Citat:
Ursprungligen postat av
Ken Dryden
Jag bor i Lund och alla vet vem hon är. Hon är helt prillig och går runt på stan med rollator och klädd i en mycket konstig mössa med en höna högst upp.
Hon är sextokig och verkar hysa starka begär mot grabbar i högstadieåldern, samt gymmade araber med "jazzskägg" i 20-30-årsåldern. Dessa "adonisar" inbjuder hon till samlag i klara och tydliga ordalag, där önskade aktiviteter beskrivs mycket färgstarkt. Hon blockerar också gärna butiksdörrar med sin rollator, så att hon får möjlighet att klämma och smeka föremålen för sitt begär när de ska ta sig in eller ut.
Hon är helt ofarlig och jag tycker att det är dålig stil att anmäla henne. Hon bara ett av många excentriska inventarier här i gamla Lund.
Låt damen på ett nyp, så är det kanske slut på fantasierna. Eller, så blir det etter värre. Med åldern förändras man, ofrånkomligt. Vanligt, ser på mig själv, blir man lite introvert. Man har haft sin tid. Nu är jag iofs fysiskt aktiv, men åldern känns. Till er som tror att knulleriet dör vid 70+, glöm det.