2021-03-28, 08:03
Medlem
Minns ni premiären och alla presentationer? Minns ni hur alla sa sig vara rakryggade, backar inte för tjafs och diskussioner, säger vad dom känner osv. Och se nu, alla är ryggradslösa fega konflikträdda kumbayasjungande lögnare, och skitsnackare bakom Dennis rygg.

Jag var inget superfan av Dennis men kul att hans närvaro rörde om i grytan. Han har en lite "douchig" aura, skulle han få en roll i en film så skulle han vara en snubbe på den onda sidan.

Få se hur detta slutar.
2021-03-28, 08:17
Medlem
Conny63s avatar
Lämna huset pedram , Kattis , judith. Alex igår gjorde ni bort er totalt för nya deltagaren
2021-03-28, 08:35
Medlem
KrossedOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Finns det inget klipp på gårdagens händelse i poolen för oss som missade det totalt?
Mammagruppen på facebook.
2021-03-28, 08:42
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
[...] Rovjudith [...]
...........😶...........😳.............🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂

Judiths smeknamn:
Ljugith
Oljudith
Rovjudith
Hajen

Sedan var det någon som kallade henne "Cartman", va? 😂

Återkommande ord och fraser:
EEEEYYYY
Jag hör dig
KCH KCH KCH (skrattläte)
100%
JUDDAN IN DA HOUSE
Génuint (norsk-aktigt uttal)
2021-03-28, 08:56
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
"Officeren"? Du menar den mesige flygmalajen?
Självaste George Formby är manligare än den tråkmånsen. Han borde ställas inför krigsrätt för feghet inför fienden och fanflykt!!
Men det ska tydligen ha kommit in en ny snubbe idag, (håller fortfarande på att läsa ikapp) får hoppas att han inte är lika mesig som de nuvarande pojkflickorna.

MVH/Gnomegirl.

Jag har stora förhoppningar. Han krigade i sig 20 bärs och ville helst ha in 10 enheter till. Fick Pedram att grina över hans 190+cm manlighet och kaxig var han också: "Stånd? Jag hade inte ens halvstånd! inte ens om jag vek den dubbel skulle den vara sådär liten HaHAHa"
2021-03-28, 08:58
Medlem
Först ut av idioterna är väl ändå surkärringen. Hon kan åka tillbaka till Ullareds-campingen. Där kan hon röka, fisa, dricka och gnälla hur mycket hon vill.

Den enda som förtjänar att vinna skiten är Dennis.
2021-03-28, 08:58
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag hoppas vid gud att Dennis inte är en mullvad utan en faktisk deltagare! Han och Jaqi var PRECIS vad huset behövde nu. Bra castat, för en gångs skull.

Dennis kliver in. Han fyller 30. Väntar sig en skön kväll med massa fest och bärs. Vad händer? Joel, Nardos och Madelene låser in sig i rosa sovrummet i timtal för att diskutera var Adrian ska sova som på varje fest. Pedram låser in sig i turkosa sovrummet och storbölar för att hans manlighet och alfahanestatus i huset demolerats. Tanja, Steph, Jaqi och några till festar med Dennis i poolen. Jaqi ger Dennis en lapdance för att han fyller. Dennis (kanske) råkar få halvbånge (ej fastställt). Alex blir kränkt och springer ut från poolrummet och skvallrar till alla om det påstådda ståndet. Katti blir också kränkt för att det hånglas. Alla blir helt plötsligt kränkta över kanske-bången och detta diskuteras i timmar. Man pratar om att den familjära stämningen är förstörd trots knull i poolen, lapdances, och tvångel var och varannan fest. Dennis kanske-bånge var det värsta de någonsin varit med om.
Joel är dessutom kränkt för att Dennis hade frågat dem om de inte kunde sluta snacka i sovrummet (om Adrians sovplats) och festa istället för att det var viktiga saker att förhandla om.

Fy fan hur huset betedde sig mot Dennis idag. Hans enda brott är att han är 192 lång och har testosteron. Rena mobbningsbeteendet med utfrysning och dåligt uppförande av samtliga utom:

Steph
Jaqi
Adrian
Tanja
och Nardos
Det ska de ha cred för. De snackade med honom och höll honom sällskap och var på hans sida iallafall.

Katti, Alex Judith, Pedram, Joel och Emelie var de största mobbarna. Alex var värst. Jag hoppas att Dennis får en FET ursäkt imorgon och upprättelse. Han borde få en ny och äkta fest nästa gång som kompensation. Äckligt beteende. Men nu visade de verkligen sina rätta sidor... Mobbare de flesta av dem. Som sagt, hoppas att han inte är mullvad. Jag gillar Dennis. Må han stanna länge och störa sektcirklarna därinne!
Stort tack för ett mycket upplysande och informativt inlägg! Skönt för mig, som råkade somna.

Wtf hahah fy fan vilka rövhål! De säger ju ingenting när Simon får stånd (vilket man kan få om någon dansar sexuellt, nära ens könsorgan). De accepterar Simon, men den nye killen får skit direkt. Han ska inte få vara lika igång och party. Fy fan. Hur ska BB fixa detta?

Vilka jävla töntar till killar som flyr för att det blir en sexuell situation. BB får be deras morsor pumpa ut den sista bröstmjölken och skicka in.

Att Joel var en skvallerkärring visste man och de övriga ogillade jag redan. Det enda var ju att jag i början hade hopp om Alex. Kan meddela att det hoppet är förlorat.

Kolla! Ni ser att Nardos är bra som fan! EYYYYYYY
2021-03-28, 09:00
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Har någon klipp från när Dennis får den lapdace som gjorde folk sura? Jag ska scrolla igenom och försöka hitta, men frågar så länge. Har inte hittat det än.
2021-03-28, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yess45
Först ut av idioterna är väl ändå surkärringen. Hon kan åka tillbaka till Ullareds-campingen. Där kan hon röka, fisa, dricka och gnälla hur mycket hon vill.

Den enda som förtjänar att vinna skiten är Dennis.

Hahhahahahhahahaha
2021-03-28, 09:03
Medlem
Knasfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
...........😶...........😳.............🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂

Judiths smeknamn:
Ljugith
Oljudith
Rovjudith
Hajen

Sedan var det någon som kallade henne "Cartman", va? 😂

Återkommande ord och fraser:
EEEEYYYY
Jag hör dig
KCH KCH KCH (skrattläte)
100%
JUDDAN IN DA HOUSE
Génuint (norsk-aktigt uttal)
o{

Ljugdith kallar vi henne bland mina vänner hahah🤣
2021-03-28, 09:12
Medlem
nån som vet om alex försökt något inatt? ser att han närmat sig madde lite mer sen kl 2
2021-03-28, 09:16
Medlem
hur fan sover nya snubben

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in