2021-03-27, 15:44
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
Inlägg av uncommon-name från den 27/2 -20:

I inlägget av uncommon-name kan vi läsa att man i Lenas ryggsäck hittade en karta med
Mirtazapin, en karta med Imovane samt även Oxycodone, vilket är ett starkt smärtstillande
läkemedel i gruppen opioider. Som hon mest troligt fick utskrivet på grund av frakturerna, vilket
inte är något konstigt med det, utan en högst normal smärtbehandling under en begränsad tid.

Varför är det så enormt viktigt att förneka i sten och blunda för att Lena var insatt på
olika läkemedel? Varför skulle det vara så negativt?

Det ställer väl inte Lena i dålig dager att hon hade en diagnos samt var insatt på olika
läkemedel för att må bättre, sova bättre samt att ha mindre smärtor efter benbrottet.
Samt inhalator Bricanyl för sin astma.

Att som du Remark felaktigt skriva att: "ingen medicin bortsett från en kort period vid
benbrott med Alvedon och smärtstillande."

Dessutom förneka att hon hade en diagnos? Den alltid så kunniga och kloka
postaren Reviews visar i inlägget längst ner att Lena fick en diagnos 2017.

Där har du nog rejält fel: "led aldrig av utmattningsdepression varför hon inte heller tog ngn medicin".

Som jag tidigare skrivit; kartor med Mirtazapin, Imovane samt Oxycodone hittades i Lenas
ryggsäck, så det är väl ganska klart att hon tog sina mediciner.

Reviews har i sina inlägg visat på att Lena 2017 fick sin diagnos utmattning /
utmattningsdepression. Och att hon hade det väldigt kämpigt och jobbigt sista året.

Jag har också följt tråden från allra första början och minns en hel del trots att tråden är
oändligt lång.

Men numera har det har stundtals blivit en sådan hätsk stämning i tråden, så man drar sig och
känner obehag inför att göra några inlägg. Och då är det bättre - att för sitt eget bästa - att
helt och hållet avstå. Att följa det hela på avstånd.

Tack för ett bra och tänkvärt inlägg!

Citera
2021-03-27, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Här är inlägget som vi pratade om:

Kanske finns det mer om just det här som han skrivit. Jag har för mig att han skrev att någon väntade.

Men oasvett så känner jag att det fanns mycket trovärdighet och det även i hans historik.

Vissa saker kan såsom blodet i Lenas lägenhet vara andras blod. T ex nämnde han ju att det kunde vara från barnen. Isf har väl allt sådant lämnats till slasken?

"... Man vet till 100%. säkerhet... någon på framsidan av Lenas hus..." (MV)

Sen den upprörda mansrösten en granne hörde...

Nu tänker jag prova att köra på den linjen tills annat framkommer som motsäger detta.
Citera
2021-03-27, 15:54
Medlem
develis avatar
Citat:
inte
På inget sätt känner jag mig färdig i min bild av vem HD är. Hon är en gåta.
Nu blev det lååångt.

Nja, eftersom hon uppvisar så starkt beskydd ang SD så är jag inte av samma åsikt.
Hon är med andra ord rätt aktiv i att ta hans parti och då menar jag inte enbart den reaktion som anhöriga mycket ofta uppvisar relaterat till försvar eller chock.

Vet inte hur ofta sådana börjar plantera alternativa gärningspersoner och köra under falsk flagg tex men det känns ju något övermaga att snabbt vilja peka ut en annan person med namn.
Förutom storstäd och diskussioner om blodspår
Citat:
Om jag fattade det rätt så var JS på väg ur sitt äktenskap på ett mentalt plan redan innan han träffade HD? Jag ska låta det vara osagt, men det var något jag tyckte att han sa iaf.
Det skulle jag också kanske säga. Det låter bättre.
Citat:
Men oavsett, så kan jag tänka mig att HD när hon börjar "vakna" till liv, är trött på SDs svek och även om hon dribblat med sig själv om han är något att lita på eller inte, så vet hon att han inte är det. Där är hennes dröm om kärnfamiljen en slags skyddspåse som hon trär över huvudet när det blir för jobbigt. Och så är hon fast i SD, fast hon verkar behöva söka sig från honom. Kanske är S*illen den språngbrädan som du säger.
Antingen är han en språngbräda, för det är han oavsett, eller så är han en pjäs i ett spel.
Citat:
Det finns ett osunt beteende här, att hon verkar å ena sidan behöva ta ett steg bort, men ändå ha kvar. För mig är det bundenheten. Hon vill tillbaka och hon vill lita på. För det krävs det att SD visar att han är den personen som hon önskar. Men hon vet i hjärtat att han är opålitlig. Därför hamnar hon i amma sits som Lena, som vill bort, men klarar inte av att ta in någon annan i sitt hjärta. Pga det sjukliga bandet.
Jag har aldrig sett bindningen till SD som annat än patologisk, däremot på andra premisser än dig.
Hon vill inget annat än tillbaka till SD.
Citat:
Jag tycker att HD är ärlig till S*illen och talar om att hon har kvar känslor för SD.
Ja, så vill hon att JS ska se det. Men faktum är att hon både äter kakan och har den kvar och hon ljuger likaväl för JS.
Hon missbrukar honom då hon parallellt skriver sina kärleksförklaringar till SD.
Och come on - vi snackar ett halvår med dubbelspel där han likt LW ska hålla sig i skuggan som icke sexpartner.
Hon är skild och han lyder hennes direktiv.
Ett av de löjligaste är att inte såra SD, smyga omkring på Ikea i april och drömma om stulna kyssar.
Citat:
Nu tänker jag att det är skillnad på den otrohetsaffär som SD och LW har, mot den som HD och S*illen har.
Ja, den är längre.
Märkligt nog tyckte HD det var praktiskt en längre tid, innan hon spottar i nävarna och ber sin väninna ringa hotellet i Stockholm.
Citat:
SD är otrogen mot HD under många år, också när HD är sjuk och behöver SD som mest. Han avslutar inte trots fagar löften och en mycket ledsen HD
.
Hon har ju inga problem med det?
Hon står i tacksamhetsskuld över hans omhändertagande som även inkluderar en enda röra av allt fr infanticide, aktiv dödshjälp, familicide.

Att vi sen tycker han är bedrövlig är en annan femma.
Citat:
HD är otrogen mot en person som jag uppfattar som att hon blivit djupt besviken på, och att hon på något sätt börjar slita sig loss mentalt. Hon pratar med vänner och hon slits mellan önskan och realitet. Men stoppar huvudet i sanden alltför mycket.
Det är hon. Därav mina funderingar kring hämnd.
Citat:
För mig är det inte samma typ av otrohet. SDs är väldigt mycket mer klandervärd i mina ögon. SD har förbrukat sitt kapital enligt mig. HD är nog lite inne på det men väljer att kisa med ögonen.
Hon tar inte hänsyn till JS partner öht och varför skulle otrohet graderas mer än att hon de facto ÄR otrogen?
HD är otrogen Light?

JG tar det hela på nivå absurdum som passus.
Citat:
Håller helt med att det är sjukt att hon lägger ansvaret på Lena. Det är ju lika med Lena. Riktigt konstigt.

Lena säger ju också att HD inte ska skylla på henne för att dras äktenskap är dåligt. Lite sant är det u, men samtidigt blundar Lena för att hon faktiskt också är en del i det hela. Även om jag nu tror att SD skulle vara otrogen oavsett.
Det är nog en extrem reaktion på ett extremt projicerande av skuld.
LW var trots allt singel om man jämför JS. Då torde ju SD varit mer korrekt än HD?
Just kidding...

Klart LW är delaktig.
Men det är i sig intressant om man sätter in HDs ord i perspektivet. För hon har som sagt nåt weird resonemang om att hon vetat om relationen länge men tyckt det var typ praktiskt att han hade LW.
Det finns nåt mer i det hela bak i tiden som jag inte blir klok på.
Citat:
Lena vill hämnas, ja inte bara på SD. Det är lika märkligt det. Att hämnden hamnar på HD alltså.

Det är väl här jag tror att SD har mer än ett finger med i spelet. Det är han som startar och underhåller kriget. Lägger ved på brasan allteftersom.
Det är inte så värst märkligt, en catfight om samma skithög.
Att han eldar i brasan är en klassiker för att skydda sin egen röv och framstå mer oskyldig inför HD.
Det som dock är intressant på slutet är att jag inte tror det handlar om direkt hämnd fr LW på slutet utan mer in your face och fuck off.
Hon har dels gått och väntat förgäves på SD och hon har fått förpassa sig ut i periferin på HDs direktiv till nån roll hon inte vill ha.
För att hon då vill ha SD. För att det ska upprätthållas fasader. Han är givetvis med och styr upp.
Citat:
Men hur skulle det bli om HD berättade för SD om att hon tagit klivet?
Inte ens Lena gjorde det. Vi har sett hur det går när SD får veta.
Tror jag inte ett smack på. Överlevde hon skilsmässa så överlever hon resten.

Jag tror att han är så svartvit i sitt tänk att om HD kunde ha en relation med JS så är det plus minus noll.
Så vore även hennes tjat över, hon är inte bättre själv i sin förtroendebrist.
Det är därför jag tror att HD mörkar, hon bjuder honom inte på den delen. Hon får en hållhake på honom.

De båda diskuterar hela tiden om att få vara på grönbete en tid och sen stråla samman.
Citat:
Och HD är nog osäker på vad hon vill. Och om S*illen är den rätta.
Där är hon aldrig. Det är SD som gäller likt matadorerna skriker om tjuren Ferdinand.
Excellente, Magnifico, Espléndido.
Bravo.
Det är honom jag vill ha...
Citat:
Vet inte hur hon framställer sig, men visst är det oärligt spel hon kör med, även om orsaken till det är begriplig för mig. Jag tror att hon är förvirrad, men inte rädd för SD. Kanske inte fysiskt men psykiskt? Eller så vill hon inte förlora SD? Dvs ha honom kvar om S*illen inte funkar? Ja, jag vet inte.
..
Inte i min version om sluga kvinnfolk. De där som det finns risk är anstiftare.
Via det hon gör och säger så fortsätter jag rynka på näsan åt damen i fråga.
Citat:
Ja, absolut en farlig kombination; HD och SD. Att hon trivaliserar och mörkar är rent av läskigt.
Hon är både passivt offer och inte.
Det är hon som tar steget till att han ska "skärpa sig" och komma med på resan, att han ska "skärpa sig" för att relationen ska funka. Hon är strateg också. Använder alla de knep hon kan.
Det är det här som gör att jag inte gillar det jag ser hos henne.
Citat:
Det är kanske så det är, att hon är både offer (på vissa sätt och i vissa frågor) och inte offer. Kanske är det det som gör det så svårt. Var går gränsen liksom?
Så kan det vara. Hon har sina egna tillkortakommanden, hon har psykisk ohälsa och att han är ett freak ser väl vem som helst.
Det kan springa ur en typ av medberoende men som jag säger byter hon skepnad över tid och allt kan inte skyllas SD allena.
Hon kan allt hon också, frågan är vad.
Citat:
Jag tror att jag redan förklarat min tro här. Jag tror nog att HD faktiskt är förälskad i S*illen. Knske det finns en dubbel botten också. Att hon känner att hon gör samma sak som SD, dvs en känsla av att rätt åt dig (SD). Hämnd alltså. Men hon mörkar, så meningen är inte att göra S svartsjuk på det sättet, det tror jag inte.
JS kväver henne. Det är typ tack för kaffet och de ord hon levererar i förhör.
Trots att hon lockat honom som den värsta femme fatale med sitt sexsnack.
Hon är en teaser och hon dumpar honom.
Eller så kör hon dubbelt, Who knows?
Så sent som 17 december säger JS att de är intima. Hon pratar väl om avslut på sommaren tror jag.

Edit. Om faran ang att hon kunde avrättas.
Nu ligger ju allt på bordet och det verkar väl rulla på för paret.
Hon ville ändå byta prost och datum så skilsmässa passar väl bra med hennes vision om återförening i USA.
Senast redigerad av develi 2021-03-27 kl. 16:19.
Citera
2021-03-27, 16:05
Medlem
Det är ibland läge att vara lite kritisk till den tekniska utredningen.

Jag hittade det PM angående att att SD varit hemma hos någon 2018-10-07 och evtl via den personens Comhem sökt i LW:s Google och Geocaching. Vi diskuterare det för nån vecka sen men det ligger i akt 17 Göta hovrätt.

https://www.bildtagg.se/bild/mybywl8z5pql2g6xn4a2i8a

Forensikern kan inte reda ut om den IP-adressen använts då eller ej. Och Comhem har ingen aning. Det har gått för lång tid.

Den här mänskan som haft SD i sitt hem 7/10 lär vara någon av hans vänner som ska med på konserten i Sthlm den kvällen?

Vilken tid var SD i den bostaden kan man kanske ha frågat?

Tiderna för inloggningarna Google finns ju. Fm/lunch.

Så utredaren får inte ordning på om mänskan med Comhem någonsin använt den IPv6 som loggats vid LW Google 7/10.

Nu till det som gör mig lite mörkrädd. Man ber alltså UPPGIFTSLÄMNAREN verifiera den IPv4 som routern enligt uppgift nu har. Nu kan det ha blivit rätt men av flera skäl hade det varit bra om polisens forensiker fått bekräfta detta. Saknas underlag för att dubbelkolla tyvärr om det blev rätt eller ej.
Vem var SD hemma hos och när var detta på dagen?

Men det saknas inte varianter att kolla om routern använde den IP-adress 2018-10-07 om de varit lite kreativa.

Sen vidare då så ser jag detta. Också från akt 17 Göta hovrätt.

https://www.bildtagg.se/bild/hmqwqtus2m0v9u9bca36u6gm

Ännu en gång är man inne på 05:23 onemejl inlogg. Nu att man kollat att den extramobil som hon haft i köket minsann inte använts till att logga in på Onemejl.

Men det PM är daterat 2020-05-27 och det är två år efter att de gaft möjlighet att kolla vad som faktiskt hänt i hennes dator. Istället fortsätter man nu i hovrätten att lägga fram att det ANTINGEN skett via synkroniserad enhet/mobil eller m h a datorn som står i köket. Istället för att med några enkla medel ta reda på om denna dator/operativsystem/webbläsare varit aktiv runt kl. 05:23 2018-05-15.
Åklagarna är inne på i överklagan i ett långt stycke hur SD är en av få som kan haft tillgång till hennes inlogg och IT-forensikern har skrivit ett särskilt PM till överklagan angående LW:s lösenord.
Men bevisa att någon varit i köket/datorn verkar man dra sig för. Varför?

Edit: länkat till PM nr två där.
Senast redigerad av Avel 2021-03-27 kl. 16:14.
Citera
2021-03-27, 16:27
Medlem
Citat:
Här är inlägget som vi pratade om:

Kanske finns det mer om just det här som han skrivit. Jag har för mig att han skrev att någon väntade.

Men oasvett så känner jag att det fanns mycket trovärdighet och det även i hans historik.

Vissa saker kan såsom blodet i Lenas lägenhet vara andras blod. T ex nämnde han ju att det kunde vara från barnen. Isf har väl allt sådant lämnats till slasken?

Har för mig att det fanns typ av (fot)spår? utanför Lena
Citera
2021-03-27, 16:27
Medlem
Citat:
Det är väl så att jag bara plockade ur lite som jag snappade upp på vägen.
Sammanhang vet jag inte om det finns, utan måste rota isf. Men det är väl osannolikt att just dessa två händelser har med varandra att göra, det är ju ett år emellan. Det kanske handlar mer om att SD fattar att Lena berättar...och det förstår han kanske eftersom att Lena var där då? Som sagt, jag plockade bara ut lite på vägen.

Det är så att jag läser med helt andra ögon idag och ser det läskigt hotfulla i SDs beteende mot K*ristin /direkt) och Lena (indirekt).

Vem gör så ens?

Han vet om nyfödd och om deras vänskap.
Varför ens kontakta henne?

jag får en känsla av att han vill visa att han vet, han ser, han har koll på Lena OH henne. Hon ska bara veta det.

Och sedan "må solen skina på dig".

Jag kan knappt sätta fingret på det själv, vad det är som känns så läskigt.

Vissa udda beteenden är svåra att sätta fingret på för de är så främmande för en själv tänker jag.
Om det är något utredningen lyckats lyfta fram är det väl hans hyfsat udda beteende i relationer. Men sen ska man få honom dömd för mord också och konstigare människor än SD har gått fria från mord tyvärr.

Han KAN INTE låta bli att vara inne och, lånar hans eget uttryck, ”pilla” överallt.
Senast redigerad av Avel 2021-03-27 kl. 16:48.
Citera
2021-03-27, 17:04
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Vissa udda beteenden är svåra att sätta fingret på för de är så främmande för en själv tänker jag..
Det handlar nog om att backa från canvasduken och inte engagera sig emotionellt för en mer subjektiv bedömning.
Douglas har några bevingade ord om profilering eftersom beteende reflekterar förövarens personlighet.

Kontrollfreaket visar väl makt och ett sublimt hot.
Invävt i smickrande ord, ihop med fingervisningar om att han har full koll, tittar på bilder och så, att han vet att LW öppnar sig för henne.
Jag vet vart din postlåda bor.

Påminner om hans dubbla budskap kring TB som notknapparen nämnde, både lismande men med fingervisningar om full koll och ett (falskt) tack för att du är HDs vän.
Pillar överallt, ögon i nacken.

"To understand the "artist," you must study his "art."
The crime must be evaluated in its totality. There is no substitute for experience, and if you want to understand the criminal mind, you must go directly to the source and learn to decipher what he tells you.
And, above all: Why + How = Who.
John E. Douglas, FBI
Citera
2021-03-27, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonhuvud007
Här bör du kunna visa något som styrker det du påstår. Jag håller med dig till viss del, men hittas en kropp 160 m från brottsplatsen har publiceringen marginellt värde.
Jag utgår från FUP samt det som Peter Springare uppger i sin bok. Det är ett grymt stort pussel, men jag kan inte se att det bottnar i att Springare eller Rydén bär skuld i utredningen.
Om du läser igenom de citerade stycken i boken, som jag lagt in, så kommer det bli uppenbart för dig också.
Egentligen så bör hela boken läsas, då det kommer fram otroligt mycket av det som inte fungerar inom polisen. Korruption, maktspel, rövslickeri.
Senast redigerad av Litenensam 2021-03-27 kl. 17:35.
Citera
2021-03-27, 17:05
Medlem
Hade SD för vana att signera remsor med ”HTDsson” redan i dec 2015?

https://www.bildtagg.se/bild/j4bc6nvz782xkj2yl3q7gmv

Hur förkortade han när han och HD burkade runt tillsammans om platsbrist på remsa? TD? TDsson?

Eller har det nåt med det där ”halva” teamet som också dryftats i tråden?

Fick en tanke om att LW skrivit dit H på remsan på pin tji, efter att ha plockat ner den,som han fick som en markering oavsett ny remsa i trädet eller ej.

Försöker med detta långskott fortsatt försöka förstå om den här bilden var ”laddad” på nåt sätt.

Annars är jag nog på linjen att han smugit dit och börjat tjafsa och liggremsan var bara en del i deras sätt att ”dela vardagen” som han kallar det.

Sitter nån på en riktigt bra kopia på fupen så får man gärna kolla de två skärmdumpar LW tagit på chatt som är mellan sonen kakan/sonen tränar och loggremsan för att försöka utläsa anledningen till att hon tog dem.
Citera
2021-03-27, 17:18
Medlem
Citat:
Det är ibland läge att vara lite kritisk till den tekniska utredningen.

Jag hittade det PM angående att att SD varit hemma hos någon 2018-10-07 och evtl via den personens Comhem sökt i LW:s Google och Geocaching. Vi diskuterare det för nån vecka sen men det ligger i akt 17 Göta hovrätt.

https://www.bildtagg.se/bild/mybywl8z5pql2g6xn4a2i8a

Forensikern kan inte reda ut om den IP-adressen använts då eller ej. Och Comhem har ingen aning. Det har gått för lång tid.

Den här mänskan som haft SD i sitt hem 7/10 lär vara någon av hans vänner som ska med på konserten i Sthlm den kvällen?

Vilken tid var SD i den bostaden kan man kanske ha frågat?

Tiderna för inloggningarna Google finns ju. Fm/lunch.

Så utredaren får inte ordning på om mänskan med Comhem någonsin använt den IPv6 som loggats vid LW Google 7/10.

Nu till det som gör mig lite mörkrädd. Man ber alltså UPPGIFTSLÄMNAREN verifiera den IPv4 som routern enligt uppgift nu har. Nu kan det ha blivit rätt men av flera skäl hade det varit bra om polisens forensiker fått bekräfta detta. Saknas underlag för att dubbelkolla tyvärr om det blev rätt eller ej.
Vem var SD hemma hos och när var detta på dagen?

Men det saknas inte varianter att kolla om routern använde den IP-adress 2018-10-07 om de varit lite kreativa.

Sen vidare då så ser jag detta. Också från akt 17 Göta hovrätt.

https://www.bildtagg.se/bild/hmqwqtus2m0v9u9bca36u6gm

Ännu en gång är man inne på 05:23 onemejl inlogg. Nu att man kollat att den extramobil som hon haft i köket minsann inte använts till att logga in på Onemejl.

Men det PM är daterat 2020-05-27 och det är två år efter att de gaft möjlighet att kolla vad som faktiskt hänt i hennes dator. Istället fortsätter man nu i hovrätten att lägga fram att det ANTINGEN skett via synkroniserad enhet/mobil eller m h a datorn som står i köket. Istället för att med några enkla medel ta reda på om denna dator/operativsystem/webbläsare varit aktiv runt kl. 05:23 2018-05-15.
Åklagarna är inne på i överklagan i ett långt stycke hur SD är en av få som kan haft tillgång till hennes inlogg och IT-forensikern har skrivit ett särskilt PM till överklagan angående LW:s lösenord.
Men bevisa att någon varit i köket/datorn verkar man dra sig för. Varför?

Edit: länkat till PM nr två där.
Det är i PM som många svar hittas.
Så urbota dumt skött, men så blir det när en blind leder en blind.
Ett medvetet val att inte sätta in allt för att säkra digitala spår.
Det är brottsligt att underlåta att anmäla brott.
Med tanke på vilka vänner SD och HD har i sitt nät, så förstår man att det leder till etiska dilemman.
Faktum kvarstår att det inte lagts 110%
Citera
2021-03-27, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Jag utgår feån FUP samt det som Peter Springare uppger i sin bok. Det är ett grymt stort pussel, men jag kan inte se att det bottnar i att Springare eller Rydén bär skuld i utredningen.
Om du läser igenom de coterade stycken i boken, som jag lagt in, så kommer det bli uppenbart för dig också.
Egentligen så bör hela boken läsas, då det kommer fram otroligt mycket av det som inte fungerar inom polisen. Korruption, maktspel, rövslickeri.
Nu svarar jag snällt och liksom andra sskrivit tidigare Vi ser PS bok som en partsinlaga.

Så kan vi släppa hans bok nu, det finns frågetecken där liksom i FUP.

Nu sa du att släppa hennes bild och identitet var en katastrof, att det oftast är det. Det var ett svepande påstående och jag undrar vad du har för grund för det förutom PS. Är ingen stor grej isig.
Citera
2021-03-27, 17:30
Medlem
Citat:
Hade SD för vana att signera remsor med ”HTDsson” redan i dec 2015?

https://www.bildtagg.se/bild/j4bc6nvz782xkj2yl3q7gmv

Hur förkortade han när han och HD burkade runt tillsammans om platsbrist på remsa? TD? TDsson?

Eller har det nåt med det där ”halva” teamet som också dryftats i tråden?

Fick en tanke om att LW skrivit dit H på remsan på pin tji, efter att ha plockat ner den,som han fick som en markering oavsett ny remsa i trädet eller ej.

Försöker med detta långskott fortsatt försöka förstå om den här bilden var ”laddad” på nåt sätt.

Annars är jag nog på linjen att han smugit dit och börjat tjafsa och liggremsan var bara en del i deras sätt att ”dela vardagen” som han kallar det.

Sitter nån på en riktigt bra kopia på fupen så får man gärna kolla de två skärmdumpar LW tagit på chatt som är mellan sonen kakan/sonen tränar och loggremsan för att försöka utläsa anledningen till att hon tog dem.

Två citat:

LW till HD
Att kalla S för HTD var jag som introducerade ja. dvs att kalla honom så i loggarna. Det började med "halva Team D*vidsson", reducerades till "Hr Team D*vidsson" och blev sedan HTD. Det gäller loggar från gemensamma turer och i den gruppchatt vi hade i Team Femfemma, där hette vi våra förkortningar. Varför börjar inte du kalla dig själv FTD om det nu är så självklart att man heter sina initialer?

LW och SD
2017-05-08 15:54 - L*na W*ssström: Både YD och tg använder det. Undrar om de är
medvetna om att det är jag som lanserat och befäst benämningen?
2017-05-08 15:54 - L*na W*ssström: <Media utelämnat>
2017-05-08 15:55 - L*na W*ssström: För det ÄR det
2017-05-08 15:55 -L*na W*ssström: Ingen jag började förekom inte förkortningen som namn på dig
2017-05-08 15:57 -L*na W*ssström: Skrev i böijan "halva Team Davidsson". Sedan Hr Team D*vidsson. Sedan HTD
2017-05-08 15:57 - L*na W*ssström: Sedan böijade flera
2017-05-08 15:58 - L*na W*ssström: Du skrev ibland "herrn i teamet"
2017-05-08 15:58 -St*fan D*vidsson: Hovpippare D*vidsson
2017-05-08 15:58 - L*na W*ssström: Senare har du också använt det
2017-05-08 15:58 - L*na W*ssström: Men det är mitt namn på dig de använder
2017-05-08 15:58 - L*na W*ssström: Ska jag påpeka det för dem?
2017-05-08 15:59 - L*na W*ssström: Vore kul
2017-05-08 15:59 - Lena Wessström: Skapat i kärlek
2017-05-08 15:59 - L*na W*ssström: Min kärlek
2017-05-08 15:59 - L*na W*ssström: Som de nu fmisätter odla. Fint av dem
2017-05-08 16: 16 - L*na W*ssström: Ingen annan kommentar?
2017-05-08 16: 16 - L*na W*ssström: Avvikande uppfattning?
2017-05-08 16: 16 - L*na W*ssström: Inte om det fyndiga i att påpeka. Det ska jag inte. Men att jag myntat det
Senast redigerad av piastrone 2021-03-27 kl. 17:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in