Flashback bygger pepparkakshus!
2021-03-25, 20:24
Medlem
Tystnaden kring Patriks tillstånd blir allt tyngre.
Citera
2021-03-25, 20:26
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ville815
Tystnaden kring Patriks tillstånd blir allt tyngre.

Ja, månne han inte gjort en "Adam" När uppdaterade han sin insta senast ?
Citera
2021-03-25, 23:28
Medlem
Läser man Aftonbladets artiklar om honom (ingen ny senaste veckan), så ser man vilken osympatisk person han är.
https://www.aftonbladet.se/tagg/patrik-sjoberg

Det vore för övrigt kul om Stefan Holms son Melwin kunde hoppa 243 cm, gärna som tonåring. :-)
Edit: Eller ännu hellre 246 cm. :-)
Senast redigerad av beitos 2021-03-25 kl. 23:45.
Citera
2021-03-26, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sk0gen
Varför utmålas den här Viljo som pedofil var han inte mer av en kåt bög? Han verkar ju kunnat böga med Patrik även fast Patrik var en vuxen man ?

Du får läsa på lite.
Citera
2021-03-26, 11:51
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkwind
Jag hade velat skriva i tråden som stängts. Varför låsa den? Den handlar om Patriks mående ,beteende. Denna handlar bara om hans sportkarriär som jag inte följt alls. Helt ointressant för mej. När jag läser hur han förändrats och blivit aggressiv på allt o alla, så känner jag igen det. När man börjar bli gammal gör man upp med alla oförrätter man utstått i livet. Gör upp med sina demoner. Vill slå alla på käften. När man är inne i det mår man skit psykiskt. Jag tror han är intagen för psykisk ohälsa. Tror inte på lunginflammation. Det finn medicin mot det. Tippar att han är självmordsbenägen.
Möjligt att han är inlagd för psyket nånstans, håller med. Kanske nån ECT historia som Blondinbella. Kan ju isf, bli ett nytt upplägg för en bok, långa insändare och ett besök i soffan hos Malou. Rätt steg i karriären som offer.
Citera
2021-03-26, 14:11
Medlem
Fortsatt tvärtyst. Finns det ingenting som någon med vetskap om hans tillstånd kan berätta?

Jag förstår att det är känsligt.
Citera
2021-03-26, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ville815
Fortsatt tvärtyst. Finns det ingenting som någon med vetskap om hans tillstånd kan berätta?

Jag förstår att det är känsligt.
Naturligtvis är situationen mycket allvarlig. Märkligt att det kom ut att han blivit inlagd.
Citera
2021-03-26, 16:56
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalvatorMundi
Naturligtvis är situationen mycket allvarlig. Märkligt att det kom ut att han blivit inlagd.
Många år av dopingpreparat och droger börjar ta ut sin rätt. Två flaskor vin om dagen är inget som dödar för då hade jag varit död för länge sen. Börjar likna Frank Andersson men jag hoppas jag har fel.
Citera
2021-03-26, 16:58
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beitos
Läser man Aftonbladets artiklar om honom (ingen ny senaste veckan), så ser man vilken osympatisk person han är.
https://www.aftonbladet.se/tagg/patrik-sjoberg

Det vore för övrigt kul om Stefan Holms son Melwin kunde hoppa 243 cm, gärna som tonåring. :-)
Edit: Eller ännu hellre 246 cm. :-)

Idiot!
Sjöberg är en hjälte
Citera
2021-03-26, 18:26
Medlem
Zaedrewss avatar
Ingen fara!

Citat:
Förra veckan kom uppgifter om att Patrik Sjöberg var allvarligt sjuk och vårdades på sjukhus för lunginflammation.

Nu berättar träningsprofilen Roddy Benjaminsson att det går åt rätt håll.

– Han är på bättringsvägen, säger han till Sportbladet.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/41enzR/vannen-om-sjoberg-han-ar-pa-battringsvagen
Citera
2021-03-26, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ingen fara!

Tack för uppdateringen. Jag delar dock inte din optimism.

Ur artikeln:

Nu säger Roddy Benjaminsson till Sportbladet att det ser ljusare ut.
– Ja, han är på bättringsvägen. Jag har inte pratat med honom, men han mår bättre.
Vet du om har fått komma hem från sjukhuset?
– Jag får inte nämna något mer utan jag får lämna det där.
Sportbladet har även varit i kontakt med Patrik Sjöbergs brorsdotter Johanna Sjöberg för att höra hur det står till.
– Vi är nära familj, men jag har ingen kommentar. Jag väljer att inte uttala mig i nuläget.

Min instinkt säger att det här är 50/50.
Senast redigerad av Ville815 2021-03-26 kl. 18:44.
Citera
2021-03-26, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ingen fara!

Något säger att det verkligen var riktigt illla, nu är det litet bättre, att han med hyfsat stor säkerhet kommer klara sig, men att han fortfarande är rejält sjuk. Han har inte uppdaterat sin instagram sedan 7 mars, något han normalt gör ofta, hans vän har inte pratat med honom fast han mår bättre, och hans brorsdotter uttalar sig väldigt kort, ett uttalande som inte avslöjar något om hans tillstånd. Dessa tre faktorer talar inte för att han mår toppen. Det tycks i vart fall gå åt rätt håll om inte rubrikerna är totalt missvisande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in