Citat:
Ursprungligen postat av
yz44
87-åringen är uppenbarligen inte vid sina sinnes fulla bruk så det är bara löjligt med åtal.
Och framförallt fult och respektlöst.
Uppenbarligen handlar det om en person med någon form av demens. Att då smutsa ner dennes namn och liv genom att dra denne inför rätta vid 87-års ålder, är rent av skandal.
Sätt henne på ett hem, om det är så att hon har fått problem på ålderns höst. Börja inte dra tidigare ostraffade 87-åringar inför rätta för att de skrikit "du som har ett så fint könsorgan".