2021-03-27, 16:46
Medlem
Nattjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Njae, det tror jag väl egentligen inte.
Men, vem vet?

GL vill säkert inte sluta sitt liv med ett tredubbelt solkat varumärke: Hävdar att TQ egentligen är en mördare, hävdar att det är rätt att kvinnor fritt skall få förtala män plus slutligen att gå till historien som Justitierådet som våldtog.
Jag är helt säker på att GL vill ha revanch.
Mer osäker på om han kommer att lyckas.

Allt jag har sett honom gå ut med sedan han släpptes plus de anmälningar han verkar ha gjort tycker jag pekar på att hans primärmål är att sätta fokus på hur rättsväsendet inte fungerar som det bör.
Genom att korsfästa åklagaren.

Resten är bara sidokrafs.
Citera
2021-03-27, 16:47
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Du verkar sakna läsförståelse.
Jag skiter i om EA är skyldig eller oskyldig.
Ej heller påstår jag att hon är skyldig eller oskyldig.
Såvida du inte var med då händelserna inträffade så vet du inte ett skit vad som är sant eller inte din lilla fjant.

Du är riktigt korkad för att vara ett betalt troll. Inte ett rätt har du.

Du har t.ex. fortfarande inte lyckats påvisa vad i advokatens föreläsning som inte stämmer med FUP och dom i Hovrätten. Vet du varför? Eftersom det inte finns något av betydelse.

Nu kommer EA dessutom med väldigt stor sannolikhet bli inspärrad för förtal och falsk tillvitelse i flera fall. Antagligen ca 2-3 år effektiv tid på finkan. Hur känns det?

Personligen så kommer jag njuta väldigt mycket när den smutsiga häxan äntligen får betala med sin frihet - och givetvis kraftiga skadestånd

EA förtjänar dock att brännas på bål eller dylikt, som den häxa hon är. Inte så att hennes trasiga daddy issues gener någonsin kommer vara en tillgång.

Än en gång, här kan alla se varför den psykiskt sjuka EA förlorat ytterligare en rättegång i samma stil som mot Lambertz: https://youtu.be/Fe7Gev0OCHA

Du är helt sjuk i huvudet som sitter här och försöker rättfärdiga det här psykfallet
Senast redigerad av Vaxad 2021-03-27 kl. 16:52.
Citera
2021-03-27, 16:50
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApanApansson.
En kvinna som är 30 år är varken flicka eller "väldigt ung".

Nej, hon borde veta bättre vid denna ålder än att försöka sig på upprepade anmälningar om falska våldtäkter.

Egentligen förstår jag inte alls hur hon tänker. Hon måste ha en ingående önskan att dra sig själv långsamt in i helvetet. Vad beror detta självskadebeteende på?

Hon har en förtals-rättegång på gång i april. GL har hjälpt henne med ett rättsintyg. EA har förmodligen inte råd att själv hyra in skickliga advokater för att skydda sig. Motparten har säkert bra advokater och mycket ammunition för att krossa henne.

Men hon skulle säkert kunnat få mer hjälp av GL, kanske bett honom vara med under rättegången eller rent utav föra hennes talan. Det hade varit som att släppa loss en pitbull bland massa små hanhundar, små bjäbbiga chihuahuor. Han hade massakrerat dem alla med kända och okända lagparagrafer!

Istället hittar hon på en fejkad våldtäkt för snöd vinnings skull, varför? Är "näsgodis" så viktigt?

En smart kvinna (som faktiskt de flesta kvinnor är!) hade istället "gullat" lite med GL och förmått honom att ställa upp i rättegången på sin sida. Men då kanske hon hade fått erbjuda lite mer än en fejkad våldtäkt...

Nej, EA kommer att med egen kraft och sin egen förskyllan hamna där hon hör hemma. Det är inte i de finare salongerna. Jag tror till och med hennes exman Lektyrfotografen skrev något liknande på sin hemsida.
Citera
2021-03-27, 16:51
Bannlyst
Finns Lambertz presskonferens sparad någonstans?
Citera
2021-03-27, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Nej

Antagligen så knullar hon med en random gubbe eller så sätter hon upp för att frame'a sveriges mäktigaste juridik-gubbe för våldtäkt så hon kan casha in feta pengar och sedan se hennes överman åka in på kåken medans hon låtsas vara ledsen.

Lambertz är äckligt gubbslem så det var där hennes sikte var.. enkelt att sätta dit honom och det såg man ju tydligt: Han var ju till och med häktad 14 dagar!

Han: Gubbslem
Hon: Narcissist och en klockren sådan.

Denna bruden är varken psykopat/sociopat eller har någon psykos.. Hon vet vad hon sysslar med för att få som hon själv vill.

Trist att hon systematiskt kan försöka sätta dit snubbar för våldtäkt.
Citera
2021-03-27, 16:52
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Finns Lambertz presskonferens sparad någonstans?

Japp har den sparad på datorn, finns länk till nedladdning nånstans på alla 1000 sidor i tråden.
Citera
2021-03-27, 16:54
Medlem
Elegwyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Just det, så tror jag att det har gått till.

Det där är hon, absolut.

Ja, det är samma person, men hon är ju bra mycket magrare som gift med Lektyrfotografen.

Vad jag förstår så har de aldrig varit tillsammans, men E.A. och hennes 2 väninnor följde med på efterfest alternativt skulle göra fotojobb hos honom.

Sedan anmäler E.A. and friends P.A. för att han skulle ha våldtagit alla 3 i en 8 timmar, och smittat E.A. med könssjukdom. Jag tror han sitter häktad ett tag, men släpps, allt läggs ned, men han har nu fått E.A. åtalad för grovt förtal. Vart de två vänninorna tog vägen är okänt.

Ja, hon är inte bara magrage i så fall utan hon har även rakt hår, annan hårfärg, ändrat hårfäste, annan form på öronen, annan form på näsan, ögonen sitter nu närmare varandra, hakan är mindre framskjuten, rakare tänder, verkar ha krympt från att vara 175 cm till ungefär 160 cm. Undra vart hon fick pengarna till att genomföra alla dessa ingrep? Förklara gärna hur man blir av med eller lägger till 15-20 cm på sin längd också? Vad är det för ingrep? Eller är det mer trovärdigt att du är antingen hjärnskadad eller blind?
Citera
2021-03-27, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH

Nej, EA kommer att med egen kraft och sin egen förskyllan hamna där hon hör hemma. Det är inte i de finare salongerna. Jag tror till och med hennes exman Lektyrfotografen skrev något liknande på sin hemsida.

Menar du honom?

https://lennartmsjoberg.se/fine-art-nude
Citera
2021-03-27, 16:55
Medlem
FedupFlorences avatar
Massi om Lambertz. Vet ej om den länkats. Från 22/3, dagen innan han släpptes.

Är Lambertz skyldig?
Senast redigerad av FedupFlorence 2021-03-27 kl. 16:57.
Citera
2021-03-27, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Japp har den sparad på datorn, finns länk till nedladdning nånstans på alla 1000 sidor i tråden.

Den länken jag hittade i tråden kräver att man betalar för att ladda ner den.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattjag
Allt jag har sett honom gå ut med sedan han släpptes plus de anmälningar han verkar ha gjort tycker jag pekar på att hans primärmål är att sätta fokus på hur rättsväsendet inte fungerar som det bör.
Genom att korsfästa åklagaren.

Resten är bara sidokrafs.
Det vore väldigt olyckligt om inte GL kan förmå sig att höja sig över en privat vendetta mot en specifik åklagare.
Skall GL kunna göra nån juridisk nytta med återstoden av sitt liv, borde han enligt mig se över strukturella fällor/felaktigheter inom t ex rättsväsendet.
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Nej, hon borde veta bättre vid denna ålder än att försöka sig på upprepade anmälningar om falska våldtäkter.

Egentligen förstår jag inte alls hur hon tänker. Hon måste ha en ingående önskan att dra sig själv långsamt in i helvetet. Vad beror detta självskadebeteende på?

Hon har en förtals-rättegång på gång i april. GL har hjälpt henne med ett rättsintyg. EA har förmodligen inte råd att själv hyra in skickliga advokater för att skydda sig. Motparten har säkert bra advokater och mycket ammunition för att krossa henne.

Men hon skulle säkert kunnat få mer hjälp av GL, kanske bett honom vara med under rättegången eller rent utav föra hennes talan. Det hade varit som att släppa loss en pitbull bland massa små hanhundar, små bjäbbiga chihuahuor. Han hade massakrerat dem alla med kända och okända lagparagrafer!

Istället hittar hon på en fejkad våldtäkt för snöd vinnings skull, varför? Är "näsgodis" så viktigt?

En smart kvinna (som faktiskt de flesta kvinnor är!) hade istället "gullat" lite med GL och förmått honom att ställa upp i rättegången på sin sida. Men då kanske hon hade fått erbjuda lite mer än en fejkad våldtäkt...

Svårt att sia. Vad är motivet? Jag menar det är ju ingen liten sak att anmäla för våldtäkt. Extrem påfrestning där även en del poliser kommer närmast ha förhör med dig. Var det verkligen så där? Har du inte inbillat dig det där osv?

För henne flera gånger gå igenom det här. Det vore ju sjuk otur att drabbas flera gånger av olika våldtäktsmän. Så ja det är nog lögner. Men ja vad där är motivet. Försäkringsbolag betalar enbart ut första gången, blir det två tre gånger kommer de slå bakut. Mer kanske något psykiskt. Att det är något fel med henne. Hon kanske helt ärligt tror sig blivit våldtagen men så är inte fallet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in