Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
En man i snitt? Hah, är du så jävla trög eller? Finns ingen man i snitt i detta sammanhang.
Så för giriga kvinnor med bägge händerna i fattiga män fickor? Det är ju lika sant, men kanske lite väl cyniskt,
Citat:
Som jag sa, en klick rika män som bidrar stort till skattkistan har ingenting att göra med resten av männen i landet som inte tjänar några extraordinära summor.
Your welcome.
Citat:
Jag kanske även behöver berätta för dig att om du inte har offentlig sektor att vända dig till skulle du få betala en jäkla massa för de tjänster du åtnjuter där,
För att inte tala om hur mycket jag betalar för de tjänster jag inte åtnjuter,
Citat:
hade lönerna varit fria istället för fast i offentlig skitsektor hade kvinnor som grupp också tjänat mer.
Haha.... mm eller mindre, avsevärt mindre... den offentliga sektorn är ju väldigt stor (nu igen), hade lönerna varit fria så hade ju marknaden reglerat dem, marknaden avlönar inte för tex netflixtittade, glassätande och sovmorgon , det är dina rika män som gör det....
Citat:
Men vafan, du är ju bara ännu en av stolparna här, så vad fasen spiller man ens sin tid att skriva för
[/quote]
Och du är bara ännu än av prinssesorna,
Med bägge händerna i andras mäns fickor, så varför skulle din åsikt vara av betydelse?