2021-03-27, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha kan tyvärr inte skylla på PMS längre, nu är det bara min personlighet i kombination med att folk i min närhet beter sig som kukhuvuden och människorna i BB provocerar mig. Men visst känns det lite spänt? Tycker de haft skön stämning senaste veckorna, men nu känns det lite stelt faktiskt. Kanske blir så med två nya på kort tid som spräcker deras bubbla.

Folk kan dra. Då är det tur att du har ditt BÖBBEL!! men ja så är det nog.... och även Alexander förra veckan. Det har ju börjat gå en tid. Plus att det blev så grabbig stämning där ett tag Och Tanjas stopp på alkohol.
Avslutad
Har röstat på Katti, hon måste vara kvar till skräckveckan åtminstone.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Muahahaha,
Moder Baby vilka go vibbar jag får nu.
I'll come and get you
Please, vad kan hon som inte jag kan, menar du? Åk till mig istället, Crazy Frog.

Nu får de fan börja festa och "fucka ur".
Senast redigerad av Ofcoursemyhorse 2021-03-27 kl. 20:25.
2021-03-27, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Muahahaha,
Moder Baby vilka go vibbar jag får nu.
I'll come and get you
JAHA vad är det du uppskattar nu då?
Mår du bra, grodjävel? Du har varit ovanligt kärleksfull mot mig idag och det kan inte vara ett gott tecken.

Citat:
Ursprungligen postat av icon
Var rejält stelt när Jaqi kom in också så jo stämningen är annorlunda nu mot tidigare.
Men VISST ÄR DET?! Det är inte bara jag som är full och hittar på alltså. Undrar vad det beror på? Om det beror på personligheterna som kommer in, bara ATT det kommer in så många eller att det börjar bli spänt pga blir varse om att det är en tävling som närmar sig sitt slut för varje dag som går?
2021-03-27, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Har röstat kvar Katti, hon måste vara kvar till skräckveckan åtminstone.

JAAA!!
2021-03-27, 20:25
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja fast jag kan lova att hade inte Peddo och Judith varit på henne så hade hon inte fått begränsningar. Simon däckar ju varje festkväll tidigt. Emelie sa idag att hon har minnesluckor från nästan varje fest dom har där inne.

Vad har Tanja gjort på fyllan som dom andra inte gjort som gör att hon ska få begränsningar?

Ungefär som att fråga vad en tjej haft för kläder på sig vid en våldtäkt.

Jag tycker det är sjukt att Tanja får straff för att andra häger sig på henne när hon däckat /är för full. Hur kan det vara så att Peddo och Judith får dricka ikväll. Det äcklar mig.

Det är helt förenligt med den svenska modellen där offren "straffas" och förövarna kan rulla vidare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Är Katti kvar efter måndag så är det illa. Det är dags att lämna.

+1, kanske därför de inte vågar släppa loss på riktigt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Please, vad kan hon som inte jag kan, menar du? Åk till mig istället, Crazy Frog.

Nu får de kan börja festa och "fucka ur".
Förminskar du mina vibbar? FÖRMINSKA INTE MINA VIBBAR för jag är fucking PROUD över mina vibbar!!!!!!!!!!

Jag fuckar för fan ur mer på en flaska böbböl i min ensamhet än de gör i huset.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Haha asså vilken clown det är som kommit in.

"Kungen frågar och kungen får". För du kom precis in din jävla tönt.

Han är en KUNG bland dem mesar
Medlem
Mouchinos avatar
Om den nya tjommen lämnar frivilligt så kanske inte nån av de andra behöver lämna på Måndag?
2021-03-27, 20:26
Medlem
xrlpyts avatar
Nardos ser asförbannad ut, jag undrar om hon i hemlighet är sur över att förlora Adrian från sin säng. Och allt är den nya killens fel så nu kommer hon hata honom..?
2021-03-27, 20:26
Medlem
Hur lång tid tills Jackie/Jaqi/Tjacki får alkoholförbud eller enhetsbegränsning?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in