2021-03-27, 17:17
Medlem
Jag tänkte på en sak tidigare idag. Finns det någon tittargrupp som gillar Judith längre? Flashback hatar henne, invandrarna hatar henne, flatorna hatar henne, till och med pk eliten på Instagram hatar henne. Jag kan inte komma på en enda gruppen som backar henne. Snacka om att falla hårt efter att ha varit favoriten hos spelbolagen från start.
2021-03-27, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Kattis och Stephanie i rökrutan del 257 är ju jätteroligt att titta på..
Hellre det än statist madde, bara flamsande som en 15 årig fjortis, kattis o stephs tur kommer sen
2021-03-27, 17:18
Medlem
Chollens avatar
Det har diskuterats kring "mullvad" på big brother att någon är mullvad, alternativt någon ny är en mullvad.
Vad menar dem egentligen? Varit någon mullvad tidigare år? Vad gör de där? Vad finns det för info som de kan ha nytta av som mullvad? 🤣
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Tårtan var vit, va? Finns nämligen en vit marsipantårta som heter White Lady lol.
Såg aldrig tårtan utan hörde bara Emelie och Nardos diskutera det. Blev censur mitt i. Undrar om det blev panik i BB att avlägsna texten
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bozzebonuz
Vad hände med Flaschbacks makt? Nardos räddad?? Jag tänkte att hon inte var så populär härinne.. Och att alla kommentarer på b.l.a BBs Instagram är gjorda av ett antal av hennes hardcorefans, som i sin tur har 10 fejkkonton var. Vad gör man om dagarna om man ens har energi till att kommentera Varje inlägg samt Varje negativt inlägg om t.e.x Nardos 😳
Jag vill veta vad det är för folk,hur dem lever etc. En annan kan sitta å svära lite framför ett avsnitt. Sen är det bra. Kan väl ändå inte vara så att Nardos klarar sig hela vägen? 🥺

Nardos kommer klara sig hela vägen. Oroa dig inte ❤️😉
Medlem
SodaFointains avatar
Sista deltagaren nu som kommer in idag eller?
2021-03-27, 17:19
Medlem
mycket censur nu, speciellt när dom prata om mergim o julia lol
ooops
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Problemet är ju att tess och steff snackade så mycket skit förut. Det avslöjade ju tittarfrågorna för några veckor sen. Det ligger väl i hennes bakhuvud nu att folk kan snacka skit.

Hon hade kunnat snacka med steff innan hon förväntade sig det värsta dock.

Hoppas att dom är färdiga med den biten.
Dom såg jävligt söta ut efter snacket

ja det har du ju rätt i.. Hade glömt det där. Då förstår man lite mer varför Emelie ville ta upp det så det inte blev en grej igen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja precis Steph säger ju exakt samma sak som hon sa på utegården att hon är ok med det som hänt.

Tvärtom blev jag positivt överraskad att Emelie som hon själv sa ”kollade av läget” med Steph efter frågan. Det där är ju något Emelie aldrig hade gjort för tre veckor sen tex.
Medlem
De diskuterar gamla deltagare och vilka som eventuellt kan tänkas komma in och PANG - censur.
Medlem
Anonym396s avatar
Simon spekulerar om Mergim eller Julia kommer in...

CENSUR!

FITTPRODUKTION!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Sista deltagaren nu som kommer in idag eller?

nä ska nog komma en stella också sen ska väl 3 deltagare från förra året komma in i nån form vad det verkar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in