2021-03-28, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Läser i mammagruppen att Judith hade pratat med Pedram i S1 ikväll om att Dennis hade tagit på Tanja utan hennes tillåtelse och att det är det absolut värsta Judith vet när folk gör sådant utan lov.

Kan någon bekräfta sanningshalten i detta för det låter fasen helt absurt att sexpredatorn själv skulle komma med ett sådant utlägg

Judith är den sista därinne som ska snacka om sånt, visst om dom hon hånglar upp och tafsar på är med på det, men hon tvingar ju dom att gå med på de. Så hon ska bara hålla käften. Var hon på Jaqueline igår och försökte också
2021-03-28, 09:23
Medlem
Många ska tydligen ha skrivit på Instagram igår att dom tror att Dennis lämnar frivilligt inom en vecka. Ifall det är pga att han blivit felplacerad i ett kloster och den trista mängden alkohol som dom tror det vet jag inte. Dennis är inte med i fel program det är många andra deltagare som är det.

Steph, Emelie, Kattis, Joel och Madde borde packa väskan. Bidrar inte till mycket alls, majoriteten av dessa låser in sig i sovrummet och dom som är anledningen till att det ens är en grej är Joel och Emelie som var startskottet och sen har det bara ökat med nya deltagare i sovrummet ex Alex, Madde och Adrian. Även Nardos hänger mycket nuförtiden i sovrummet.

Om inte alla sätter sig i en ring runt matbordet idag och sjunger kumbaya för att göra Dennis närvaro behagligare idag så är jag beredd på att börja rösta på Alex så att han blir kvar i framtida Måndagsfinaler. Om hans negativa lipande attityd kvarstår gentemot Dennis så är det bara bra för framtida möjliga dispyter.

Joel och/eller Emelie måste försvinna så att människor kommer ut ur sovrummet. Nardos måste slita sig loss därifrån. Jag vill se henne skapa obalans i gruppen med sina utbrott.

Tack o hej, det händer grejer i huset nu. Dennis och Jacqueline var två bra nya tillskott. Jacqueline är kanske lite för spirituell och positiv men det tror jag bara är en fasad för att komma favoriten Tanja närmare. Och påtal om Tanja, hon kan åka ut redan igår tycker jag. Hennes positivitet är jättehärlig men inte i en dokusåpa som bör bestå av drama speciellt 40 dagar in i sändning. Hon kommer aldrig att få min röst, inte ens om bara hon och Judith var dom två som satt lösa och då vill jag ändå otroligt gärna ha ut Judith.

Faktum är.. att jag förmodligen idag hellre har ut Joel, Steph, Kattis, Madde och Emelie innan Judith för Judiths hets om snurra flaskan kan bidra till tjafs när någon tröttnar på samma gamla tjat. Emelie kanske kan vara kvar i huset om hennes sovrumsvapendragare Joel försvinner.

Det bästa produktionen just nu kan göra efter ungefär en halv skitsäsong är att låsa ena sovrummet och tvinga in alla i samma sovrum på natten. Alternativt låsa rummen mellan 18:00-23:00 så att gruppen blandas och tvingas bort ifrån sina "safe-zones" aka sovrummen.

Emelie har potential till en massa tjafs men hon gömmer sig i rummet så fort hon blir irriterad på någon. Snälla, bort med sovrummen när alkoholen kommer in!
2021-03-28, 09:28
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Stort tack för ett mycket upplysande och informativt inlägg! Skönt för mig, som råkade somna.

Wtf hahah fy fan vilka rövhål! De säger ju ingenting när Simon får stånd (vilket man kan få om någon dansar sexuellt, nära ens könsorgan). De accepterar Simon, men den nye killen får skit direkt. Han ska inte få vara lika igång och party. Fy fan. Hur ska BB fixa detta?

Vilka jävla töntar till killar som flyr för att det blir en sexuell situation. BB får be deras morsor pumpa ut den sista bröstmjölken och skicka in.

Att Joel var en skvallerkärring visste man och de övriga ogillade jag redan. Det enda var ju att jag i början hade hopp om Alex. Kan meddela att det hoppet är förlorat.

Kolla! Ni ser att Nardos är bra som fan! EYYYYYYY
Vilket problem du verkar ha människa.Du har ältat detta inlägg efter inlägg. Ge upp Lägg ner Gå vidare
2021-03-28, 09:29
Medlem
Det hela handlade kort o gott om att Joel gjorde det han brukar göra, välja vilka Emelie ska sova bredvid och att dom blev förnärmade över att det kom in en person i deras hus som tog för sig dom största förlorarna igår blev Alex och Pedram som visade med tydlighet vad dom tyckte om allt
2021-03-28, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Emelie har potential till en massa tjafs men hon gömmer sig i rummet så fort hon blir irriterad på någon. Snälla, bort med sovrummen när alkoholen kommer in!

Emelie skriker bara och går ifrån diskussioner när det inte blir på hennes villkor, hon kan fan fara åt fan! Ut med henne.
2021-03-28, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Dröm söta drömmar om Grodan.

KVACK!

Vilken tur att jag hann se denna uppmaning innan jag slocknade igår, vem vet vad kvällens rabalder annars hade gett upphov till för obskyra drömmar.
2021-03-28, 09:35
Medlem
Raskaoverisens avatar
Varför är inte den nya "Turken" uppsatt som ny deltagare? Lite mysko dem borde ju ha uppdaterat sidan
https://www.tv4.se/big-brother-sverige/medverkande
2021-03-28, 09:36
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Vilket problem du verkar ha människa.Du har ältat detta inlägg efter inlägg. Ge upp Lägg ner Gå vidare
Jag skrev flera olika saker. Vilket var ältande?

Jag har fler problem än du anar.
2021-03-28, 09:37
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nån som vet om alex försökt något inatt? ser att han närmat sig madde lite mer sen kl 2
Antar att han försökt lite creepy den mannen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Varför är inte den nya "Turken" uppsatt som ny deltagare? Lite mysko dem borde ju ha uppdaterat sidan
https://www.tv4.se/big-brother-sverige/medverkande
Det kan vara så enkelt att helgredaktörerna inte haft tid.
Medlem
Lång sovmorgon i huset eller isoleras dom från sommartid?

givetvis blev dom väckta samma sekund som jag posta.. haha
2021-03-28, 09:38
Medlem
ja det var inte möe som händer idag

FÖRMIDDAG
- Vårstädning

EFTERMIDDAG
- Grill och plantering

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto