2021-03-28, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Fel, det spelar stor roll att kladdet är att lägga armen om EA och att det inte är rent sexuellt, det spelar roll för om det är ett brott eller bara något som kan gillas eller ogillas. Nu var det ju också hon som tog initiativ till sexet så det verkar som hon gillade kladdet.

Uppenbarligen tyckte E.A. att kladdet var så äckligt att hon bestämde sig för att övernatta hos kladdaren.
Citera
2021-03-28, 09:25
Medlem
Har vi nu alltså kommit till ett läge i Sveriges rättsväsende där en kvinna kan anmäla en man och när bevisning saknas eller till och med är fabricerade ska mannen ändå vara den som ska straffas offentligt?

Hur många män sitter inne i liknande fall?
Citera
2021-03-28, 09:33
Medlem
just_a_girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Hon tycks ha ett slående modus operandi.

Kan undra lite över julaftonskvällen där EA pratar med en vän (stod det annanstans i 30 min?) utan att GL noterar det? Skrämmande är också hennes väninnor som går i god för henne genom vittnesmål, här uppfattar jag det även så att "Lotta" begått mened.

En människa som EA gör mig ledsen över mänskligheten och jag blir uppriktigt ledsen för de män som kommer i hennes väg. För GL var det säkert en chock.

http://goranlambertz.se/sondagsbetraktelse-nr-304/

Hur vet man att det var hon som skrev ett SMS till sin sambo vid tidpunkten och sedan raderade detta. Det kanske var G.L själv som skrev från hennes telefon och sedan raderade, gissar på att det var meddelandet om att G.L skulle vara aspackad. Han tänkte "vad fan har jag gjort" och skrev att han var aspackad för att skapa bevisning om att hon dels messat vid aktuell tid men även att han inte var i stånd att våldta någon då han var aspackad. För mig är inte det sms:et avgörande. Hur fick de då till det om han var aspackad? Det var två personer på plats och om ena personen var däckad av alkohol kan den andra ha sms:at och raderat. Det vet vi inte, tycker inte vi ska kalla vittnet lögnare. Dessutom kan M.Ä spelat berusad/däckad för sin väninna om det är hon som är boven i dramat. Det har blivit för mycket he said, she said i media. G.L borde lugna sig och inte bedriva rättegång i sin blogg.
Citera
2021-03-28, 09:56
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Jag trodde detta var ett skämt först.

http://goranlambertz.se/lordagsbetraktelse/

Jisses, är han rubbad på riktigt? Seriös fråga. Detta ser ut som dagboksanteckningar från en 13-åring.
Jo, är benägen att hålla med. Han verkar obalanserad, kanske skriver han i affekt.
Citera
2021-03-28, 09:57
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Tragiskt att det finns människor som du som njuter av tragik och har åsikter om att människor ska brännas på bål. Vad har du drabbats av i livet?

EA måste förstås oskadliggöras så att hon inte kan förstöra livet för fler oskyldiga. Tragiskt att du inte känner empati med alla hennes offer. Vad har du drabbats av i livet?
Citera
2021-03-28, 09:59
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av just_a_girl
Hur vet man att det var hon som skrev ett SMS till sin sambo vid tidpunkten och sedan raderade detta. Det kanske var G.L själv som skrev från hennes telefon och sedan raderade, gissar på att det var meddelandet om att G.L skulle vara aspackad. Han tänkte "vad fan har jag gjort" och skrev att han var aspackad för att skapa bevisning om att hon dels messat vid aktuell tid men även att han inte var i stånd att våldta någon då han var aspackad. För mig är inte det sms:et avgörande. Hur fick de då till det om han var aspackad? Det var två personer på plats och om ena personen var däckad av alkohol kan den andra ha sms:at och raderat. Det vet vi inte, tycker inte vi ska kalla vittnet lögnare. Dessutom kan M.Ä spelat berusad/däckad för sin väninna om det är hon som är boven i dramat. Det har blivit för mycket he said, she said i media. G.L borde lugna sig och inte bedriva rättegång i sin blogg.

Ja du, vi kan inte veta att det var EA som skickade sms:en från sin egen telefon. Men vi kan veta att det var hon som hade videosamtalet. Men vad är då mest sannolikt? Att GL skulle skicka sms från EA:s mobil? Det förutsätter att hon var däckad och inte har lås på luren.

Jag är för övrigt inte alls övertygad om att någon av dom var aspackad eller däckade. Och att vara aspackad är inget alibi, det utesluter väl inte samlag?
Citera
2021-03-28, 10:01
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Ja du, vi kan inte veta att det var EA som skickade sms:en från sin egen telefon. Men vi kan veta att det var hon som hade videosamtalet. Men vad är då mest sannolikt? Att GL skulle skicka sms från EA:s mobil? Det förutsätter att hon var däckad och inte har lås på luren.

Jag är för övrigt inte alls övertygad om att någon av dom var aspackad eller däckade. Och att vara aspackad är inget alibi, det utesluter väl inte samlag?

Alla har väl lås på sin mobil, speciellt en person som EA som manipulerar bevismaterial på mobilen.
Citera
2021-03-28, 10:03
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
.. och nu har ni döpt han till "knullkungen".

Ni förhärligar våldtäktsmän och pedofiler här. Herregud. Ni är alla medskyldiga till den stackars flickans fall, och nu njuter ni i fulla dra med er kuk-kung Göran på piedestal. Herregud ni är ju inte riktiga.

GL är uppenbarligen en fullblodspsykopat och våldtäktsman och det kan lätt misstänkas att han likt Kapten Klänning har våldtagit små barn under många år.

Ni är sjuka.

Idiot, GL är ingen våldtäktsman och det är inte alla de andra männen som EA har falskanmält heller. Sätt dig in i bevisning korkskalle.
Citera
2021-03-28, 10:05
Bannlyst
Citat:
Idiot, GL är ingen våldtäktsman och det är inte alla de andra männen som EA har falskanmält heller. Sätt dig in i bevisning korkskalle.

Hur vet du det?
Citera
2021-03-28, 10:06
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
...

Du har inte ett rätt. Att skriva så fult och osant har det varit EA:s sida som stått för. Det är beklagligt, för henne och för alla kvinnor som lidit och kommer att utsättas för mäns övergrepp.
Citera
2021-03-28, 10:07
Avslutad
Citat:

Du har under lång tid hetsat mot kvinnor här så självklart har du den inställningen nu också och tar alla chanser till att försvara en våldtäktsman och potentiell pedofil. Det är ett faktum att vissa kvinnor är extra utsatta för mäns övergrepp, så dina fantasier om falska anmälningar kan du väl arkivera nånstans.
Citera
2021-03-28, 10:09
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shageki
Hur vet du det?

Klarade du inte av att läsa den sista meningen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in