2021-03-28, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Om man ser till antalet deltagare så stämmer det ju med att nya snubben kom in. Men de va väldigt tätt inpå den förra. Och varför finns han inte med bland deltagarna i appen?
Har han betett sig normalt eller som en mullvad?
Reagerade på att han inte verkade veta nåt om hur BB fungerade när dom berättade om rutinerna.
Kändes lite sådär att han inte skulle ha koll på någonting alls...

Madde sa också att han han hade en väldigt lätt packning. Allt pekar på mullvad just nu
2021-03-28, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Alex och Peddots redan minimala manlighet, imploderade och sjönk ihop till en micro-atoms storlek när stor-Dennis tornade upp sig framför dessa ynkliga "män"! 😁
Alex blev sur och stött!??
Peddot bröt ihop totalt och sätt ensam ensam i sovrummet och grinade som ett barn i en timma!!!!!😂
Och det är faktiskt fakta, skämtar inte.

jepp stämmer jag och x antal 100 000 livre tittare kan intyga det
2021-03-28, 01:28
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donnabella666
Kollade lite ikväll faktiskt när det kom in en ny.
Och jag är heligt jävla fötbannad !
70% går och lägger sig halv elva och dom VET att det är Dennis 30 års dag. Snacka om att vilja visa att du är inte välkommen här !
Det är ett sådant jävla mobbar beteende så det finns inte.
Det var hemskt att se.
Och hoppas BB tar upp det och att folk imorgon står för vad dom sagt !!!
Plus att förhoppningsvis folk här såg vad som sades och vika som sa vad för jag slog på vid 23.30...

Fy fan säger jag bara !

Vilka la sig?
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Alex och Peddots redan minimala manlighet, imploderade och sjönk ihop till en micro-atoms storlek när stor-Dennis tornade upp sig framför dessa ynkliga "män"! 😁

Alex blev sur och stött!?

Peddot bröt ihop totalt och satt ensam ensam i sovrummet och grinade som ett barn i en timma!!!!!😂

Och det är faktiskt fakta, skämtar inte.
Grinade Peddo för att nya snubben kom in!?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Är det inte du som ligger bakom ”Nardosfanpage” på insta alltså?

Om man kan kapitalisera det så startar jag gärna Gamnackens fan page
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colliflower
Ja det kan man nog tycka. Möjligtvis om hon tog upp det med honom och sa att hon är jättekär. Det har hon väl inte gjort? Han kan ju inte bara ta upp det och säga att han antar att hon är väldigt kär? Och att det är bättre att de inte delar säng. Jag har kanske missat något samtalsämne de haft men nu känns det som att deras relation mest är att hon svansar runt honom och fnittrar. Eller lägger handen på honom.

Jo, han vet om det.

Det togs upp framför honom i köket.

Många sa till honom att Madde är intresserad och att de skulle sova tillsammans inatt.

Han flinade och blev lite röd i ansiktet bara.

Sorry för dubbelpost, mitt internet loggade ut under tiden jag skrev förra och trodde inte den skickades.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Snälla Luilv. Ingen kallar Simon bad guy. Du skriver att "alla" killar gömde sig. Det var inte "alla"

Det var inte jag som sa att alla killar gömde sig.
Tycker som jag sa tidigare att Adrian varit schysst mot Dennis. Reagerar bara på att du tycker att Simon varit respetklös mot "Dompa".....bara det jag inte förstår.
2021-03-28, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Produktionen säger gonatt en Lördag klockan 01.25

Är det för att klockan ska ställas fram eller?

Tack för påminnelsen. Hoppas detta är sista gången klockjäveln ställs om minns inte hur det var.
Nej nu är läskiga snark-Simon tillbaka i bild
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Jo han vet om det.

Det togs upp när de satt i köket.

Då sa några att Madde är intresserad av dig Adrian osv osv. Han flinade bara och lev lite röd.

Oj spännande, det missade jag! Skulle säkert kunna bli något mellan dom utanför huset.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Är jag ett Nardos fan?
Fan kom igen alllan, du kan bättre.

Allan har hinkat Tuborg och lustmördat i sin ubåt igen
Medlem
RegnochSols avatar
Har omvärderat mina åsikter om deltagarna efter kvällens ”fest”. Adrian, Madde och Nardos har ”stigit” i mina ögon medan Alex och Katti gjort det motsatta. Jag hoppas att Stephanie får lämna på måndag. Tror att det skulle göra Simon gott. Tror att Simon säkerligen känner någonting för Stephanie samtidigt som jag tror att deras ”relation” gör att Simon går miste om den Big Brother-upplevelse han gick in i huset för att få.
2021-03-28, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tack för påminnelsen. Hoppas detta är sista gången klockjäveln ställs om minns inte hur det var.
Nej nu är läskiga snark-Simon tillbaka i bild

Hatar också denna jävla klockomställining.

Så jävla värdelöst och onödigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in