2021-03-28, 12:23
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Nya tjejen är så mycket white trash som man kan bli 🤢🤢🤢
Känns som hon levt sitt liv i en trasig husvagn, född av två syskon.
Men ska inte vara för taskig då hon kanske är en snäll person.
Personligen skulle ja aldrig kunna röra henne, hur full jag än skulle vara.
Medlem
Så kul, de sa att inget skulle pratas om efter mötet. Censur och sedan visas gården. Där fortsätter Steffi med att prata om det.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Har ingen där inne någonsin haft en snefylla och överreagerar förut?

Var sa tex inte Alex bara

- hörrni, jag ber om ursäkt för att jag flippade för en skit grej om det som hände i poolen. Jag var full och övereagerade. Jag ber om ursäkt.

Alla hade väl fattat? Eller?
Exakt, de alla hade vunnit på att säga detta. Både för de i huset och för oss tittare. De fattar inte hur illa de framstår när de slingrande sig ifrån detta som ormar.

Jag repeterar, glöm inte hur dessa människor betedde sig igår och fortsätter bete sig idag.
2021-03-28, 12:24
Medlem
Helt ärligt så förstår man alla som inte vågade ta upp situationen, någonstans så tror jag att dom insåg hur dumma dom egentligen va igår och hur dom överreagerade. Sen skäms dom nog också över att ha förstört någons födelsedagsfirande
2021-03-28, 12:24
Medlem
uardozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Judith dö tyst under mötet. Nu inser Judith att ingen vill hålla på och äckla sig som hon gör varje fest. Halva gruppen vågar inte bada i poolen. Nu verkar hon fatta sina varningar. Fyfan de tog halva säsongen innan hon fatta varför henne vän skrev sluta hångla. Tyst som ljus hur ofta är Judith tyst. Nu skäms hon

Tror du tolkade henne helt fel. Tror absolut intr hon tänkte på sig själv i detta mötet utan snarare inte ville bli påkommen med det skitsnack hon bidrog med igår. I wish att du hade
Rätt men jag tror verklgien inte det.
2021-03-28, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Judith dö tyst under mötet. Nu inser Judith att ingen vill hålla på och äckla sig som hon gör varje fest. Halva gruppen vågar inte bada i poolen. Nu verkar hon fatta sina varningar. Fyfan de tog halva säsongen innan hon fatta varför henne vän skrev sluta hångla. Tyst som ljus hur ofta är Judith tyst. Nu skäms hon
Eller hur! Nu när flera tar upp att de tycker det är för mycket, att det hetsas och gud vet vad så kanske poletten trillar ner!
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Så kul, de sa att inget skulle pratas om efter mötet. Censur och sedan visas gården. Där fortsätter Steffi med att prata om det.

Till deras försvar så har de inte så mycket annat att göra i huset. Sen kan det vara skönt att ventilera.
Medlem
Och idag skall Peddot inte lämna då eller? Fan!
Bara uppmärksamhetssökande precis som man trodde 🥱

Å den falska jäveln säger ingenting om gårdagen såklart! Men han själv låg o diskuterade med Kattis o Alex igår i sovrummet och höll med dem två.
Falska as!
Lämna huset, snälla! 😡
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Simon borde verkligen bett Emelie om ursäkt som pushade för att hon ska sova med nya killen utan att ens kolla det med henne samt säga något i stil med att hon sniglar -.- Simon är äcklig, socialt handikappad och antagligen har flertals obehandlade diagnoser..förstår inte att han är så mångas favorit!

Men var lite barmhärtig. Kan inte vara lätt för lillkillen att höra nya, långa hunken förfära sig över att han inte förstår uppståndelsen över hans eventuella stånd då han enligt honom själv inte ens var halverigerad.

🤪
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandja
Alltså vad fan är det här?!

Kattihar inte sagt ett skit när andra äcklat sig ännu mer

Simon har fått flertal lapdance och varit naken

Tess har dansat likadant på varenda jävla fest och ingen har brytt sig ett skit

Alex var äcklig redan första kvällen han kom in och hånglade i poolen

Tanja hånglade första kvällen och det var drag i poolen

Emelie hade inte haft något emot om Dennis varit på henne

Fan vad arg jag blir. Värdig vinnare Adrian

Hur kommer du fram till att Adrian är värdig vinnare?
2021-03-28, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz
Tror du tolkade henne helt fel. Tror absolut intr hon tänkte på sig själv i detta mötet utan snarare inte ville bli påkommen med det skitsnack hon bidrog med igår. I wish att du hade
Rätt men jag tror verklgien inte det.

Det kan va som du säger också men då måste hon vara sjuk i huvudet på riktigt om hon inte fattar nu
2021-03-28, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Har ingen där inne någonsin haft en snefylla och överreagerat förut?

Varför sa tex inte Alex bara

- hörrni, jag ber om ursäkt för att jag flippade för en skit grej om det som hände i poolen. Jag var full och övereagerade. Jag ber om ursäkt.

Alla hade väl fattat? Eller?

Edit: tog bara Alex som exempel.

Det kräver vett och mogenhet ifrån folk, och det är få förunnat där inne. Alex tror att han är, likt Peddot, någon caSaNOvA som bara kan välja och vraka bland det motsatta könet. Och när hans verklighet (läs: manlighet) är hotad så går han in i försvarsläge likt Peddot igen. Alex är väldigt omogen för sin ålder, och osäker. Men ja, en normal människa hade bara bett om ursäkt och gått vidare i livet som du säger. Han vet vad han sa och skäms något så otroligt och sedan så ljuger han om det. Till och med produktionen vet det, och det var därför kameran zoomade ansiktet på honom i DC i 5 minuter för att sätta honom på plats.
Senast redigerad av DehydratedApple 2021-03-28 kl. 12:30.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in