2021-03-27, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FishGbg
Heja Kattis som är den enda som konfronterar Nardos ibland!
Ingen annan vågar i huset märkligt nog.

Det är ju rasism att anmärka på Nardos.

Jag kan förstå kritiken om det att låta alla känna sig som en del av Sverige men då ska det gå båda vägar enligt mig.

Invandrare har ofta en "kultur" sinsemellan som vi svenskar inte riktigt fattar, ska vi gnälla om att vi känner oss utanför när dom brohänger kring sin kultur också eller?

Nardos anspelar ju på sin invandraridentitet hela tiden, då får man ju räkna med att svenssons kommer bemöta henne som det och inte som en "svenne".
2021-03-27, 17:14
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja precis Steph säger ju exakt samma sak som hon sa på utegården att hon är ok med det som hänt.

Ja det var onödigt..Men det var ett snabbt tjafs iallafall som förhoppningsvis är överstökat nu så det inte ska ältas hela kvällen :P
Medlem
Chollens avatar
Censur, va hände?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Stod det White lady på tårtan? Ajaj nu blev det censur när det diskuterades innebörden av det

😂😂😂
2021-03-27, 17:15
Medlem
xrlpyts avatar
Censur när Emelie sniglade ihop av tanken på att det kanske är en 30-årig kille som kommer.

Okej, det KAN bero på något annat också..
2021-03-27, 17:15
Medlem
Citat:
Stod det White lady på tårtan? Ajaj nu blev det censur när det diskuterades innebörden av det

Tårtan var vit, va? Finns nämligen en vit marsipantårta som heter White Lady lol.
2021-03-27, 17:16
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Precis därför fattar jag inte varför Emelie drar upp detta så det blir värsta grejen nu. Fattar hon inte att tittarna ställer frågan i efterhand?

Det var Simon som startade det hela med en fråga till Emelie men jag hörde det inte, tyvärr
2021-03-27, 17:16
Medlem
Ridnes avatar
Nu ska jag vara lite konspiratorisk här..

Jag har märkt, speciellt senaste dagarna att Directors Cut nästan hela tiden fokuserar på antingen Nardos eller Judith. Byter man till en annan kamera för att man är utled på dom två så är kameran inzoomad i en vägg eller så har mickarna så låg volym att man knappt kan urskilja vad de säger.

Om DC är i samma rum som Nardos eller Judith och man byter kamera så är det ändå bara deras mickar man hör.

Är detta medvetet av produktionen..? Eller är det bara en tillfällighet som inträffat de senaste dagarna?
2021-03-27, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja det var onödigt..Men det var ett snabbt tjafs iallafall som förhoppningsvis är överstökat nu så det inte ska ältas hela kvällen :P

Problemet är ju att tess och steff snackade så mycket skit förut. Det avslöjade ju tittarfrågorna för några veckor sen. Det ligger väl i hennes bakhuvud nu att folk kan snacka skit.

Hon hade kunnat snacka med steff innan hon förväntade sig det värsta dock.

Hoppas att dom är färdiga med den biten.
Dom såg jävligt söta ut efter snacket
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bozzebonuz
Vad hände med Flaschbacks makt? Nardos räddad?? Jag tänkte att hon inte var så populär härinne.. Och att alla kommentarer på b.l.a BBs Instagram är gjorda av ett antal av hennes hardcorefans, som i sin tur har 10 fejkkonton var. Vad gör man om dagarna om man ens har energi till att kommentera Varje inlägg samt Varje negativt inlägg om t.e.x Nardos 😳
Jag vill veta vad det är för folk,hur dem lever etc. En annan kan sitta å svära lite framför ett avsnitt. Sen är det bra. Kan väl ändå inte vara så att Nardos klarar sig hela vägen? 🥺
Jag manipulerade hela röstningen och fick henne räddad.

,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-

Fan, nu har jag missat lite. Har 2-meter-hunkis kommit in än?
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Hur kan ingen ha koll på att det är tårtsorten som heter White Lady?
Medlem
Citat:
Ja precis Steph säger ju exakt samma sak som hon sa på utegården att hon är ok med det som hänt.

fast jag fattade det som att emelie tolkade att frågan ställdes för att hon skulle förstå att det var mer med simon än vad steffi berättat för henne. och att hon därav ville kolla läget med steffi hur det låg till nu

steffi sa ju på frågestunden att hon var kär i simon och då vill man väl inte se att han håller på med andra tjejer i huset han har väl varit på alla föutom kattis?

det är min tolkning ah fan jag orkar inte bry mig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in