2021-03-28, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det skulle vara riktigt fult av produktionen om han är en mullvad. Hur ska de hitta en lika skön deltagare som kan ersätta honom?

Det är ju HAN som är den riktiga borgmästaren. Vi vill se mer
Medlem
aina08s avatar
Om man ser till antalet deltagare så stämmer det ju med att nya snubben kom in. Men de va väldigt tätt inpå den förra. Och varför finns han inte med bland deltagarna i appen?
Har han betett sig normalt eller som en mullvad?
Reagerade på att han inte verkade veta nåt om hur BB fungerade när dom berättade om rutinerna.
Kändes lite sådär att han inte skulle ha koll på någonting alls...
Medlem
Produktionen säger gonatt en Lördag klockan 01.25

Är det för att klockan ska ställas fram eller?
2021-03-28, 01:26
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Är jag ett Nardos fan?
Fan kom igen alllan, du kan bättre.

Är det inte du som ligger bakom ”Nardosfanpage” på insta alltså?
Medlem
Kom precis hem efter ett gäng bärs. Vore GULD om någon kan sammanfatta kvällen? Ser att Adrian sover med Madde? Hur fan gick detta till? Och vilka andra höjdpunkter har jag missat?
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Vad är det med nya snubben och Alex?
Förstår av era kommentarer att något hänt.
Berätta!
Alex och Peddots redan minimala manlighet, imploderade och sjönk ihop till en micro-atoms storlek när stor-Dennis tornade upp sig framför dessa ynkliga "män"! 😁

Alex blev sur och stött!? Och började genast förstås snacka en jävla massa skit om stor-Dennis.

Peddot bröt ihop totalt och satt ensam ensam i sovrummet och grinade som ett barn i en timma!!!!!😂

Och det är faktiskt fakta, skämtar inte.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-28 kl. 01:29.
Medlem
Men jag gillar verkligen Madde hon är en bra tjej och hon behövs i huset. Hon och Adrian är väldigt lika och lyssnar in andras känslor väldigt väl.
Medlem
Citat:
Är jag ett Nardos fan?
Fan kom igen alllan, du kan bättre.

fan ber om ursäkt trodde det var lujjv som skrev dit inlägg men du tycker altså det var simons fel?
2021-03-28, 01:27
Medlem
Donnabella666s avatar
Kollade lite ikväll faktiskt när det kom in en ny.
Och jag är heligt jävla fötbannad !
70% går och lägger sig halv elva och dom VET att det är Dennis 30 års dag. Snacka om att vilja visa att du är inte välkommen här !
Det är ett sådant jävla mobbar beteende så det finns inte.
Det var hemskt att se.
Och hoppas BB tar upp det och att folk imorgon står för vad dom sagt !!!
Plus att förhoppningsvis folk här såg vad som sades och vika som sa vad för jag slog på vid 23.30...

Fy fan säger jag bara !
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colliflower
Ja det kan man nog tycka. Möjligtvis om hon tog upp det med honom och sa att hon är jättekär. Det har hon väl inte gjort? Han kan ju inte bara ta upp det och säga att han antar att hon är väldigt kär? Och att det är bättre att de inte delar säng. Jag har kanske missat något samtalsämne de haft men nu känns det som att deras relation mest är att hon svansar runt honom och fnittrar. Eller lägger handen på honom.

Jo han vet om det.

Det togs upp när de satt i köket.

Då sa några att Madde är intresserad av dig Adrian osv osv. Han flinade bara och lev lite röd.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Fan Moscow, det är jävligt likt. Vi måste kunna luska mer om denna Deniz.

Deniz är en stor utmanare till officeren. Det är min spontana tanke när vi surrar i mässen. En malaj försökte äntra mässen när vi satt och tjôtade som bäst, men nyförvärvet Polle kastade ut fanskapet och sparkade vederbörande i röva. Bra start för Polle, på min ära!
Snart kastar den nye handsken och vill få till en duell med vår man i huset. Officeren måste ha mycket kött på benen innan han utkämpar envig med den nye.
Vår man har såklart koll på läget, men behöver lite mer info om den kommande fienden, för att prestera optimalt. Kanske går den bländande via Jackie eller den tjej som kommer den nye närmast. Detta för att få ett bättre underlag om den nyes svageter. Vår gentleman står inför sin största utmaning hitintills.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Haha så ikvälll har du hatat, älskat, varit glad, varit ledsen, pilskt och asexuell. Helvete vad jag missat ikväll

Gölle du! Jag hade gärna hängt med er ikväll. Ja, klockan är ju egentligen bara barnet i ett bb-hus. Sjukt tråkigt att de ska sova. Är nya killen något för den heliga eller fulla modern?
Hahah exakt så. Med ungefär en minuts mellanrum. Har mest varit arg faktiskt.

Det känns som att det var skitlängesedan en fest varade längre än klockan 01? Never forget när Pedram och Tess-gate utspelade sig klockan 03 liksom. Men nu däckar alla strax efter midnatt. Så JÄVLA tråkigt.
Hahah tänkte först att nya killen var någonting för både heliga och oheliga (dvs fulla) modern pga LÅNG och mörk och småskäggig, men visade sig att han är jävligt oskön (sitt smeknamn "Dompa Löööv" till trots), så musslan slöt sig. Den öppnade sig lite när jag tyckte synd om honom för att de diskuterade hans stånd/icke-stånd i en halv evighet istället för att ge honom det 30-årsfirande han förtjänar, men inte tillräckligt mycket för att han skulle få plats där.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in