Jag gillar också hennes ärlighet, men tycker inte nödvändigtvis att hon alltid har rätt när hon är ärlig. I det här fallet tycker jag inte ens hon var helt ärlig, eftersom det i grund och botten handlar om att hon inte gillar de två nya och inte själva hånglet i sig.
Medlem
uardozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Det kan va som du säger också men då måste hon vara sjuk i huvudet på riktigt om hon inte fattar nu

Det är tyvärr precis det jag tror hon är :/
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Såg du ens liven precis? Du kan ju inte tala för hennes känslor och säga något annorlunda när hon precis har berättat vad hon är förbannad över.

Jag har sett liven idag och igår. Såg du liven igår? Nu frågar jag dig en tredje gång då du vägrat svara på frågan två gånger.

Vi var många som såg och hörde vad som utspelade sig igår kväll och bekräftade allt med varandra, nu kommer du som inte ens var med igår och börjar ifrågasätta mig och hävda att jag missförstår saker?!

Du måste vara en extremt störd individ. Sluta svara på mina inlägg.
Senast redigerad av Svart-Skalle 2021-03-28 kl. 12:29.
2021-03-28, 12:27
Medlem
Citat:
Till deras försvar så har de inte så mycket annat att göra i huset. Sen kan det vara skönt att ventilera.
Absolut! Men när alla sitter på mötet och säger att de inte ska prata mer om detta. Då för man väl säga att man visst vill prata om det, det har ingen annan att göra.

Steffi pratade dessutom skit om nya killen igår, innan all uppståndelse. Oavsett var gårdagen det mest sinnessjuka jag sett. Narcos kan bli ett utredare av stånd på utsidan. Ståndinspektör!
2021-03-28, 12:27
Medlem
__Alez__s avatar
Ni som inte röstat gör det . Katti är klar ut med henne.

Rösta på Madde, eller Steph.
2021-03-28, 12:28
Medlem
O äckel-judith fattar nog fortfarande inte att det är pga hennes sliskiga beteende som folk undviker poolen...
Sen gick hon runt o snackade igår kväll om att det var ”onice” att Dennis hade smiskat Jaqi på röven!
Hur många har inte hon tvånglat med? -.- Hyckleriet i huset är på en sjuk nivå!
Stackars Dennis som ska behöva ta konsekvenserna? Helt stört!
Medlem
Gutis avatar
Samtal mellan Steph och Dennis.

D:- Jag liksom ville liksom ha mer sprit liksom.
S: -förstår det, du är ny här såhär, så då ska du få öl såhär, det är sen gammalt såhär
D: mina polare är liksom sköna liksom, vi gillar öl hemmaliksom.
S: det är så hemma sähär, men ta det inte personligt sähär. Jag gick bara runt och rökte såhär. Jag fattade ingenting såhär
Medlem
Pedram får mig att skratta. Han är beta och igår när han mötte sin överman gick han till grottan och slickade sina sår. Inget konstigt med det.

Idag kommer han fram och vill bli del av alfans flock. Det är stenåldersmentalitet. Klappat och klart, när och fjärran, far och flyg!
Medlem
Citat:
INGEN höll på såhär när Tanja kom in och det blev ”horhus” i poolen! Fyfan vad Alex och Katti håller på.

Sen är inte Emelie sur för de som hände i poolhuset utan för hur folk behandlade henne runt köksbordet.

Precis , hon är inte sur för kuk visning didant och datan . Hon är sur och irriterad på folk som hetsar hela tiden först Ad när han kom sen Alex nu den nya och även i köksbordet fick hon all skit igår .
2021-03-28, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__

Jag lägger min röst på Adrian. Tack för påminnelsen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__

Madde är så kär i Adrian. Är skit trött att höra hennes tjat om Adrian. Adrian vill inte ha någon tjej där inne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Var ändå lite kul i natt när typ Steffi, Tanja och nya tjejen skulle förklara för Dennis vad som hände och de ba "Alex blabla han är sur blabla" och Dennis ba "Vem är Alex?"

Så mycket energi la han på honom, medan Alex satt i bubbelnuggen och KÅKKADE över Dennis
Ni kom jag in i liven när Katti pratade. Sa Alex ett ord? Kameran zoomade in på honom väldigt mycket men han såg vettskrämd ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in