2021-03-27, 20:19
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
HALLÅ BB jag har nästan druckit upp en flaska bubbel och det har hänt exakt ingenting på den tiden

D DAGS NU skicka in sprit

dra igång pissa i poolen

sätt munkavle på Nardos

tejpa upp Emelies käft så hon ler som Jokern (så trött på att se hennes suransikte)

alkoholhetsa Tanja

dra ner brallan på Simon

kasta en konservburk i huvudet på Adrian

NU KÖR VI BÄJBY SPELET E IGAAANG

Muahahaha,
Moder Baby vilka go vibbar jag får nu.
I'll come and get you
2021-03-27, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag hade definitivt gjort succé om man gillar gamla BB. Är dock rädd för att jag hade blivit autonominerad varje vecka för mitt beteende.

Vi söker!
Jag kollade aldrig på BB förut så vet inte alls vad du refererar till Flashback hade hatat mig tror jag. Men det spelar ingen roll för hur mycket Flashback hatar mig kommer jag alltid hata mig själv mer<33333

DEAL
Medlem
Shit vad Nardos ser lack ut 🤣🤣 hoppas AD flyttar ut från sängen så vi får se henne totally lose it. Kan inte nya killen få sova med Joel 🙏🙏 är det för mycket att begära?
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha kan tyvärr inte skylla på PMS längre, nu är det bara min personlighet i kombination med att folk i min närhet beter sig som kukhuvuden och människorna i BB provocerar mig. Men visst känns det lite spänt? Tycker de haft skön stämning senaste veckorna, men nu känns det lite stelt faktiskt. Kanske blir så med två nya på kort tid som spräcker deras bubbla.
Var rejält stelt när Jaqi kom in också så jo stämningen är annorlunda nu mot tidigare.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Långeman klagar REDAN på för lite alkohol, ingen musik och att han kommer flippa om det inte är öppen bar ikväll 🤣 Lycka till! Han kommer dra ut redan ikväll !
Hahaha, han är ärlig när han säger att han inte vet vilket program han gått med i

Han kommer 100% lämna. Han borde ha varit med i en säsong där inte TV4 håller i det.
2021-03-27, 20:21
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Måste man göra något test hos psykolog för att få vara med i BB? Funderade precis på det. Där hade jag kunnat kugga rejält...

"Hur hanterar du konflikter?"
"Har någon gjort mig något ont plattar jag till ansiktet på vederbörande och tänder eld på personens värdesaker."
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Absolut. Hon dricker för mycket men samtidigt är hon myndig och måste ta det beslutet själv. Det är de som ofredar henne som ska straffas.

Självklart, tyckte någon skrev att det var för att hon inte kan ta hand om sig själv. Det praktiska, klä av sig och såna grejer men då skulle de väl sagt det för längesen, varför just ikväll? Det är ju BB och hon har väl inte gått över några gränser. Vet ju att det andra också hela tiden varit på tapeten och jag har sagt det, är det någon gång som Pedram och Judith ska utöva självbehärskning så är det just när Tanja är berusad eftersom hon är i ett utsatt läge. Det är enligt lag t.om straffbart att gå emot det. Därför skulle BB belagt dessa två med alkoholförbud... för jävligt och återigen visar Tv4 produktionen på oerhört dåligt omdöme.
Senast redigerad av Mouchino 2021-03-27 kl. 20:23.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Madde måste ut! Rösta på Steph eller Katti. Adrian kommer klara sig ändå!

+1

Tror det kommer vara mellan Katti o Madde och det måste vara Katti som blir kvar!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Shit vad Nardos ser lack ut 🤣🤣 hoppas AD flyttar ut från sängen så vi får se henne totally lose it. Kan inte nya killen få sova med Joel 🙏🙏 är det för mycket att begära?

Emelie sover väl med Joel?🤔
2021-03-27, 20:22
Medlem
asså sånna här dricklekar ska man ju egentligen köra med sprit , med bärs är bara löjligt lol
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Varför är Nardos så konstig ikväll..Kan hon inte bjuda till lite för den nye? Hon ser ut som att hon hatar honom men man kan ju försöka vara lite trevlig ändå.
För hon hade just en deep talk med Emelie om att få para ihop Madde med AD och låta de sova tillsammans, nardos var givetvis totalt emot förslaget som om hon är hans flickvän eller mamma.
Medlem
__Alez__s avatar
Är Katti kvar efter måndag så är det illa. Det är dags att lämna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in