2021-03-12, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Nej, han är cleared från att ha kidnappat "tyske Maddie" Inga Gehricke. Tyske åklagaren har ju tidigare uttalat sig om bevis för hans skuld. Jag kan tro att de faktiskt hittat foton på M bland de andra som begravdes under hans hund. Undrar också om de kan ha fått ett erkännande på pedofilernas chattrum. Men det hade sannolikt räckt till åtal ihop med att hans telefon pinnats nära restaurangen på kvällen, vilket jag tolkar från 60 min Australia.

Finns det människor som läst pj files o tror pà msm media och denna tyska skiten?

Här är en samling med otroliga info om Madeleine Mccann fallet. https://www.youtube.com/user/HiDeHo4/videos
Videon där Martin Brunt Sky News rapporterar om att Gerry Mccanns syster har förstàtt att Kate kommer att bli anklagad för Madeleines olycka som tillförde hennes död. Hur dessa föräldrar fortvarande idag gàr fria är helt ofattbart.
detta är den allra största Cover Up i UK.
Citera
2021-03-12, 10:07
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForeignAffair
Finns det människor som läst pj files o tror pà msm media och denna tyska skiten?

Här är en samling med otroliga info om Madeleine Mccann fallet. https://www.youtube.com/user/HiDeHo4/videos
Videon där Martin Brunt Sky News rapporterar om att Gerry Mccanns syster har förstàtt att Kate kommer att bli anklagad för Madeleines olycka som tillförde hennes död. Hur dessa föräldrar fortvarande idag gàr fria är helt ofattbart.
detta är den allra största Cover Up i UK.

Har haft min period när jag trodde på föräldrarnas skuld. Jag uppfattar att tyske åklagaren säger så mycket han kan. De anser sig ha bevis. Och för hennes död. (Det bör väl finnas bilder?) Och det är nutida information jämfört med föräldrarnas ibland märkliga beteende genom åren. Men, jag är förstås öppen. Har du nåt tips på video bland dessa?
Citera
2021-03-12, 10:16
Medlem
Citat:
Har haft min period när jag trodde på föräldrarnas skuld. Jag uppfattar att tyske åklagaren säger så mycket han kan. De anser sig ha bevis. Och för hennes död. (Det bör väl finnas bilder?) Och det är nutida information jämfört med föräldrarnas ibland märkliga beteende genom åren. Men, jag är förstås öppen. Har du nåt tips på video bland dessa?

Glöm den tyska bla bla blaaa för det är verkligen nur eine wiederholende Ablenkung.

Läs först pj files. De finns pà engelska eller portugues.
När du läst en del, de viktigaste, det är 11 000 sidor!, förstàr du vilka som har med Madeleines försvinnande (död) att göra. Om du inte läst Gonçalo Amarals bok eller Kates bok..är det ockso väldigt informations rikt. Kate màste vara en narzisst. Hon skriver i sin bok " Little perfect genitals, torned apart" om hennes dotters privata del. Fruktansvärt.
Sedan kan du scrolla igenom videon, börja med de äldsta där Kate svarar pà fràgan om hon letade efter Madeleine...De letade nämlingen INTE! Se "Ask the dogs Sandra" Se "pull a button and were all gone, all togehter" de finns alla där.

Här ett par.

https://www.youtube.com/watch?v=_YWCVSjIJk8
https://www.youtube.com/watch?v=AdZgc_PU8EA
https://www.youtube.com/watch?v=RxEOkqEX6nc
https://www.youtube.com/watch?v=sAiWzkThkiA
https://www.youtube.com/watch?v=iq5UcyQ_NfE
Senast redigerad av ForeignAffair 2021-03-12 kl. 10:22. Anledning: grammatic
Citera
2021-03-27, 21:53
Medlem
StekPannaUtanSladds avatar
Vad är senaste nytt i fallet om rikemansbarnet Madeleine? Har inte föräldrarna åkt fast än?

Är ju klart föräldrarna har nåt med saken att göra.
Citera
2021-03-28, 06:39
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:

Men hur kunde en ensam förövare få ut henne ur rummet utan att hon vaknade? Och utan att lämna ett enda spår i rummet? Samtidigt som han visste allt om familjens vanor och kunde pricka in rätt minut när han kunde ta henne? Vad som helst kunde gått fel när som helst. Nej jag får det inte att gå ihop.
Citera
2021-03-28, 07:44
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
Men hur kunde en ensam förövare få ut henne ur rummet utan att hon vaknade? Och utan att lämna ett enda spår i rummet? Samtidigt som han visste allt om familjens vanor och kunde pricka in rätt minut när han kunde ta henne? Vad som helst kunde gått fel när som helst. Nej jag får det inte att gå ihop.

Han kanske blev tipsad? Tyske åklagaren (var det väl?, så att det inte var någon av privatdetektiverna) säger ju att tyskens telefon pingat i närheten av restaurangen/hotellet vid tidpunkten. Och hon kanske var sederad? Och spår kanske lämnades men hela rummet kontaminerades av allt folk på kvällen och hyrdes sedan ut x 2.

Vad tänker du har hänt?
Citera
2021-03-28, 08:17
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Han kanske blev tipsad? Tyske åklagaren (var det väl?, så att det inte var någon av privatdetektiverna) säger ju att tyskens telefon pingat i närheten av restaurangen/hotellet vid tidpunkten. Och hon kanske var sederad? Och spår kanske lämnades men hela rummet kontaminerades av allt folk på kvällen och hyrdes sedan ut x 2.

Vad tänker du har hänt?

Men även om man tror på tysken..kan man då bortse från alla oklarheter som faktiskt pekade mot föräldrarna? Och varför blev den portugisiska polisen så misstänksamma mot föräldrarna? Ja jag har ingen aning faktiskt. Båda teorierna har ju sina svaga punkter.
Citera
2021-04-21, 19:11
Bannlyst
Finns det en kropp / benrester? Förlåt men har inte koll...
Citera
2021-04-21, 19:39
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmis87
Finns det en kropp / benrester? Förlåt men har inte koll...

Om det fanns så hade det knappast varit ett olöst försvinnande eller hur?

Nej det finns ingen kropp eller benrester. Eller finns gör det kanske, men ingen förutom mördarna vet var.
Citera
2021-04-21, 20:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Om det fanns så hade det knappast varit ett olöst försvinnande eller hur?

Nej det finns ingen kropp eller benrester. Eller finns gör det kanske, men ingen förutom mördarna vet var.

Jag trodde att tysken var bekräftad mördare?
Citera
2021-04-23, 04:49
Medlem
JSelwyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmis87
Jag trodde att tysken var bekräftad mördare?
Tysken är bekräftad mördare i ett liknande ärende som kallas för "Tysklands Maddie" eller något liknande.
Citera
2021-04-23, 13:26
Medlem
Till er som inte läst PJ files:

Case Madeleine Mccann är en av de största cover ups i UK.
PJ files finns gratis online sedan 2008! Föräldrarna har försökt länge att se till att den brittiska befolkningen INTE läser den. Det finns säkerligen ingen enda som tror att föräldrarna är oskyldiga efter att läst den portuguisiska polis rapporten.

Till sisst, vi ska inte glömma vad Kate Mccan skrev i sin bok Madeleine, över Madeleines privataste delar:

Her little perfect genitals torned apart. Sidan 126 i boken Madeleine.

I Facebook finns gruppen Madeleine Mccann Let's read the pj-files, för de som är för lata o bekväma av att gà igenom 11 000 sidor i pj files.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in